Ja. Want was niet te controleren in het buitenland.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:54 schreef kvd het volgende:
Even voor mezelf, dat horecaverbod, geldt dat alleen voor nederland?
Anders zat hij waarschijnlijk alweer vastquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:54 schreef kvd het volgende:
Even voor mezelf, dat horecaverbod, geldt dat alleen voor nederland?
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:58 schreef Ole het volgende:
http://www.maghrebmagazin(...)a-in-club-marrakech/
Ben dus niet de enige die het niet zeker wistquote:Terwijl de tortelduifjes de (natte) horeca in Nederland voorlopig angstvallig zullen moeten mijden (althans samen), aangezien dat een voorwaarde is waaronder Hari’s voorlopige hechtenis werd geschorst, gelden die voorwaarden kennelijk niet in Marokko.
Waarschijnlijk tot de rechtzaak voorbij is en bij een veroordeling ietsjes langerquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:56 schreef Greys het volgende:
Is dat horecaverbod nog steeds van kracht? Tot wanneer eigenlijk?
Ah oke, dank je! En al die andere aanklachten die er tegen hem waren? Want ik herinner me een stuk of zeven aanklachten, worden die ook nog ooit behandeld of werd dat allemaal op 1 hoop(je) gegooid?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:05 schreef Ole het volgende:
in oktober moet hij voorkomen. Als het vonnis hoger uitvalt dan zijn voorarrest moet hij zitten. Anders niet.
die worden ook dan behandeld.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah oke, dank je! En al die andere aanklachten die er tegen hem waren? Want ik herinner me een stuk of zeven aanklachten, worden die ook nog ooit behandeld of werd dat allemaal op 1 hoop(je) gegooid?
Ah zie, negen aanklachten dus zelfs, waarvan acht voor geweld.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:06 schreef Ole het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)oces-tegen-badr-hari
Allemaal in 1 rechtszaak?quote:
Het is uitgekomen dat het een onbetrouwbare coke-head is, zoals ik al zeiquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:05 schreef Paule33 het volgende:
Het was toch over de relatie van Badr en Estelle, en Erik...maar nu draaien jullie toch na Badr?
Erik heeft nu fout gedaan met zijn leugens en niet anders...
alleen de tijd dat hij echt vastzat.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:12 schreef Greys het volgende:
En er staat 'Hari zit sinds juli vast'. Maar stel hij krijgt drie jaar, ik noem maar wat. Normaal trekken ze de tijd dat iemand al gezeten heeft er af, toch? Trekken ze bij hem dan alleen die paar maanden er af dat ie ECHT gezeten heeft, of telt deze periode dat ie lekker op het strand loopt ook mee?
En net zo onbetrouwbaar als de coke-headquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:12 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Het is uitgekomen dat het een onbetrouwbare coke-head is, zoals ik al zei
Dus dan hoeven we het niet meer over hem te hebben, Badr is toch veel interessanter
Ok, gelukkig.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:13 schreef barca1971 het volgende:
De periode die is doorgebracht in detentie
'quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:14 schreef barca1971 het volgende:
Dat maakt hem wel weer interessant, als hij niet zo onbetrouwbaar was zou het saai zijn en viel er niks te melden
Maar Vief kwam toch ook al met het gerucht? Dit is echt nog niet over hoor! Of zou Vief nou net met Erik hebben gesprokenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:15 schreef Greys het volgende:
[..]
'
Zeker.
En daarom ben ik die EW ook wel dankbaar, onbetrouwbaar of niet, hij heeft ons toch weer twee juicy dagen gegeven
Is zij familie van Erik?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:17 schreef Ole het volgende:
[..]
Maar Vief kwam toch ook al met het gerucht? Dit is echt nog niet over hoor! Of zou Vief nou net met Erik hebben gesproken
dat bedoel ik!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:18 schreef Greys het volgende:
Maar Viev is lief, die ga ik hier niet bedanken voor haar onbetrouwbaarheid.
En ik denk ook nog steeds dat er nog maar een klein beetje lucht bij het rooksliertje hoeft om er vuur van te maken
Geen ideequote:
Goede vergelijking hoorquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:10 schreef barca1971 het volgende:
Wellicht dat de straf nog niet mee zal gaan vallen gezien de straf die vandaag in de Eindhovense zaak duidelijk werd. In Badrs geval lijkt het me nog kwalijker gezien het aantal aanklachten én het feit dat hij ook nog eens een proffessioneel vechter is en mensen tegen hem dus geen eerlijke kans hebben
Ik vind haar ook lief hoorquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:18 schreef Greys het volgende:
Maar Viev is lief, die ga ik hier niet bedanken voor haar onbetrouwbaarheid.
En ik denk ook nog steeds dat er nog maar een klein beetje lucht bij het rooksliertje hoeft om er vuur van te maken
Maar tellen zijn vakanties op Ibiza en in Marokko nou ook mee bij zijn voorarrest?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:05 schreef Ole het volgende:
in oktober moet hij voorkomen. Als het vonnis hoger uitvalt dan zijn voorarrest moet hij zitten. Anders niet.
Neequote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:33 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Maar tellen zijn vakanties op Ibiza en in Marokko nou ook mee bij zijn voorarrest?
Ik dacht dat hij dat ook had?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:55 schreef Greys het volgende:
Ergens is het toch wel heel scheef dat iemand die van zoveel geweldsdelicten wordt verdacht gewoon vrolijk op Ibiza en waar hij maar wil kan gaan lopen feestenIk zal nooit begrijpen waarom er voor dat soort verdachten geen verbod komt om het land te verlaten 'behalve alleen om je beroep te kunnen uitoefenen' oid.
Ik lees het nu ookquote:
Een groot deel van zijn carriere? Hoeveel wedstrijden heeft hij al gehad? 2 toch? en de rest vakantie, feesten en ramadanquote:De reden dat Hari gewoon het land uit mag, is volgens het OM te zoeken in het feit dat 'een groot deel van zijn carrière zich in het buitenland afspeelt'.
Het twitter account van die de Vlieger leest als het dagboek van een gek. Snap niet dat andere media enige waarde hechten aan wat die gozer allemaal roept.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:27 schreef tong80 het volgende:
Ik snap dat getweet al helemaal niet. Alsof er opstellen worden geschreven door de slechtste leerlingen van de BLO
Ik kan zulke verdachten niet begrijpen. Ik zou met een droogkap op m'n hoofd in de badkamer gaan zitten tot alles voorbij is.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:55 schreef Greys het volgende:
Ergens is het toch wel heel scheef dat iemand die van zoveel geweldsdelicten wordt verdacht gewoon vrolijk op Ibiza en waar hij maar wil kan gaan lopen feestenIk zal nooit begrijpen waarom er voor dat soort verdachten geen verbod komt om het land te verlaten 'behalve alleen om je beroep te kunnen uitoefenen' oid.
Nee, dat is verboden in de Kuip.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:48 schreef Greys het volgende:
Zijn droogkappen niet ook verboden tijdens ramadan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |