Ik wens hem succes.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:04 schreef mrstylo het volgende:
Basisplaats voor Wijnaldum bij Oranje woensdag
Ow is hij zo bleek? Hoe weet je dat?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat wil je niet met zijn bleke huidje.
Ik heb 8 maanden niet getrained pas gister weer gestart dus dat zal ik je niet aandoenquote:
Er zijn zelfs (grote) bedrijven die in de regel liever hbo'ers aannemen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De technische opleiding op het hbo zijn soms te vergelijken met universitair niveau.
Ik heb een PC.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:05 schreef mrstylo het volgende:
RUMOR: Playstation 4 to launch October 21st
Verhaeghquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:04 schreef mrstylo het volgende:
Basisplaats voor Wijnaldum bij Oranje woensdag
Wij zijn closer dan je denkt in deze SC. Sinds Insomnia vaak in Engeland zit biedt het skypen uitkomst, maar die camera weerkaatst gewoon weg op zijn hoofd.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow is hij zo bleek? Hoe weet je dat?
Lavenderr 4 modquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik hier geleerd. Lig er iedere keer als ik het lees om in een deuk.
Waarom?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Er zijn zelfs (grote) bedrijven die in de regel liever hbo'ers aannemen.
Doe je benen op één dag?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb 8 maanden niet getrained pas gister weer gestart dus dat zal ik je niet aandoen
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En onderbroeken aan onder de douche?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wij zijn closer dan je denkt in deze SC. Sinds Insomnia vaak in Engeland zit biedt het skypen uitkomst, maar die camera weerkaatst gewoon weg op zijn hoofd.
Baas.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Moet nog even kijken wat ik ga doen, moet weer helemaal in de ritme komen.quote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh ik dacht eentje met Tong.
Je leert ook een stukje praktijk.quote:
Begin jij nu ook al met kanjer jaquote:
Ik spreid Quadriceps en Hamstrings/glutes/kuit.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moet nog even kijken wat ik ga doen, moet weer helemaal in de ritme komen.
Wat doe jij
En dan Van der Wiel thuis laten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Gaal is helemaal gek geworden joh.
Deed vandaag gewoon legs op 1 dag.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik spreid Quadriceps en Hamstrings/glutes en kuit.
Linkquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:08 schreef stevenmac26 het volgende:
Hee er staat een foto van Karina in onz
Schaken, Mathijsen, Schaars.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
En dan Van der Wiel thuis laten.![]()
Die gozer is imo nog steeds beter dan Van Rhijn en ook dan Janmaat.
Ik ben vanochtend 3x opgestaan uit mijn bed. Geldt dat als sit-ups?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik spreid Quadriceps en Hamstrings/glutes/kuit.
beste rb van Nederland maar ja wat doe je er aanquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
En dan Van der Wiel thuis laten.![]()
Die gozer is imo nog steeds beter dan Van Rhijn en ook dan Janmaat.
DOen vrienden van mij ook, maar die trainen het ook anders. Squats, Leg Press en Deadlift op één dag is echt onmogelijk.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Deed vandaag gewoon legs op 1 dag.
Zal het morgen wel voelen
Ik heb paar vrienden die technische opleiding doen op HBO niveau en kan je hier wel gelijk in geven. Ze zijn vaak 1 of 2 dagen per week op andere locatie om het in praktijk te brengen. Alleen wist ik niet dat het bij de Uni minder gebeurde.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je leert ook een stukje praktijk.
Om een voorbeeldje te geven:
Het is leuk als je weet wat er gebeurt als je stofje A bij stofje B gooit en dat helemaal uit kunt leggen, maar het is ook niet onhandig om precies te weten hoe je beide stofjes moet behandelen in een lab.
Klein voorbeeld, maar op de universitaire opleidingen krijg je vaak gewoon geen praktijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |