Dat valt reuze mee.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Caland daarentegen laat de laatste dagen steeds meer steekjes vallen.
quote:
Let ik niet meer op, ongelofelijke dwaasquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Caland daarentegen laat de laatste dagen steeds meer steekjes vallen.
Echt PSV strekenquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:57 schreef GGMM het volgende:
Koeman kan niet met vervelende spelers omgaan, dus halen ze El Hamdaoui.
Klinkt logisch.
Die kennen elkaar geloof ik.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:57 schreef GGMM het volgende:
Koeman kan niet met vervelende spelers omgaan, dus halen ze El Hamdaoui.
Klinkt logisch.
Het waren wel twee fantastische maanden.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, Koeman was trainer van AZ.
2 maanden.
Snap ik. Wel tof dat Koeman zo z'n best doet,maar lijkt me onhaalbaar.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Het waren wel twee fantastische maanden.
Maar ik neem dat El Hamdaoui gerucht niet zo serieus.
We moeten een veilig klimaat creëren voor Aad.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:02 schreef Mani89 het volgende:
Waarom moet iedereen altijd lachen als Aad de Mos ter sprake komt?
quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:02 schreef Mani89 het volgende:
Waarom moet iedereen altijd lachen als Aad de Mos ter sprake komt?
Dat is Krabbedamquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:04 schreef Dos37 het volgende:
Ik spot een lekker wijf rechtsachter Gijp
quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lurling kijkt geboeid naar dit showtje.
Haha! Zelf bedacht?quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kneusquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:05 schreef baaart het volgende:
Wim kanker kieft, meer doet ie daar echt niet. Kankeren over alles wat los en vast zit. Voetbal? Ja dat is aangeboren. Talent komt dan vanzelf. Wat een mongool.
Koert z'n grappen jattenquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoi Louisquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:05 schreef baaart het volgende:
Wim kanker kieft, meer doet ie daar echt niet. Kankeren over alles wat los en vast zit. Voetbal? Ja dat is aangeboren. Talent komt dan vanzelf. Wat een mongool.
jouw mening is totaal overbodigquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:05 schreef baaart het volgende:
Koertquote:
Hahahahaquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bedankt Koert Westermanquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn de VI hooligans ook 100% anti-fox?quote:
Absoluut.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zijn de VI hooligans ook 100% anti-fox?
quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ben jij ook een VI Hooligan?quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:11 schreef Karina het volgende:
[..]![]()
Al zijn er vast een paar die stiekem Fox kijken denk ik hoor.
Volgende week ga ik misschien heel even kijken tijdens het hockey'en op RTL7quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:11 schreef zeebeschuit het volgende:
is er iemand pro-fox dan? Moet er nog een tegenkomen.
Volgens mij kijkt 85% mensen die nieuwe talkshow van ze misschien keertje online uit verveling maar gaat echt niemand daarnaar kijken als VI ook op tv is.
Karina is #TeamJohannesquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ben jij ook een VI Hooligan?
Of gewoon goed ingelicht door Johannes?
quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:12 schreef Sickert het volgende:
Succes van PSV, ze hebben 3 leuke wedstrijden gespeeld
quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:05 schreef Geo4kant het volgende:
De PSV hypetrain draait op vollen toeren
#teamjohannes he? En ik heb geen Fox natuurlijk, moet je voor betalenquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ben jij ook een VI Hooligan?
Of gewoon goed ingelicht door Johannes?
Ze beginnen volgende week toch pas?quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:12 schreef Evertjan het volgende:
ik kijk alleen naar Fox omdat ik het gratis in het pakket heb zitten van mijn werkgever, anders zou ik er geen euro voor uitgeven
Zo gaat het toch elk seizoen johquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:12 schreef Sickert het volgende:
Succes van PSV, ze hebben 3 leuke wedstrijden gespeeld
Fox Sports had ik het overquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze beginnen volgende week toch pas?
Waaromquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:14 schreef Evertjan het volgende:
Is het niet leuker als de nieuwe hoofdredacteur dat doet?
Hardcore VI.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kut, heb ik het nieuws gemist?quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:14 schreef Evertjan het volgende:
maar waarom leest JD het nieuws van de VI redacteuren voor? Is het niet leuker als de nieuwe hoofdredacteur dat doet?
quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:16 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ja, zonder brilletje dit keer.
Rot op met die onzin hier.quote:
Dat hebben ze niet eens nodig, tis een begrip in Den Bosch en omstrekenquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:16 schreef TLC het volgende:
Kees Kroket heeft nu genoeg publiciteit gehad om 2 jaar mee vooruit te komen
Van mij mag ie die missenquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:17 schreef Shreyas het volgende:
Zolang Siem de Jong de wedstrijd tegen PSV maar haalt
Zoiets ja, Bazoer zou nu nog wel eens bij de selectie kunnen komen. Zit er dichtbij zei de Boer.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:17 schreef Saekerhett het volgende:
Schöne, Eriksen en Poulsen op het middenveld?
Die bal van Martens, fapfap.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:18 schreef Geo4kant het volgende:
Was ook de enige goede actie van Beerens die hele wedstrijd.. de andere 60 voorzetten kwamen niet aan.
Goed voorzetje van Wim.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:18 schreef Karina het volgende:
KieftWe hadden vroeger toch altijd beelden.
Je humor gaat ook al de verkeerde kant opquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:23 schreef Caland het volgende:
Vermeer had gewoon zijn luier vergeten.
jaquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:23 schreef Caland het volgende:
Vermeer had gewoon zijn luier vergeten.
Waarom ook niet. Men moet maar eens beseffen dat spelers geen clubliefde kennen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:25 schreef Geo4kant het volgende:
Dadelijk naait hij er uit net als Labyrat
quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:25 schreef opperkleurder het volgende:
Peter Clarck zat daar natuurlijk voor van Duinen
Beugelsdijk.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:25 schreef opperkleurder het volgende:
FC Eindhovenquote:
Clubliefde gaat wat ver maar je oude club die je opgeleid heeft etc een flinke smak geld geven vind ik wel normaal. Net als Afellay had moeten doen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom ook niet. Men moet maar eens beseffen dat spelers geen clubliefde kennen.
Nee, voor Castelen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:25 schreef opperkleurder het volgende:
Hij was bij de Telegraaf nog de man die op Vitesse zat, dat was pas dankbaar werkquote:
Bij de naam kees denk ik altijd aan een kachel.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:26 schreef muzas het volgende:
Door dat geneuzel over kees heb ik nu trek in een kroket.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:26 schreef ikweethetookniet het volgende:
http://www.s-hertogenboschtoer.nl/panoramas/k/kees-kroket
Kees kroket in 3D![]()
Wijnalbadumtsss.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:27 schreef Mortaxx het volgende:
Dit was de kampioenswedstrijd volgens wojnaldum
Dat was duidelijk ja.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:27 schreef GGMM het volgende:
Derksen zei dat Feyenoord beter was dan PSV![]()
Natte spaansequote:Op maandag 12 augustus 2013 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij de naam kees denk ik altijd aan een kachel.
Ik vind dat eerder een uitzondering. Helemaal als clubs van het kaliber City etc. aan de deur kloppen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Clubliefde gaat wat ver maar je oude club die je opgeleid heeft etc een flinke smak geld geven vind ik wel normaal. Net als Afellay had moeten doen.
dat dus, ik word alleen maar bang van die hosannaquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:28 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Wat een opportunisme, Bakkali en PSV zijn nog amper getest. We praten wel verder na een paar topwedstrijden.
Tegen zo'n tegenstander moet je wel wat meer presterenquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:27 schreef Moody het volgende:
Toch opvallend dat Tadic niet eens in het elftal v/d week stond. Moet je meer doen dan 2 goals en 2 assist maken in de kuip?
quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:26 schreef ikweethetookniet het volgende:
http://www.s-hertogenboschtoer.nl/panoramas/k/kees-kroket
Kees kroket in 3D![]()
Waarom heeft de gemiddelde Feyenoorder dan iets met Schaken?quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:28 schreef Geo4kant het volgende:
Om even terug te komen op clubliefde Caland, ik heb ook niks met deze spelers.. van vorig jaar eigenlijk ook al niet (op van Bommel misschien na vanwege nostalgie).
Finbogasson was daarmee ook enkel een zesje.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Tegen zo'n tegenstander moet je wel wat meer presteren
Ik ook..quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat dus, ik word alleen maar bang van die hosanna
quote:
Omdat de helft van Rotterdam zwart is?quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom heeft de gemiddelde Feyenoorder dan iets met Schaken?
De helft?quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat de helft van Rotterdam zwart is?
Ongelooflijk, idd.quote:
quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:31 schreef Mortaxx het volgende:
Een goede Braziliaan haal je niet in Nederland
Ajoh, Wamberto was geniaalquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:31 schreef Mortaxx het volgende:
Een goede Braziliaan haal je niet in Nederland
quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat de helft van Rotterdam zwart is?
Jij hebt een VI basispakket zonder beelden zeker?quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:33 schreef Longcat. het volgende:
Dus fox is te gierig om beelden te delen?
Blaisequote:Op maandag 12 augustus 2013 21:34 schreef Moody het volgende:
Kufo deed het waardeloos in Hannover en is 8 jaar lang een van de topspelers van de eredivisie geweest bij Twente. Je zal zien dat Marcello zichzelf in het nationale elftal gaat spelen bij Hannover
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |