quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh ik dacht eentje met Tong.
Je leert ook een stukje praktijk.quote:
Begin jij nu ook al met kanjer jaquote:
Ik spreid Quadriceps en Hamstrings/glutes/kuit.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moet nog even kijken wat ik ga doen, moet weer helemaal in de ritme komen.
Wat doe jij
En dan Van der Wiel thuis laten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Gaal is helemaal gek geworden joh.
Deed vandaag gewoon legs op 1 dag.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik spreid Quadriceps en Hamstrings/glutes en kuit.
Linkquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:08 schreef stevenmac26 het volgende:
Hee er staat een foto van Karina in onz
Schaken, Mathijsen, Schaars.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
En dan Van der Wiel thuis laten.![]()
Die gozer is imo nog steeds beter dan Van Rhijn en ook dan Janmaat.
Ik ben vanochtend 3x opgestaan uit mijn bed. Geldt dat als sit-ups?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik spreid Quadriceps en Hamstrings/glutes/kuit.
beste rb van Nederland maar ja wat doe je er aanquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
En dan Van der Wiel thuis laten.![]()
Die gozer is imo nog steeds beter dan Van Rhijn en ook dan Janmaat.
DOen vrienden van mij ook, maar die trainen het ook anders. Squats, Leg Press en Deadlift op één dag is echt onmogelijk.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Deed vandaag gewoon legs op 1 dag.
Zal het morgen wel voelen
Ik heb paar vrienden die technische opleiding doen op HBO niveau en kan je hier wel gelijk in geven. Ze zijn vaak 1 of 2 dagen per week op andere locatie om het in praktijk te brengen. Alleen wist ik niet dat het bij de Uni minder gebeurde.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je leert ook een stukje praktijk.
Om een voorbeeldje te geven:
Het is leuk als je weet wat er gebeurt als je stofje A bij stofje B gooit en dat helemaal uit kunt leggen, maar het is ook niet onhandig om precies te weten hoe je beide stofjes moet behandelen in een lab.
Klein voorbeeld, maar op de universitaire opleidingen krijg je vaak gewoon geen praktijk.
Ik stem voor PatriciaPreciesquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ONZ / Wie is de lekkerste babe op FOK? #3
Die heeft wel een grote neus manquote:
WTF is Kore.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ONZ / Wie is de lekkerste babe op FOK? #3
Ja dat is echt met recht de aids van fokquote:
Nou best wel.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Baas.
Nu A4L op vakantie is, heb je het niet zwaar daar?
Jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:10 schreef Geo4kant het volgende:
Hebben die vrouwen al hun tetten gepost?
Hij komt hier niet veel meer tegenwoordig.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:11 schreef Lavenderr het volgende:
Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik een hartstikke leuke collega heb aan ajacied4lf . Leuke gast.
Wel een ideaal midden tegen bekkenstoten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow... die zie ik vannacht terug in mijn dromen ben ik bang
Oke.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou best wel.
Ik werd vanmorgen nog uitgemaakt voor satanist![]()
Dat is different koek dan illuminati/reptillian![]()
Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik een hartstikke leuke collega heb aan ajacied4lf . Leuke gast.
Maar ja, dat weten jullie wel.
Chip of the old VBL-block.
Dat zie ik toch niet op zo'n kleine pic gvd.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die heeft wel een grote neus man
we vinden hem hier maar een kneus eigenlijkquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou best wel.
moet door het ek zijn gekomen denk ikquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
beste rb van Nederland maar ja wat doe je er aan
Hij is leuk jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou best wel.
Neequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel een ideaal midden tegen bekkenstoten.
Zie je wel vaker, die PSV mod toen Guitarist en toen die kale jood..quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij komt hier niet veel meer tegenwoordig.
Neequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bullshit, dan lag jij nu te bekkenstoten op je bed man.
'Gelukkig' kwam ik toch terug of niequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zie je wel vaker, die PSV mod toen Guitarist en toen die kale jood..
Nog steeds wel 'neukbaar'.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die heeft wel een grote neus man
Ik schijn weinig minpunten te hebben.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:12 schreef Smoofie het volgende:
En ik ben joods, ik heb ook een grote haakneus
is niet haram hoorquote:
Pics?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik schijn weinig minpunten te hebben.
erwinquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zie je wel vaker, die PSV mod toen Guitarist en toen die kale jood..
jij bent een vieze pindaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:12 schreef Smoofie het volgende:
En ik ben joods, ik heb ook een grote haakneus
Ik vind je altijd een genot om te hebben ja maar ik juichte ook voor je dat je een leven had gevonden, daar was ik jaloers op.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
'Gelukkig' kwam ik toch terug of nie
Ja waar was jij nou ineens?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
'Gelukkig' kwam ik toch terug of nie
Ja.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:14 schreef Smoofie het volgende:
En ik vind dat racisme jegens pinda's wel erg van je steven, ik ben geen lelijke Ier gvd, dat volk is pas erg, toch?
Had geen leven met al dat werken manquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind je altijd een genot om te hebben ja maar ik juichte ook voor je dat je een leven had gevonden, daar was ik jaloers op.
Werkenquote:
Als ik moest kiezen:quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:14 schreef Smoofie het volgende:
En ik vind dat racisme jegens pinda's wel erg van je steven, ik ben geen lelijke Ier gvd, dat volk is pas erg, toch?
Dat weet ik niet.quote:
(Noord-)Ierse chicks.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:14 schreef Smoofie het volgende:
jij hebt een raar paar exemplaren gevonden die er niet lelijk uitzien danquote:
Wie?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Morpheus is overigens wel echt een minder bedeelde.
je moeder vuile kut allochtoonquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jij hebt een raar paar exemplaren gevonden die er niet lelijk uitzien dan
je bent zelf een allochtoonquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
je moeder vuile kut allochtoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |