quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:58 schreef Ole het volgende:
http://www.maghrebmagazin(...)a-in-club-marrakech/
Ben dus niet de enige die het niet zeker wistquote:Terwijl de tortelduifjes de (natte) horeca in Nederland voorlopig angstvallig zullen moeten mijden (althans samen), aangezien dat een voorwaarde is waaronder Hari’s voorlopige hechtenis werd geschorst, gelden die voorwaarden kennelijk niet in Marokko.
Waarschijnlijk tot de rechtzaak voorbij is en bij een veroordeling ietsjes langerquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:56 schreef Greys het volgende:
Is dat horecaverbod nog steeds van kracht? Tot wanneer eigenlijk?
Ah oke, dank je! En al die andere aanklachten die er tegen hem waren? Want ik herinner me een stuk of zeven aanklachten, worden die ook nog ooit behandeld of werd dat allemaal op 1 hoop(je) gegooid?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:05 schreef Ole het volgende:
in oktober moet hij voorkomen. Als het vonnis hoger uitvalt dan zijn voorarrest moet hij zitten. Anders niet.
die worden ook dan behandeld.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah oke, dank je! En al die andere aanklachten die er tegen hem waren? Want ik herinner me een stuk of zeven aanklachten, worden die ook nog ooit behandeld of werd dat allemaal op 1 hoop(je) gegooid?
Ah zie, negen aanklachten dus zelfs, waarvan acht voor geweld.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:06 schreef Ole het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)oces-tegen-badr-hari
Allemaal in 1 rechtszaak?quote:
Het is uitgekomen dat het een onbetrouwbare coke-head is, zoals ik al zeiquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:05 schreef Paule33 het volgende:
Het was toch over de relatie van Badr en Estelle, en Erik...maar nu draaien jullie toch na Badr?
Erik heeft nu fout gedaan met zijn leugens en niet anders...
alleen de tijd dat hij echt vastzat.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:12 schreef Greys het volgende:
En er staat 'Hari zit sinds juli vast'. Maar stel hij krijgt drie jaar, ik noem maar wat. Normaal trekken ze de tijd dat iemand al gezeten heeft er af, toch? Trekken ze bij hem dan alleen die paar maanden er af dat ie ECHT gezeten heeft, of telt deze periode dat ie lekker op het strand loopt ook mee?
En net zo onbetrouwbaar als de coke-headquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:12 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Het is uitgekomen dat het een onbetrouwbare coke-head is, zoals ik al zei
Dus dan hoeven we het niet meer over hem te hebben, Badr is toch veel interessanter
Ok, gelukkig.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:13 schreef barca1971 het volgende:
De periode die is doorgebracht in detentie
'quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:14 schreef barca1971 het volgende:
Dat maakt hem wel weer interessant, als hij niet zo onbetrouwbaar was zou het saai zijn en viel er niks te melden
Maar Vief kwam toch ook al met het gerucht? Dit is echt nog niet over hoor! Of zou Vief nou net met Erik hebben gesprokenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:15 schreef Greys het volgende:
[..]
'
Zeker.
En daarom ben ik die EW ook wel dankbaar, onbetrouwbaar of niet, hij heeft ons toch weer twee juicy dagen gegeven
Is zij familie van Erik?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:17 schreef Ole het volgende:
[..]
Maar Vief kwam toch ook al met het gerucht? Dit is echt nog niet over hoor! Of zou Vief nou net met Erik hebben gesproken
dat bedoel ik!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:18 schreef Greys het volgende:
Maar Viev is lief, die ga ik hier niet bedanken voor haar onbetrouwbaarheid.
En ik denk ook nog steeds dat er nog maar een klein beetje lucht bij het rooksliertje hoeft om er vuur van te maken
Geen ideequote:
Goede vergelijking hoorquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:10 schreef barca1971 het volgende:
Wellicht dat de straf nog niet mee zal gaan vallen gezien de straf die vandaag in de Eindhovense zaak duidelijk werd. In Badrs geval lijkt het me nog kwalijker gezien het aantal aanklachten én het feit dat hij ook nog eens een proffessioneel vechter is en mensen tegen hem dus geen eerlijke kans hebben
Ik vind haar ook lief hoorquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:18 schreef Greys het volgende:
Maar Viev is lief, die ga ik hier niet bedanken voor haar onbetrouwbaarheid.
En ik denk ook nog steeds dat er nog maar een klein beetje lucht bij het rooksliertje hoeft om er vuur van te maken
Maar tellen zijn vakanties op Ibiza en in Marokko nou ook mee bij zijn voorarrest?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:05 schreef Ole het volgende:
in oktober moet hij voorkomen. Als het vonnis hoger uitvalt dan zijn voorarrest moet hij zitten. Anders niet.
Neequote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:33 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Maar tellen zijn vakanties op Ibiza en in Marokko nou ook mee bij zijn voorarrest?
Ik dacht dat hij dat ook had?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:55 schreef Greys het volgende:
Ergens is het toch wel heel scheef dat iemand die van zoveel geweldsdelicten wordt verdacht gewoon vrolijk op Ibiza en waar hij maar wil kan gaan lopen feestenIk zal nooit begrijpen waarom er voor dat soort verdachten geen verbod komt om het land te verlaten 'behalve alleen om je beroep te kunnen uitoefenen' oid.
Ik lees het nu ookquote:
Een groot deel van zijn carriere? Hoeveel wedstrijden heeft hij al gehad? 2 toch? en de rest vakantie, feesten en ramadanquote:De reden dat Hari gewoon het land uit mag, is volgens het OM te zoeken in het feit dat 'een groot deel van zijn carrière zich in het buitenland afspeelt'.
Het twitter account van die de Vlieger leest als het dagboek van een gek. Snap niet dat andere media enige waarde hechten aan wat die gozer allemaal roept.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:27 schreef tong80 het volgende:
Ik snap dat getweet al helemaal niet. Alsof er opstellen worden geschreven door de slechtste leerlingen van de BLO
Ik kan zulke verdachten niet begrijpen. Ik zou met een droogkap op m'n hoofd in de badkamer gaan zitten tot alles voorbij is.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:55 schreef Greys het volgende:
Ergens is het toch wel heel scheef dat iemand die van zoveel geweldsdelicten wordt verdacht gewoon vrolijk op Ibiza en waar hij maar wil kan gaan lopen feestenIk zal nooit begrijpen waarom er voor dat soort verdachten geen verbod komt om het land te verlaten 'behalve alleen om je beroep te kunnen uitoefenen' oid.
Nee, dat is verboden in de Kuip.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:48 schreef Greys het volgende:
Zijn droogkappen niet ook verboden tijdens ramadan?
Zit hij weer in de bak dan?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 08:42 schreef barca1971 het volgende:
Je zou idd miss kunnen verwachten dat iemand zijn gemak wel houd en juist omdat hij voor een 2e keer is vast gezet na het bezoeken van een horecagelegenheid, zijn gemak wel houd en het zeker niet op gaat lopen zoeken.
Waarom niet gewoon lekker samen op vakantie zónder al die nachtclub bezoekjes en Ibiza party's? Je wilt dan toch niet de problemen opzoeken, lijkt me. Er hoeft maar 1 debiel tussen te zitten die hem uitdaagt en het kan zomaar weer gebeurd zijn. Het zou hem juist hebben gesierd als hij die plaatsen niet had opgezocht, juist omdat het hem hier al verboden was. Maar ach, miss kunnen Estelle en Badr zich wel samen helemaal niet 2 maanden lang vermaken op vakantie zonder dat soort vermaak te gaan opzoeken
Nee, eerst in de bak (eerste keer), in november eruit om vervolgens na 2 bezoekjes aan horecagelegenheden te worden opgepakt om voor de 2de keer in de bak te komenquote:
Ah! Ik dacht alquote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:04 schreef kvd het volgende:
[..]
Nee, eerst in de bak (eerste keer), in november eruit om vervolgens na 2 bezoekjes aan horecagelegenheden te worden opgepakt om voor de 2de keer in de bak te komen
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:39 schreef schizovreemd het volgende:
Ik keek weer eens op die insta account, maar degene die zich daar voor Badr uitgeeft begint redelijk seksueel gefrustreerd te raken, met seksueel getinte plaatjes uploaden en dan zelf users (lees vrouwen) oproepen om met hem te chatten
Ik weet het allemaal niet meerquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:44 schreef static het volgende:
Wat bazel je? Ik heb contact opgenomen met Mike - en dat is geen fake account.
Ik ook niet .. als we nu met zijn allen heel hard 'Ome static!!!' roepen, misschien dat hij ons dan verlost.quote:
Ik begrijp het niet, ik heb geen contact met Badr opgenomen maar met Mike, zijn trainer. Vanwaar die ophef daarover, of zie ik iets over het hoofd?quote:
Ik denk het.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:58 schreef static het volgende:
Ik begrijp het niet, ik heb geen contact met Badr opgenomen maar met Mike, zijn trainer. Vanwaar die ophef daarover, of zie ik iets over het hoofd?
Ja ik heb het over een overduidelijk fake account, dan reageer jij met dit...quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:58 schreef static het volgende:
[..]
Ik begrijp het niet, ik heb geen contact met Badr opgenomen maar met Mike, zijn trainer. Vanwaar die ophef daarover, of zie ik iets over het hoofd?
Dan lijkt het dat je zegt dat die insta geen fake is, maar ik denk dat je bedoelt dat die account van mike niet fake is.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:44 schreef static het volgende:
Wat bazel je? Ik heb contact opgenomen met Mike - en dat is geen fake account.
Ohw, op die fiets.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:09 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Ja ik heb het over een overduidelijk fake account, dan reageer jij met dit...
[..]
Dan lijkt het dat je zegt dat die insta geen fake is, maar ik denk dat je bedoelt dat die account van mike niet fake is.
Ik denk dat daar de verwarring vandaan komt.
Dus voor de absolute zekerheid ... je had het niet over dat Instagram-account dat niet fake zou zijn?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:16 schreef static het volgende:
Ohw, op die fiets.
Nee, het account van Mike op FB is zeker niet fake.
Nee, dat gebruik ik niet eens. Voor de duidelijkheid: ik heb het over het FB account van Mike, de trainer van vele top-kickboxers.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus voor de absolute zekerheid ... je had het niet over dat Instagram-account dat niet fake zou zijn?
Waarschijnlijk van degene die als enige het account met hand en tand verdedigd en weet van alle gedelete berichten?quote:
'fans'. Als je zo mag noemen.quote:
Waarom wel?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:18 schreef barca1971 het volgende:
Lol @ schizo
![]()
Waarom willen jullie het niet geloven?
Hoe weet je dat? Wat is het bewijs? Ik kan ook zo een barca1971 account aanmaken en bij hoog en bij laag beweren dat ik de échte ben.quote:
Ja maar kom, het is wel een beetje flauw om steeds te roepen dat het echt echt echt zo is, maar je wilt niet zeggen HOE je dat dan weetquote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:22 schreef barca1971 het volgende:
We moesten er toch over ophouden? en het wordt ook een beetje suf, jullie geloven het allemaal niet, dat mag en is jullie goed recht. Ik deel die mening niet en dat mag ook...
iemand Estelle en Badr nog op de scooter van Ruud voorbij zien komen op shownieuws?
Ontwijkende antwoorden daar ben je goed in.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:22 schreef barca1971 het volgende:
We moesten er toch over ophouden? en het wordt ook een beetje suf, jullie geloven het allemaal niet, dat mag en is jullie goed recht. Ik deel die mening niet en dat mag ook...
iemand Estelle en Badr nog op de scooter van Ruud voorbij zien komen op shownieuws?
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:57 schreef barca1971 het volgende:
Ik heb er al eerder antwoord op gegeven, maar blijkbaar kun je niet lezen
Nou ja, heel eerlijk... als het WEL echt zou zijn, met al dat gedoe met die vrouwen en dat chatten, dan had ik het best willen wetenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:04 schreef Cynix ® het volgende:
Gaat dit gemelk niet veel te lang door? Hoe boeiend is het dat iemand dénkt met de échte Badr Hari te maken te hebben? /Care of het hem is of niet, eigenlijk.
Nouja als het hem echt is dan zouden we een leuke bron hebben voor dit topic, daarom is het ook zo jammer dat barca geen link wil geven van dat interviewquote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:04 schreef Cynix ® het volgende:
Gaat dit gemelk niet veel te lang door? Hoe boeiend is het dat iemand dénkt met de échte Badr Hari te maken te hebben? /Care of het hem is of niet, eigenlijk.
Ik zit nu op mijn handen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:06 schreef barca1971 het volgende:
Dát bedoel ik...we kunnen het beter hebben over het sprookje en of dat nu wel of niet over is en de eventuele gevolgen daarvan..
Maak van je hand geen moordkuilquote:
Sommige 'privefoto's stonden al op verschillende facebookpagina's (BH-news, BH K1, Yassine Hari) voordat ze op instagram stondenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:10 schreef barca1971 het volgende:
En nee ik zit er niet zelf achter, ik heb immers geen beschikking tot al de privé foto's van hem en Estelle, van hem en zijn familie, de filmpjes die hij in zijn auto's opneemt als hij met 360 over de snelweg gaat de honderden briefjes van 500 euro die hij bij zijn gevecht in Zagreb had verdiend..etc etc...
Doe dan ook niet lullig .quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:31 schreef schizovreemd het volgende:
Ik denk zelfs te weten wie er achter barca zit.
Voegt die wetenschap dan ook nog iets toe of kunnen we dan eindelijk berusten in 'niet boeiend en laat maar lullen'?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:31 schreef schizovreemd het volgende:
Ik denk zelfs te weten wie er achter barca zit.
Waarvoor dankquote:Op zondag 18 augustus 2013 10:31 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vond nog dit rioolblaadje bij mijn schoonmoeder. Speciaal voor jullie vastgelegd
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |