Ja ik ben gesnaptquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
en dan ook nog eens niet kunnen koken.
Ik denk dat we hier weer een mannelijke poster hebben die zich als vrouw voordoet.
Karina is het meest trucker van ons allen. Het is dat ze het druk heeft met moddereter zijn.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
en dan ook nog eens niet kunnen koken.
Ik denk dat we hier weer een mannelijke poster hebben die zich als vrouw voordoet.
Nee schat dat ben ik niet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:26 schreef Caland het volgende:
Karina is toch de maatschappelijk werkster van Tong.
Ik heb de verplichte tettenpicca gemist. Enige kans dat je die nog een keer zou kunnen posten?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik was toch een man? Die heten meestal geen Lisa.
Drop Zone heb ik ook nog nooit gezienquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:28 schreef GGMM het volgende:
Ik heb nog nooit een Star Wars film gezien en daar schaam ik me niet voor.
Je hebt Fawlty Towers ook nog nooit gezien. Daar mag je je wel voor schamen hoor.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:28 schreef GGMM het volgende:
ik ookquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:28 schreef GGMM het volgende:
Oh 1 ding wat ik zeker weet en dat is dat jij niet dom bent. En ook niet zo gemeen als je je soms voordoetquote:
Ik sluit me bij je aanquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:28 schreef GGMM het volgende:
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:28 schreef GGMM het volgende:
Je houdt wel van mannentetten?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb de verplichte tettenpicca gemist. Enige kans dat je die nog een keer zou kunnen posten?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:28 schreef GGMM het volgende:
quote:
quote:
quote:
fggtsquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef Caland het volgende:
Ik heb LOTR nooit gezien en ben daar bijzonder trots op.
Die heb ik ook nog nooit gezien, net als Harry Potter trouwens.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef Caland het volgende:
Jij hebt de boeken gelezen en bent bang dat de film afbreuk doet op de wereld die jij in je eigen fantasie hebt uitgetekend? Heel herkenbaar.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef Caland het volgende:
Is dit het moment dat ik je vraag om te neuken?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh 1 ding wat ik zeker weet en dat is dat jij niet dom bent. En ook niet zo gemeen als je je soms voordoet
ik ook gelukkig nietquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef Caland het volgende:
Totdat ik dit zag.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:23 schreef Caland het volgende:
Vermeer had gewoon zijn luier vergeten.
Dat zou zo maar kunnen en dan zou het ook zomaar kunnen dat ik nee zeg.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Is dit het moment dat ik je vraag om te neuken?
Ik ben al een poosje samen met mijn bits. Ik kijk niet meer zo nauw.quote:
Ik wou eerst de grap maken dat hij aan het vervellen was maar voordat je het weet ben je de nieuwe rickazio van het forum.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:31 schreef GGMM het volgende:
Ik vond Caland altijd zeer harde maar daarom zeer leuke grappen maken.
[..]
Totdat ik dit zag.
Er schuilt toch een kleine Stijn in hem.
Dat is nog geen excuus om dan maar over een luier te beginnen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wou eerst de grap maken dat hij aan het vervellen was maar voordat je het weet ben je de nieuwe rickazio van het forum.
Heb ooit een poging gewaagd maar na 13 minuten haakte ik af.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:28 schreef GGMM het volgende:
Niet echt. Van alle mannelijke users op Fok! zou ik ook Caland kiezen. Karina is gewoon weg verblindt momenteel.quote:
Hij heeft al een zware dag, de vrienden van Feyenoord hebben besloten dat het niet kan dat Feyenoord uit de schulden begint te raken en gaan de club nu geld lenen voor een nutteloze aankoop.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:31 schreef GGMM het volgende:
Ik vond Caland altijd zeer harde maar daarom zeer leuke grappen maken.
[..]
Totdat ik dit zag.
Er schuilt toch een kleine Stijn in hem.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik weet dat Caland 3 ui's heeft gebruikt, knap van me hé?
Ik ben die andere alweer vergeten, deze is gewoon precies goed.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik weet dat Caland 3 ui's heeft gebruikt, knap van me hé?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet echt. Van alle mannelijke users op Fok! zou ik ook Caland kiezen. Karina is gewoon weg verblindt momenteel.
Onwetendequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mij interesseert het geen reet.
Harde jongen dit! In de ochtend naar de Ikea met de fam en een softijsje halen en in de avond een harde boiquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mij interesseert het geen reet.
Nee joh. 60x60 lukte mij niet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:32 schreef Karina het volgende:
Ik ben blij dat Caland weer zijn oude UI heeft, nu herken ik hem weer, deze past ook precies.
In de ochtend ben ik op mijn zwakst.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Harde jongen dit! In de ochtend naar de Ikea met de fam en een softijsje halen en in de avond een harde boi
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog nooit gezien, net als Harry Potter trouwens.
De addblockdinges is weer zoals het was, het werkt hier ook niet dusquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:36 schreef GGMM het volgende:
Ik heb die UI van Caland gemaakt. Vroeger had hij dezelfde alleen dan verder weg, die was stukken lelijker.
Heeft hij me ooit bedankt vraag je? Nee.
Ik schijn wel van nature een nogal agressieve blik te hebben.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Grapjas. Past bij jou heVolgens mij zie je er ook zo uit. Beetje grumpy.
Je staat nota bene in mijn sig. Hoe veel meer erkenning wil je.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:36 schreef GGMM het volgende:
Ik heb die UI van Caland gemaakt. Vroeger had hij dezelfde alleen dan verder weg, die was stukken lelijker.
Heeft hij me ooit bedankt vraag je? Nee.
Ja volgens mij word ik wel bang als ik je zou zien.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik schijn wel van nature een nogal agressieve blik te hebben.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Grapjas. Past bij jou heVolgens mij zie je er ook zo uit. Beetje grumpy.
Welneequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja volgens mij word ik wel bang als ik je zou zien.
Ik ben heel lief hoor. Het doet ook maar heel even pijn, daarna begint het te wennen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja volgens mij word ik wel bang als ik je zou zien.
quote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
WelneeWerd je ook bang van matsoe matsoe tijdens oh oh cherso?
Oh ja.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Je staat nota bene in mijn sig. Hoe veel meer erkenning wil je.
Nee daar werd ik misselijk vanquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
WelneeWerd je ook bang van matsoe matsoe tijdens oh oh cherso?
quote:
Bietjes zijn lekker, vanavond nog gegeten, ga ik rood pissen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
hey hey hey niet zo schelden met biet
Pics?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Bietjes zijn lekker, vanavond nog gegeten, ga ik rood pissen.
Nee kut. Dan eet je gewoon 1 keer in de maand bieten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Kun je tegenwoordig al bieten online bestellen?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]
het is beter om te schelden met peerquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
hey hey hey niet zo schelden met biet
Viespeuk.quote:
Tuurlijk, bij Albert.nlquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kun je tegenwoordig al bieten online bestellen?
Duh.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij sprong ook van een balkon af zonder iets te bezeren.
Hij heeft gelukkig wel z'n gordel omquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Duh.
Heb je het gedeelte gemist dat hij de zoon van Stallone is?
In de hoop vrienden te krijgen?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom nodigt mijn broer mensen uit
Omdat hij wel sociale contacten heeft.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hij hoopt dat jij een bekkenstootdemonstratie gaat geven.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dan kan je handsfree pissen.quote:
Aldus Stijn.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iets beters doen dan de hele dag binnen zitten.
Dat is kut. Je kan niet eens jezelf zijn. Leuke aan home alone zijn is dat je lekker alleen kan zijn.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat hij wel sociale contacten heeft.
Wat is beter dan?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iets beters doen dan de hele dag binnen zitten op de zolderkamert
Ok man.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is kut. Je kan niet eens jezelf zijn. Leuke aan home alone zijn is dat je lekker alleen kan zijn.
Gaan we weer denigrerend lopen doen?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoe zit het met je school René, heb je het gehaald?
Nee, ik vraag mij het oprecht af.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gaan we weer denigrerend lopen doen?
Watquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is kut. Je kan niet eens jezelf zijn. Leuke aan home alone zijn is dat je lekker alleen kan zijn.
Nee je kan je niet verschuilen. En het is eng.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Een beetje hetzelfde als wat je op FOK! doet. Maar dan met bier. Slap ouwe hoeren.
Om het maar in het Engels te stellen zodat Stallone het ook kan begrijpen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, ik vraag mij het oprecht af.
Is goed.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee je kan je niet verschuilen. En het is eng.
Ah en dan heb je je papiertje?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh.
Bijna. M'n stage duurt 960 uur, waarvan nu pas de helft er op zit.Belachelijk lang.
Oke doeiquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee je kan je niet verschuilen. En het is eng.
Dat is toch vreselijk.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
WatBij mij was het 3 weken feest als mijn ouders weg waren
Okequote:
Wat?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Om het maar in het Engels te stellen zodat Stallone het ook kan begrijpen.
"You're trying way too hard
Over aids kunnen we het hebben.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oke doei
Laten we het over iets beters hebben, gaat al tig topics over het zelfde..
Ik zou het heel graag willen, mbo is echt simpel en best treurig dat ik dat vroeger nooit gedaan heb, maar ik zou niet weten hoe ik dat moet gaan betalen eigenlijk. Zeker niet als ik dan weer stage moet gaan lopen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dikke prima. Hbo'tje en unietje erachteraan?
Hoezo. Ik geef lekker mijn mening. Daar is Fok voor.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja doei niemand gaat erop in dus hou er lekker mee op.
Kun je niet 'gunstig' lenen? Volgens mij heb je daar wel regelingen voor.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou het heel graag willen, mbo is echt simpel en best treurig dat ik dat vroeger nooit gedaan heb, maar ik zou niet weten hoe ik dat moet gaan betalen eigenlijk. Zeker niet als ik dan weer stage moet gaan lopen.
Duaal of deeltijd misschien iets? Dan kan je gewoon een normale baan ernaast doen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou het heel graag willen, mbo is echt simpel en best treurig dat ik dat vroeger nooit gedaan heb, maar ik zou niet weten hoe ik dat moet gaan betalen eigenlijk. Zeker niet als ik dan weer stage moet gaan lopen.
Niet als het al 20 topics over bekkenstoten gaat, het houdt een keer op.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo. Ik geef lekker mijn mening. Daar is Fok voor.
Ja okquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo. Ik geef lekker mijn mening. Daar is Fok voor.
Had je niet beter een 21+ instroomtoets kunnen doen dan?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had het nu niet over bekkenstoten. Jullie gaan daarover door.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet als het al 20 topics over bekkenstoten gaat, het houdt een keer op.
Ik at vandaag volle yoghurtquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:51 schreef Typisch het volgende:
Magere kwark zonder iets er in is toch niet zo heel makkelijk weg te eten.
einde bericht
Beetje roosvicee. Zit ook niet zoveel suiker in.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:51 schreef Typisch het volgende:
Magere kwark zonder iets er in is toch niet zo heel makkelijk weg te eten.
einde bericht
Hm, geen idee. Ik zal daar eens naar op zoek gaan. Dat zou wel ideaal zijn.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kun je niet 'gunstig' lenen? Volgens mij heb je daar wel regelingen voor.
Ja, dat is ook waar. Ik moet me sowieso nog laten informeren als ik aan HBO wil beginnen; of en zo ja hoelang ik een stage moet gaan lopen. 2 dagen per week zou misschien wel te doen zijn.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Duaal of deeltijd misschien iets? Dan kan je gewoon een normale baan ernaast doen.
Dan zijn het geen echte vrienden?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
gwn hopen dat sociaal leenstelser er door komtquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:52 schreef GGMM het volgende:
Hm, geen idee. Ik zal daar eens naar op zoek gaan. Dat zou wel ideaal zijn.
Is bekkenstoten wat ik denk dat het is?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet als het al 20 topics over bekkenstoten gaat, het houdt een keer op.
Deed eerst altijd honing of siroop. Maar probeer het nu gewoon zonder te eten, ik krijg het wel weg maar het is niet echt lekker ofzo.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje roosvicee. Zit ook niet zoveel suiker in.
Je matras neuken. Dat is verslavend schijnbaar.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Is bekkenstoten wat ik denk dat het is?
Ik kan alleen mezelf zijn als ik alleen ben.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan zijn het geen echte vrienden?
Ik kan bij al mijn vrienden mijzelf zijn
Die heb ik voor MBO al moeten doenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Had je niet beter een 21+ instroomtoets kunnen doen dan?
Bij duaal doe je geen stage.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:52 schreef GGMM het volgende:
Ja, dat is ook waar. Ik moet me sowieso nog laten informeren als ik aan HBO wil beginnen; of en zo ja hoelang ik een stage moet gaan lopen. 2 dagen per week zou misschien wel te doen zijn.
en optimel kwark met citroen?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Deed eerst altijd honing of siroop. Maar probeer het nu gewoon zonder te eten, ik krijg het wel weg maar het is niet echt lekker ofzo.
Ben je geestelijk beperkt ofzo?quote:
Ah... nouja... zoals ik al eerder stelde, beter te laat dan nooit. Zelf geef je ook al toe dat het een bijzondere route isquote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je matras neuken. Dat is verslavend schijnbaar.
Ja, ik snapte er geen reet van dat ik dat moest, want ik heb vroeger ook al MBO afgerond. Die test was ook zo simpel dat je echt een mongool moest zijn om hem niet te halen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ben je geestelijk beperkt ofzo?
Met een vervolg opleiding dat een beetje aansluit op je mbo papiertje kun je vaak in 3 jaar al klaar zijn. Dan heb je het eerste jaar twee jaar in één. Jaar twee is dan een half jaar stage van 32 uur per week (al kan dat verschillen) en 1 dag school, het andere half jaar is een beetje uit je neus eten. En in jaar drie moet je bikkelen met afstudeerstage e.d.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, geen idee. Ik zal daar eens naar op zoek gaan. Dat zou wel ideaal zijn.
[..]
Ja, dat is ook waar. Ik moet me sowieso nog laten informeren als ik aan HBO wil beginnen; of en zo ja hoelang ik een stage moet gaan lopen. 2 dagen per week zou misschien wel te doen zijn.
Ja, dan rol je in je eigen zaad.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]Ow ik dacht eigenlijk aan iets anders. Krijg je wel een vieze matras van.
Er zitten toch lakens.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]Ow ik dacht eigenlijk aan iets anders. Krijg je wel een vieze matras van.
Er zijn mensen die het niet gehaald hebben hequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik snapte er geen reet van dat ik dat moest, want ik heb vroeger ook al MBO afgerond. Die test was ook zo simpel dat je echt een mongool moest zijn om hem niet te halen.
Hm, dat klinkt wel goed ja. Ik ga sowieso een vervolgopleiding doen, dus ik zal destijds eens kijken. Misschien zijn er toch meer opties dan ik denk.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Met een vervolg opleiding dat een beetje aansluit op je mbo papiertje kun je vaak in 3 jaar al klaar zijn. Dan heb je het eerste jaar twee jaar in één. Jaar twee is dan een half jaar stage van 32 uur per week (al kan dat verschillen) en 1 dag school, het andere half jaar is een beetje uit je neus eten. En in jaar drie moet je bikkelen met afstudeerstage e.d.
En nog niemand die het geprobeerd heeft.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, dan rol je in je eigen zaad.
We hebben het vaak besproken de laatste dagen
Iedereen geilt op aandacht.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Krijgt JR toch weer de aandacht waarop hij geilt
Serieus, er stonden min en plus sommetjes tussenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Er zijn mensen die het niet gehaald hebben he
Verschoon je ze toch. Maakt het uit.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan worden die toch vies?
Mijn god waar ben ik in verzeild geraakt
Kan HBO niet als avondopleiding? Ik weet dat je vroeger wel bijv. Havo 's avonds kon doen bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, dat klinkt wel goed ja. Ik ga sowieso een vervolgopleiding doen, dus ik zal destijds eens kijken. Misschien zijn er toch meer opties dan ik denk.
Ik heb Spaans gedaan, maar ja, dat was maar 1 vak niet echt te vergelijken natuurlijk, maar je kon ook alle vakken 's avonds doen.quote:
Plebs.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ze kijken nu Engelse cabaret en ik versta het niet.
Maar wel oppassen met een deeltijd opleiding. Daar moet je alles zelf doen. Je krijgt daar weinig begeleiding. Je moet dus wel de persoon zijn, die dat kan.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Serieus, er stonden min en plus sommetjes tussenIk dacht echt dat ik in de zeik genomen werd.
De Nederlandse test was zo simpel dat ik hem zelfs haalde.
Ligt aan je opleiding.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:59 schreef Smoofie het volgende:
Hbo kan als avond opleiding ja, het is echtniveau.
We weten nu wel dat je slim bent.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:59 schreef Smoofie het volgende:
Hbo kan als avond opleiding ja, het is echtniveau.
Je bent zelf slim.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
We weten nu wel dat je slim bent.
Precies.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De enige moeilijke opleidingen op het hbo zijn de technische.
Dit heeft niets met mij te maken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
We weten nu wel dat je slim bent.
Ik vind mijn opleiding ook kanjer makkelijk, maar ik zie genoeg klasgenoten die moeite hebben.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dit heeft niets met mij te maken.
Mwah ligt er maar net aan wat je goed ligt, de een is goed in talen de ander juist meer in het 'technische' deel.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De enige moeilijke opleidingen op het hbo zijn de technische.
De technische opleiding op het hbo zijn soms te vergelijken met universitair niveau.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Mwah ligt er maar net aan wat je goed ligt, de een is goed in talen de ander juist meer in het 'technische' deel.
Zo boeiend is het niet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:02 schreef Smoofie het volgende:
Jr, maak eens een filmpje van je bekkenstoten.
Welke test?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Serieus, er stonden min en plus sommetjes tussenIk dacht echt dat ik in de zeik genomen werd.
De Nederlandse test was zo simpel dat ik hem zelfs haalde.
Oh dat geloof ik graag, ik snap er de ballen van. maar ik ben dan weer goed in talenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De technische opleiding op het hbo zijn soms te vergelijken met universitair niveau.
Dat was wel kanjerdomquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik was net een handdoek vergeten in de gym
Haha homo. Wat heb je getrained?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik was net een handdoek vergeten in de gym
4-0quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:04 schreef mrstylo het volgende:
Basisplaats voor Wijnaldum bij Oranje woensdag
Picsquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja.
Dat zeker, ik zweette als een otter
Ik wens hem succes.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:04 schreef mrstylo het volgende:
Ow is hij zo bleek? Hoe weet je dat?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat wil je niet met zijn bleke huidje.
Ik heb 8 maanden niet getrained pas gister weer gestart dus dat zal ik je niet aandoenquote:
Er zijn zelfs (grote) bedrijven die in de regel liever hbo'ers aannemen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De technische opleiding op het hbo zijn soms te vergelijken met universitair niveau.
Ik heb een PC.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:05 schreef mrstylo het volgende:
RUMOR: Playstation 4 to launch October 21st
Verhaeghquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:04 schreef mrstylo het volgende:
Wij zijn closer dan je denkt in deze SC. Sinds Insomnia vaak in Engeland zit biedt het skypen uitkomst, maar die camera weerkaatst gewoon weg op zijn hoofd.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow is hij zo bleek? Hoe weet je dat?
Lavenderr 4 modquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik hier geleerd. Lig er iedere keer als ik het lees om in een deuk.
Waarom?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Er zijn zelfs (grote) bedrijven die in de regel liever hbo'ers aannemen.
Doe je benen op één dag?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb 8 maanden niet getrained pas gister weer gestart dus dat zal ik je niet aandoen
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En onderbroeken aan onder de douche?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wij zijn closer dan je denkt in deze SC. Sinds Insomnia vaak in Engeland zit biedt het skypen uitkomst, maar die camera weerkaatst gewoon weg op zijn hoofd.
Baas.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Moet nog even kijken wat ik ga doen, moet weer helemaal in de ritme komen.quote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh ik dacht eentje met Tong.
Je leert ook een stukje praktijk.quote:
Begin jij nu ook al met kanjer jaquote:
Ik spreid Quadriceps en Hamstrings/glutes/kuit.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moet nog even kijken wat ik ga doen, moet weer helemaal in de ritme komen.
Wat doe jij
En dan Van der Wiel thuis laten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Gaal is helemaal gek geworden joh.
Deed vandaag gewoon legs op 1 dag.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik spreid Quadriceps en Hamstrings/glutes en kuit.
Linkquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:08 schreef stevenmac26 het volgende:
Hee er staat een foto van Karina in onz
Schaken, Mathijsen, Schaars.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
En dan Van der Wiel thuis laten.![]()
Die gozer is imo nog steeds beter dan Van Rhijn en ook dan Janmaat.
Ik ben vanochtend 3x opgestaan uit mijn bed. Geldt dat als sit-ups?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik spreid Quadriceps en Hamstrings/glutes/kuit.
beste rb van Nederland maar ja wat doe je er aanquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
En dan Van der Wiel thuis laten.![]()
Die gozer is imo nog steeds beter dan Van Rhijn en ook dan Janmaat.
DOen vrienden van mij ook, maar die trainen het ook anders. Squats, Leg Press en Deadlift op één dag is echt onmogelijk.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Deed vandaag gewoon legs op 1 dag.
Zal het morgen wel voelen
Ik heb paar vrienden die technische opleiding doen op HBO niveau en kan je hier wel gelijk in geven. Ze zijn vaak 1 of 2 dagen per week op andere locatie om het in praktijk te brengen. Alleen wist ik niet dat het bij de Uni minder gebeurde.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je leert ook een stukje praktijk.
Om een voorbeeldje te geven:
Het is leuk als je weet wat er gebeurt als je stofje A bij stofje B gooit en dat helemaal uit kunt leggen, maar het is ook niet onhandig om precies te weten hoe je beide stofjes moet behandelen in een lab.
Klein voorbeeld, maar op de universitaire opleidingen krijg je vaak gewoon geen praktijk.
Ik stem voor PatriciaPreciesquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ONZ / Wie is de lekkerste babe op FOK? #3
Die heeft wel een grote neus manquote:
WTF is Kore.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ONZ / Wie is de lekkerste babe op FOK? #3
Ja dat is echt met recht de aids van fokquote:
Nou best wel.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Baas.
Nu A4L op vakantie is, heb je het niet zwaar daar?
Jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:10 schreef Geo4kant het volgende:
Hebben die vrouwen al hun tetten gepost?
Hij komt hier niet veel meer tegenwoordig.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:11 schreef Lavenderr het volgende:
Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik een hartstikke leuke collega heb aan ajacied4lf . Leuke gast.
Wel een ideaal midden tegen bekkenstoten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow... die zie ik vannacht terug in mijn dromen ben ik bang
Oke.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou best wel.
Ik werd vanmorgen nog uitgemaakt voor satanist![]()
Dat is different koek dan illuminati/reptillian![]()
Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik een hartstikke leuke collega heb aan ajacied4lf . Leuke gast.
Maar ja, dat weten jullie wel.
Chip of the old VBL-block.
Dat zie ik toch niet op zo'n kleine pic gvd.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die heeft wel een grote neus man
we vinden hem hier maar een kneus eigenlijkquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou best wel.
moet door het ek zijn gekomen denk ikquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
beste rb van Nederland maar ja wat doe je er aan
Hij is leuk jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou best wel.
Neequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel een ideaal midden tegen bekkenstoten.
Zie je wel vaker, die PSV mod toen Guitarist en toen die kale jood..quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij komt hier niet veel meer tegenwoordig.
Neequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bullshit, dan lag jij nu te bekkenstoten op je bed man.
'Gelukkig' kwam ik toch terug of niequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zie je wel vaker, die PSV mod toen Guitarist en toen die kale jood..
Nog steeds wel 'neukbaar'.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die heeft wel een grote neus man
Ik schijn weinig minpunten te hebben.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:12 schreef Smoofie het volgende:
En ik ben joods, ik heb ook een grote haakneus
is niet haram hoorquote:
Pics?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik schijn weinig minpunten te hebben.
erwinquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zie je wel vaker, die PSV mod toen Guitarist en toen die kale jood..
jij bent een vieze pindaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:12 schreef Smoofie het volgende:
En ik ben joods, ik heb ook een grote haakneus
Ik vind je altijd een genot om te hebben ja maar ik juichte ook voor je dat je een leven had gevonden, daar was ik jaloers op.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
'Gelukkig' kwam ik toch terug of nie
Ja waar was jij nou ineens?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
'Gelukkig' kwam ik toch terug of nie
Ja.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:14 schreef Smoofie het volgende:
En ik vind dat racisme jegens pinda's wel erg van je steven, ik ben geen lelijke Ier gvd, dat volk is pas erg, toch?
Had geen leven met al dat werken manquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind je altijd een genot om te hebben ja maar ik juichte ook voor je dat je een leven had gevonden, daar was ik jaloers op.
Werkenquote:
Als ik moest kiezen:quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:14 schreef Smoofie het volgende:
En ik vind dat racisme jegens pinda's wel erg van je steven, ik ben geen lelijke Ier gvd, dat volk is pas erg, toch?
Dat weet ik niet.quote:
(Noord-)Ierse chicks.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:14 schreef Smoofie het volgende:
jij hebt een raar paar exemplaren gevonden die er niet lelijk uitzien danquote:
Wie?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Morpheus is overigens wel echt een minder bedeelde.
je moeder vuile kut allochtoonquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jij hebt een raar paar exemplaren gevonden die er niet lelijk uitzien dan
je bent zelf een allochtoonquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
je moeder vuile kut allochtoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |