We weten nu wel dat je slim bent.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:59 schreef Smoofie het volgende:
Hbo kan als avond opleiding ja, het is echtniveau.
Je bent zelf slim.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
We weten nu wel dat je slim bent.
Precies.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De enige moeilijke opleidingen op het hbo zijn de technische.
Dit heeft niets met mij te maken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
We weten nu wel dat je slim bent.
Ik vind mijn opleiding ook kanjer makkelijk, maar ik zie genoeg klasgenoten die moeite hebben.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dit heeft niets met mij te maken.
Mwah ligt er maar net aan wat je goed ligt, de een is goed in talen de ander juist meer in het 'technische' deel.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De enige moeilijke opleidingen op het hbo zijn de technische.
De technische opleiding op het hbo zijn soms te vergelijken met universitair niveau.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Mwah ligt er maar net aan wat je goed ligt, de een is goed in talen de ander juist meer in het 'technische' deel.
Zo boeiend is het niet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:02 schreef Smoofie het volgende:
Jr, maak eens een filmpje van je bekkenstoten.
Welke test?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Serieus, er stonden min en plus sommetjes tussenIk dacht echt dat ik in de zeik genomen werd.
De Nederlandse test was zo simpel dat ik hem zelfs haalde.
Oh dat geloof ik graag, ik snap er de ballen van. maar ik ben dan weer goed in talenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De technische opleiding op het hbo zijn soms te vergelijken met universitair niveau.
Dat was wel kanjerdomquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik was net een handdoek vergeten in de gym
Haha homo. Wat heb je getrained?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik was net een handdoek vergeten in de gym
4-0quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:04 schreef mrstylo het volgende:
Basisplaats voor Wijnaldum bij Oranje woensdag
Picsquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja.
Dat zeker, ik zweette als een otter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |