Ja ik ben gesnaptquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
en dan ook nog eens niet kunnen koken.
Ik denk dat we hier weer een mannelijke poster hebben die zich als vrouw voordoet.
Karina is het meest trucker van ons allen. Het is dat ze het druk heeft met moddereter zijn.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
en dan ook nog eens niet kunnen koken.
Ik denk dat we hier weer een mannelijke poster hebben die zich als vrouw voordoet.
Nee schat dat ben ik niet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:26 schreef Caland het volgende:
Karina is toch de maatschappelijk werkster van Tong.
Ik heb de verplichte tettenpicca gemist. Enige kans dat je die nog een keer zou kunnen posten?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik was toch een man? Die heten meestal geen Lisa.
Drop Zone heb ik ook nog nooit gezienquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:28 schreef GGMM het volgende:
Ik heb nog nooit een Star Wars film gezien en daar schaam ik me niet voor.
Je hebt Fawlty Towers ook nog nooit gezien. Daar mag je je wel voor schamen hoor.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:28 schreef GGMM het volgende:
ik ookquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:28 schreef GGMM het volgende:
Oh 1 ding wat ik zeker weet en dat is dat jij niet dom bent. En ook niet zo gemeen als je je soms voordoetquote:
Ik sluit me bij je aanquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:28 schreef GGMM het volgende:
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:28 schreef GGMM het volgende:
Je houdt wel van mannentetten?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb de verplichte tettenpicca gemist. Enige kans dat je die nog een keer zou kunnen posten?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:28 schreef GGMM het volgende:
quote:
quote:
quote:
fggtsquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef Caland het volgende:
Ik heb LOTR nooit gezien en ben daar bijzonder trots op.
Die heb ik ook nog nooit gezien, net als Harry Potter trouwens.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef Caland het volgende:
Jij hebt de boeken gelezen en bent bang dat de film afbreuk doet op de wereld die jij in je eigen fantasie hebt uitgetekend? Heel herkenbaar.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef Caland het volgende:
Is dit het moment dat ik je vraag om te neuken?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh 1 ding wat ik zeker weet en dat is dat jij niet dom bent. En ook niet zo gemeen als je je soms voordoet
ik ook gelukkig nietquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef Caland het volgende:
Totdat ik dit zag.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:23 schreef Caland het volgende:
Vermeer had gewoon zijn luier vergeten.
Dat zou zo maar kunnen en dan zou het ook zomaar kunnen dat ik nee zeg.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Is dit het moment dat ik je vraag om te neuken?
Ik ben al een poosje samen met mijn bits. Ik kijk niet meer zo nauw.quote:
Ik wou eerst de grap maken dat hij aan het vervellen was maar voordat je het weet ben je de nieuwe rickazio van het forum.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:31 schreef GGMM het volgende:
Ik vond Caland altijd zeer harde maar daarom zeer leuke grappen maken.
[..]
Totdat ik dit zag.
Er schuilt toch een kleine Stijn in hem.
Dat is nog geen excuus om dan maar over een luier te beginnen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wou eerst de grap maken dat hij aan het vervellen was maar voordat je het weet ben je de nieuwe rickazio van het forum.
Heb ooit een poging gewaagd maar na 13 minuten haakte ik af.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:28 schreef GGMM het volgende:
Niet echt. Van alle mannelijke users op Fok! zou ik ook Caland kiezen. Karina is gewoon weg verblindt momenteel.quote:
Hij heeft al een zware dag, de vrienden van Feyenoord hebben besloten dat het niet kan dat Feyenoord uit de schulden begint te raken en gaan de club nu geld lenen voor een nutteloze aankoop.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:31 schreef GGMM het volgende:
Ik vond Caland altijd zeer harde maar daarom zeer leuke grappen maken.
[..]
Totdat ik dit zag.
Er schuilt toch een kleine Stijn in hem.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik weet dat Caland 3 ui's heeft gebruikt, knap van me hé?
Ik ben die andere alweer vergeten, deze is gewoon precies goed.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik weet dat Caland 3 ui's heeft gebruikt, knap van me hé?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet echt. Van alle mannelijke users op Fok! zou ik ook Caland kiezen. Karina is gewoon weg verblindt momenteel.
Onwetendequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mij interesseert het geen reet.
Harde jongen dit! In de ochtend naar de Ikea met de fam en een softijsje halen en in de avond een harde boiquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mij interesseert het geen reet.
Nee joh. 60x60 lukte mij niet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:32 schreef Karina het volgende:
Ik ben blij dat Caland weer zijn oude UI heeft, nu herken ik hem weer, deze past ook precies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |