Bij de naam kees denk ik altijd aan een kachel.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:26 schreef muzas het volgende:
Door dat geneuzel over kees heb ik nu trek in een kroket.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:26 schreef ikweethetookniet het volgende:
http://www.s-hertogenboschtoer.nl/panoramas/k/kees-kroket
Kees kroket in 3D![]()
Wijnalbadumtsss.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:27 schreef Mortaxx het volgende:
Dit was de kampioenswedstrijd volgens wojnaldum
Dat was duidelijk ja.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:27 schreef GGMM het volgende:
Derksen zei dat Feyenoord beter was dan PSV![]()
Natte spaansequote:Op maandag 12 augustus 2013 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij de naam kees denk ik altijd aan een kachel.
Ik vind dat eerder een uitzondering. Helemaal als clubs van het kaliber City etc. aan de deur kloppen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Clubliefde gaat wat ver maar je oude club die je opgeleid heeft etc een flinke smak geld geven vind ik wel normaal. Net als Afellay had moeten doen.
dat dus, ik word alleen maar bang van die hosannaquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:28 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Wat een opportunisme, Bakkali en PSV zijn nog amper getest. We praten wel verder na een paar topwedstrijden.
Tegen zo'n tegenstander moet je wel wat meer presterenquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:27 schreef Moody het volgende:
Toch opvallend dat Tadic niet eens in het elftal v/d week stond. Moet je meer doen dan 2 goals en 2 assist maken in de kuip?
quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:26 schreef ikweethetookniet het volgende:
http://www.s-hertogenboschtoer.nl/panoramas/k/kees-kroket
Kees kroket in 3D![]()
Waarom heeft de gemiddelde Feyenoorder dan iets met Schaken?quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:28 schreef Geo4kant het volgende:
Om even terug te komen op clubliefde Caland, ik heb ook niks met deze spelers.. van vorig jaar eigenlijk ook al niet (op van Bommel misschien na vanwege nostalgie).
Finbogasson was daarmee ook enkel een zesje.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Tegen zo'n tegenstander moet je wel wat meer presteren
Ik ook..quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat dus, ik word alleen maar bang van die hosanna
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |