Dat is Krabbedamquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:04 schreef Dos37 het volgende:
Ik spot een lekker wijf rechtsachter Gijp
quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lurling kijkt geboeid naar dit showtje.
Haha! Zelf bedacht?quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kneusquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:05 schreef baaart het volgende:
Wim kanker kieft, meer doet ie daar echt niet. Kankeren over alles wat los en vast zit. Voetbal? Ja dat is aangeboren. Talent komt dan vanzelf. Wat een mongool.
Koert z'n grappen jattenquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoi Louisquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:05 schreef baaart het volgende:
Wim kanker kieft, meer doet ie daar echt niet. Kankeren over alles wat los en vast zit. Voetbal? Ja dat is aangeboren. Talent komt dan vanzelf. Wat een mongool.
jouw mening is totaal overbodigquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:05 schreef baaart het volgende:
Koertquote:
Hahahahaquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bedankt Koert Westermanquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn de VI hooligans ook 100% anti-fox?quote:
Absoluut.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zijn de VI hooligans ook 100% anti-fox?
quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zijn de VI hooligans ook 100% anti-fox?
Ben jij ook een VI Hooligan?quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:11 schreef Karina het volgende:
[..]![]()
Al zijn er vast een paar die stiekem Fox kijken denk ik hoor.
Volgende week ga ik misschien heel even kijken tijdens het hockey'en op RTL7quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:11 schreef zeebeschuit het volgende:
is er iemand pro-fox dan? Moet er nog een tegenkomen.
Volgens mij kijkt 85% mensen die nieuwe talkshow van ze misschien keertje online uit verveling maar gaat echt niemand daarnaar kijken als VI ook op tv is.
Karina is #TeamJohannesquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ben jij ook een VI Hooligan?
Of gewoon goed ingelicht door Johannes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |