Neen, niet verzonnen. http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1356222quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:44 schreef Ole het volgende:
Maar Bieber heeft ook een topic! Meerdere zelfs
Topic van jou is gewoon verzonnen.
[ afbeelding ]
Zuchtquote:
Er schijnen nieuwe gebeurtenissen te zijn. Dus hij mag weer open.quote:
Oeh!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:10 schreef Vivi het volgende:
Ik heb heet nieuws maar nog geen details; Estelle en Badr zijn uit elkaar. Update volgt zodra ik meer weet ..
Al eens gedaan en dan komt static me op de vingers tikken dat het topic niet voor niets op slot zit. Dat weet je ook wel.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:44 schreef Ole het volgende:
Als we er niet zijn kun je gewoon een nieuw topic openen. Je weet toch hoe dat moet?
Vanwaar die denigrerende smilie ?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:13 schreef static het volgende:
Niet als er nieuws is, Tong. Maar dat weet je donders goed.
Oh gewoon niet meer centraal in een lange 'goedlopende' reeks dus, maar voor elke scheet, die prima in die reeks zouden passen een nieuw topic openen, waardoor er een versnippert, onoverzichtelijk oerwoud aan topics ontstaat, tong zal je dankbaar zijnquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:44 schreef Ole het volgende:
Als we er niet zijn kun je gewoon een nieuw topic openen. Je weet toch hoe dat moet?
Ohquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Al eens gedaan en dan komt static me op de vingers tikken dat het topic niet voor niets op slot zit. Dat weet je ook wel.
Er was nieuws, dan heb ik het nog niet eens over de roddelbladen, maar gewoon uit kranten, maar dat lijken jullie niet te willen zien.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:13 schreef static het volgende:
Niet als er nieuws is, Tong. Maar dat weet je donders goed.
Check mijn sigquote:
Moet het Voetbal-International-topic in de zomer ook opslot omdat er niet uitgezonden wordt ?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:50 schreef Paule33 het volgende:
Ik ben het met Static eens dat we even stoppen met Badr Hari ,er is geen nieuws meer over hem en wat er gezegd wordt is meestal onzin.
Sinds Static vrouwelijk is hebben we het maar met pms aanvallen te doen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moet het Voetbal-International-topic in de zomer ook opslot omdat er niet uitgezonden wordt ?
Wat is het nut van het slotje ? Zit het jou of static in de weg ? Het is een miniscuul topiekje in de massaliteit van FOK!. Er zijn zoveel van dit soort topicreeksen. Er ontstaat dan een soort verbondenheid, noem het slowchat. Kan geen kwaad, niemand lijdt eronder en je wisselt "informatie" uit. Je komt op dingen terug en je speculeert naar de toekomst. Nu is ie in de kelder gedeponeerd en ligt veilig te roesten. Ik slaap er niet minder door. Maar het slaat nergens op.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Sinds Static vrouwelijk is hebben we het maar met pms aanvallen te doen.
Nee manwijf, het is een hinderlijk topic in de stortvloed aan baggertopics die er dagelijks al worden geopend. Weg met dat nutteloze ding.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:19 schreef Copycat het volgende:
Ondertussen blijft het natuurlijk jammer dat dat topic potdicht blijft.
Het is nu ook weer niet zo dat SHO de laatste tijd zo een enorme drukte kent dat er met zijn drietjes niet tegenop te modden is.
Man? Dat static een wijf is, maakt mij niet plots een vent, ja!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:26 schreef tong80 het volgende:
Nee man, het is een hinderlijk topic in de stortvloed aan baggertopics die er dagelijks al worden geopend. Weg met dat nutteloze ding.
Ja, niet dus.quote:
Kuttekop!quote:
Sorry, heb het al veranderd.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Man? Dat static een wijf is, maakt mij niet plots een vent, ja!
Moest je lang naar die 3 woorden zoeken om de rest dat we opperen te negeren ?quote:
Ik ben alle sites afgegaan maar heb niets kunnen vinden nog.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:40 schreef Cynix ® het volgende:
Het is eigenlijk heel simpel: scoor een nieuwtje en het topic is zo weer open.
Waarom een nieuwe ?, er is zoveel energie in de op gestopt, ik zag niet zo veel gekloot eigenlijk. Sterker nog een boel vermaak zo nu en dan. Als dat uit de klauwen loopt mag dat aangepakt worden.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:40 schreef Cynix ® het volgende:
Het is eigenlijk heel simpel: scoor een nieuwtje en het topic is zo weer open.
Ook dat ja, het is al vaker gezonken omdat er domweg geen nieuws was. Prima tochquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:52 schreef Copycat het volgende:
En blijft het topic dit keer dan ook open of wordt het weer dichtgemieterd als het nieuws 'van gisteren' wordt?
Want dat is natuurlijk nogal ... typisch.
Wie heeft het over een nieuw topic?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom een nieuwe ?, er is zoveel energie in de op gestopt, ik zag niet zo veel gekloot eigenlijk. Sterker nog een boel vermaak zo nu en dan. Als dat uit de klauwen loopt mag dat aangepakt worden.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:20 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Wie heeft het over een nieuw topic?
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:44 schreef Ole het volgende:
In de commotie om een topic te verplaatsen is hier blijkbaar overheen gelezen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:28 schreef tong80 het volgende:
Leg nou eens uit. Wat is nou echt het probleem ? De meest vreemde topics waar 3 keer in wordt gepost blijven open. De langst lopende topicreeks met duizende posts en tientalle afleveringen waar veel users posten met de mooiste OP van FOK! moet op slot.
Leg nou eens uit.
Heb ik al eerder gedaan.quote:
Was verhelderendquote:
Was al opgepakt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ga dit meisje even helpen die is echt wanhopig en ten einde raad. Soere mannen zijn privé gtegeven aan het rondstrooien
GC / [{(GC)}] feedbacktopic
Ok. Arm meissie.quote:
Dat het nergens meer over ging, daar moesten we het mee doen toch?quote:
Aha, dus om -voor jou- persoonlijke redenen gooi je het dicht. "Mike is muh vriend / ik wil ze vriend zijn"quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:44 schreef static het volgende:
Wat bazel je? Ik heb contact opgenomen met Mike - en dat is geen fake account.
En waarom was dat ook alweer?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:44 schreef static het volgende:
Wat bazel je? Ik heb contact opgenomen met Mike
Wat lul je nou weer?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:56 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Aha, dus om -voor jou- persoonlijke redenen gooi je het dicht. "Mike is muh vriend / ik wil ze vriend zijn"
Sluiten danquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:46 schreef Cynix ® het volgende:
Zelfs dít topic gaat al nergens meer over. Het is besmettelijk.
Wat een kinderachtig gepruts hier. Jammer.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:46 schreef Cynix ® het volgende:
Zelfs dít topic gaat al nergens meer over. Het is besmettelijk.
Alle SHO users vragen of ie weer open kan. Eerst schuchter, dan beleefd, daarna iets feller, bijna smekend. Het gaat om iets pietluttigs, dat weet ik ook wel. Maar de halsstarrigheid stuit mij en anderen tegen de borst. Nu kan ik er alleen nog maar om lachen. Het cynisme is aangebroken. Laat lekker dicht joh. Heb je je zin en wordt je eergevoel niet aangetast. Je zou maar een keer je foutje toegeven.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:46 schreef Smallish het volgende:
[..]
Wat een kinderachtig gepruts hier. Jammer.
Waarom heb je dan niet in het topic aangegeven welke account niet fake was?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:44 schreef static het volgende:
Wat bazel je? Ik heb contact opgenomen met Mike - en dat is geen fake account.
Je moet niet zulke lastige vragen aan static stellen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 07:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarom heb je dan niet in het topic aangegeven welke account niet fake was?
Ik dacht dat de uitkomst toen was dat amazing Mike helemaal niks wist over accounts, fake of niet.quote:Op zondag 11 augustus 2013 07:28 schreef Leandra het volgende:
Waarom heb je dan niet in het topic aangegeven welke account niet fake was?
Dat dacht ik ook, vandaar m'n verbazing dat het nu wel de account van zou zijn.quote:Op zondag 11 augustus 2013 08:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik dacht dat de uitkomst toen was dat amazing Mike helemaal niks wist over accounts, fake of niet.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 08:54 schreef Leandra het volgende:
Dat dacht ik ook, vandaar m'n verbazing dat het nu wel de account van zou zijn.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 01:13 schreef static het volgende:
Hij weet het niet. Met excuses. Omdat jij het niet weet. Gotta love him.
Monika is redacteur Shownieuws bij SBS.quote:Badr Hari doet niet aan social media en heeft dat ook nooit gedaan. Wij hebben hem dat meerdere keren persoonlijk bij hem gecheckt. Alle accounts worden onderhouden door mensen om hem heen of degenen die hem bewonderen, maar hij heeft daar zelf niets mee van doen. Momenteel schrijft Maarten Bax een boek over Badr Hari en daar is hij close bij betrokken. Je ergeren aan nepaccounts is echte zonde van je tijd en je creativiteit.
groeten, Monika
Waar moet er dan over worden gepraatquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:33 schreef static het volgende:
Laat dit nou geen Badr topic worden, hè.
Alweerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |