Man? Dat static een wijf is, maakt mij niet plots een vent, ja!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:26 schreef tong80 het volgende:
Nee man, het is een hinderlijk topic in de stortvloed aan baggertopics die er dagelijks al worden geopend. Weg met dat nutteloze ding.
Ja, niet dus.quote:
Kuttekop!quote:
Sorry, heb het al veranderd.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Man? Dat static een wijf is, maakt mij niet plots een vent, ja!
Moest je lang naar die 3 woorden zoeken om de rest dat we opperen te negeren ?quote:
Ik ben alle sites afgegaan maar heb niets kunnen vinden nog.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:40 schreef Cynix ® het volgende:
Het is eigenlijk heel simpel: scoor een nieuwtje en het topic is zo weer open.
Waarom een nieuwe ?, er is zoveel energie in de op gestopt, ik zag niet zo veel gekloot eigenlijk. Sterker nog een boel vermaak zo nu en dan. Als dat uit de klauwen loopt mag dat aangepakt worden.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:40 schreef Cynix ® het volgende:
Het is eigenlijk heel simpel: scoor een nieuwtje en het topic is zo weer open.
Ook dat ja, het is al vaker gezonken omdat er domweg geen nieuws was. Prima tochquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:52 schreef Copycat het volgende:
En blijft het topic dit keer dan ook open of wordt het weer dichtgemieterd als het nieuws 'van gisteren' wordt?
Want dat is natuurlijk nogal ... typisch.
Wie heeft het over een nieuw topic?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom een nieuwe ?, er is zoveel energie in de op gestopt, ik zag niet zo veel gekloot eigenlijk. Sterker nog een boel vermaak zo nu en dan. Als dat uit de klauwen loopt mag dat aangepakt worden.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:20 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Wie heeft het over een nieuw topic?
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:44 schreef Ole het volgende:
Als we er niet zijn kun je gewoon een nieuw topic openen. Je weet toch hoe dat moet?
In de commotie om een topic te verplaatsen is hier blijkbaar overheen gelezen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:28 schreef tong80 het volgende:
Leg nou eens uit. Wat is nou echt het probleem ? De meest vreemde topics waar 3 keer in wordt gepost blijven open. De langst lopende topicreeks met duizende posts en tientalle afleveringen waar veel users posten met de mooiste OP van FOK! moet op slot.
Leg nou eens uit.
Heb ik al eerder gedaan.quote:
Was verhelderendquote:
Was al opgepakt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ga dit meisje even helpen die is echt wanhopig en ten einde raad. Soere mannen zijn privé gtegeven aan het rondstrooien
GC / [{(GC)}] feedbacktopic
Ok. Arm meissie.quote:
Dat het nergens meer over ging, daar moesten we het mee doen toch?quote:
Aha, dus om -voor jou- persoonlijke redenen gooi je het dicht. "Mike is muh vriend / ik wil ze vriend zijn"quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:44 schreef static het volgende:
Wat bazel je? Ik heb contact opgenomen met Mike - en dat is geen fake account.
En waarom was dat ook alweer?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:44 schreef static het volgende:
Wat bazel je? Ik heb contact opgenomen met Mike
Wat lul je nou weer?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:56 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Aha, dus om -voor jou- persoonlijke redenen gooi je het dicht. "Mike is muh vriend / ik wil ze vriend zijn"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |