Ik wens hem succes.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:04 schreef mrstylo het volgende:
Basisplaats voor Wijnaldum bij Oranje woensdag
Ow is hij zo bleek? Hoe weet je dat?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat wil je niet met zijn bleke huidje.
Ik heb 8 maanden niet getrained pas gister weer gestart dus dat zal ik je niet aandoenquote:
Er zijn zelfs (grote) bedrijven die in de regel liever hbo'ers aannemen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De technische opleiding op het hbo zijn soms te vergelijken met universitair niveau.
Ik heb een PC.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:05 schreef mrstylo het volgende:
RUMOR: Playstation 4 to launch October 21st
Verhaeghquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:04 schreef mrstylo het volgende:
Basisplaats voor Wijnaldum bij Oranje woensdag
Wij zijn closer dan je denkt in deze SC. Sinds Insomnia vaak in Engeland zit biedt het skypen uitkomst, maar die camera weerkaatst gewoon weg op zijn hoofd.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow is hij zo bleek? Hoe weet je dat?
Lavenderr 4 modquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik hier geleerd. Lig er iedere keer als ik het lees om in een deuk.
Waarom?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Er zijn zelfs (grote) bedrijven die in de regel liever hbo'ers aannemen.
Doe je benen op één dag?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb 8 maanden niet getrained pas gister weer gestart dus dat zal ik je niet aandoen
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En onderbroeken aan onder de douche?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wij zijn closer dan je denkt in deze SC. Sinds Insomnia vaak in Engeland zit biedt het skypen uitkomst, maar die camera weerkaatst gewoon weg op zijn hoofd.
Baas.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Moet nog even kijken wat ik ga doen, moet weer helemaal in de ritme komen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |