Nog even over dat zwemmen dat verboden was voor hem in Ibiza he....quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:42 schreef Paule33 het volgende:
Toen was de nieuws over Ruud met de belasting, badr Hari is direct gegaan na Ibiza om Estelle te steunen, hij is daar 3 dagen geblijven .
Best grappig om iedereen over de zeik te krijgen. Wat ik niet snap dat Esettele en Badr er moeilijk over doen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:25 schreef Copycat het volgende:
Hij heeft het failliet van de Nederlandse journalistiek aangetoond, hoor. De hoogvliegende snuifdoos.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Nog even over dat zwemmen dat verboden was voor hem in Ibiza he....
Hoe kóm je bij dat soort dingen?
quote:Gemeentelijke ‘ramadangids’ voor scholen: niet zwemmen tijdens ramadan
Het is ook gelul, waar rook is is vuurquote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:53 schreef Greys het volgende:
Maar HOEZO betekent dat dan dat ie niet naar Ibiza kan?
Of is het op Ibiza verplicht om te zwemmen en kan je dus uberhaupt niet naar Ibiza tijdens ramadan omdat je er het zwemmen totaal niet kunt ontwijken? Da's toch gewoon gelul?
Paulle schreef dat ie niet bij haar kon zijn omdat zij op Ibiza was en ja daar kon hij nou eenmaal niet heen 'want met ramadan mag je niet zwemmen'.Nou en, dan kan ie toch gaan zonder te zwemmen?
Was dat nog tijdens de ramadanquote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:42 schreef Paule33 het volgende:
Toen was de nieuws over Ruud met de belasting, badr Hari is direct gegaan na Ibiza om Estelle te steunen, hij is daar 3 dagen geblijven .
Gelukkig grenst Marokko nergens aan zee.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:53 schreef Greys het volgende:
Of is het op Ibiza verplicht om te zwemmen en kan je dus uberhaupt niet naar Ibiza tijdens ramadan omdat je er het zwemmen totaal niet kunt ontwijken? Da's toch gewoon gelul?
Paulle schreef dat ie niet bij haar kon zijn omdat zij op Ibiza was en ja daar kon hij nou eenmaal niet heen 'want met ramadan mag je niet zwemmen'.Nou en, dan kan ie toch gaan zonder te zwemmen?
Ik denk dat hij oorspronkelijk ook helemaal niet van plan was om naar ibiza te gaan tijdens de ramadan, maar als er verhalen zijn over vreemdgaan en over het huis van Estelle, dan is het toch lief van hem om voor haar naar het duivelse eiland af te reizen om haar te steunenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:53 schreef Greys het volgende:
Er zijn verschillende verhalen over, als je echt streng in de leer bent zal je het niet doen denk ik, maar Badr is helemaal niet streng in de leer, hij wil alleen in die periode wel bij zijn familie zijn waarschijnlijk.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:55 schreef kvd het volgende:
Met ramadan mag je zwemmen, alleen niet het water inslikken en het liefst niet met hoofd onderwater. En niet bij naakte vrouwen in de buurt zijn, dus niet naar een naaktstrand (volgens meerdere sites mocht een strand wel)
*haalt doekje over beeldscherm*quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gelukkig grenst Marokko nergens aan zee.
Ik zou er haast wat van lerenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:58 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Ik denk dat hij oorspronkelijk ook helemaal niet van plan was om naar ibiza te gaan tijdens de ramadan, maar als er verhalen zijn over vreemdgaan en over het huis van Estelle, dan is het toch lief van hem om voor haar naar het duivelse eiland af te reizen om haar te steunen
Jij begon met een zwetsverhaal over zwemmen, wij nietquote:
Sylvie en Raf hebben ook maanden volgehouden dat ze ECHT niet uit elkaar gingen, weet je nog?quote:heb ik toch gelijk, ik zeg toch dat het niks van klopt , dat ze uit elkaar zijn, deze Erik heef een grap gedaan en niet Badr toch....
Dat is wat anders dan niet op Ibiza MOGEN zijn tijdens de ramadanquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:04 schreef Paule33 het volgende:
Ik zeg dat in Ramadan Badr is gegaan na Marokko bij zijn ouders, om daar te vasten, dat is heel normaal ,dat is zijn religie..
Nee, dat weet hij niet, want niet Nederlands en oogkleppen. Badr Badr Badr is all that countsquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij begon met een zwetsverhaal over zwemmen, wij niet
[..]
Sylvie en Raf hebben ook maanden volgehouden dat ze ECHT niet uit elkaar gingen, weet je nog?
Maar inderdaad, het topic kan wel op slot, want jij weet
Dat zei je inderdaad, in de eerste zin:quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:04 schreef Paule33 het volgende:
Ik zeg dat in Ramadan Badr is gegaan na Marokko bij zijn ouders, om daar te vasten, dat is heel normaal ,dat is zijn religie..
maar daar achteraan in dezelfde post stond ook nog:quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:19 schreef Paule33 het volgende:
Badr was met ramadan in Marokko, dat is normaal voor de Moslims,
Kortom, je eerste zin sloeg nog ergens op, de rest was allemaal onzin.quote:hij kan niet gaan zwemen in Ibiza omdat het mag niet, hij is terug na Ibiza voor een paar dag en SAMEN met transavia na Amsterdam, de andere dag Badr weer terug na Marokko om zijn koffers en ook ...iets met MLILLIA....Ik heb geen bron maar ik weet het .
Ze waren nooit uit elkaar,nooit!
En deze Eric de Vlieger hoe weet hij zo goed ? is hij paranomaal of zo ??
Eric samen met een van de exen voor Badr heeft dat het geflikt!
Prima toch maar waarom komt de liefde van zijn leven niet mee.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:04 schreef Paule33 het volgende:
Soury, omdat de kinderen hebben vakantie, wat moeten ze doen in Marokko in een leeg strand??/HET IS RAMADAN...EEN RELIGIEUSE MAAND !!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Prima toch maar waarom komt de liefde van zijn leven niet mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |