Watquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is kut. Je kan niet eens jezelf zijn. Leuke aan home alone zijn is dat je lekker alleen kan zijn.
Nee je kan je niet verschuilen. En het is eng.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Een beetje hetzelfde als wat je op FOK! doet. Maar dan met bier. Slap ouwe hoeren.
Om het maar in het Engels te stellen zodat Stallone het ook kan begrijpen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is kut. Je kan niet eens jezelf zijn. Leuke aan home alone zijn is dat je lekker alleen kan zijn.
Oh.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, ik vraag mij het oprecht af.
Is goed.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee je kan je niet verschuilen. En het is eng.
Ah en dan heb je je papiertje?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh.
Bijna. M'n stage duurt 960 uur, waarvan nu pas de helft er op zit.Belachelijk lang.
Oke doeiquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee je kan je niet verschuilen. En het is eng.
Dat is toch vreselijk.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
WatBij mij was het 3 weken feest als mijn ouders weg waren
Okequote:
Wat?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Om het maar in het Engels te stellen zodat Stallone het ook kan begrijpen.
"You're trying way too hard
Over aids kunnen we het hebben.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oke doei
Laten we het over iets beters hebben, gaat al tig topics over het zelfde..
Ik zou het heel graag willen, mbo is echt simpel en best treurig dat ik dat vroeger nooit gedaan heb, maar ik zou niet weten hoe ik dat moet gaan betalen eigenlijk. Zeker niet als ik dan weer stage moet gaan lopen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dikke prima. Hbo'tje en unietje erachteraan?
Hoezo. Ik geef lekker mijn mening. Daar is Fok voor.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja doei niemand gaat erop in dus hou er lekker mee op.
Kun je niet 'gunstig' lenen? Volgens mij heb je daar wel regelingen voor.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou het heel graag willen, mbo is echt simpel en best treurig dat ik dat vroeger nooit gedaan heb, maar ik zou niet weten hoe ik dat moet gaan betalen eigenlijk. Zeker niet als ik dan weer stage moet gaan lopen.
Duaal of deeltijd misschien iets? Dan kan je gewoon een normale baan ernaast doen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou het heel graag willen, mbo is echt simpel en best treurig dat ik dat vroeger nooit gedaan heb, maar ik zou niet weten hoe ik dat moet gaan betalen eigenlijk. Zeker niet als ik dan weer stage moet gaan lopen.
Niet als het al 20 topics over bekkenstoten gaat, het houdt een keer op.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo. Ik geef lekker mijn mening. Daar is Fok voor.
Ja okquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo. Ik geef lekker mijn mening. Daar is Fok voor.
Had je niet beter een 21+ instroomtoets kunnen doen dan?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had het nu niet over bekkenstoten. Jullie gaan daarover door.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet als het al 20 topics over bekkenstoten gaat, het houdt een keer op.
Ik at vandaag volle yoghurtquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:51 schreef Typisch het volgende:
Magere kwark zonder iets er in is toch niet zo heel makkelijk weg te eten.
einde bericht
Beetje roosvicee. Zit ook niet zoveel suiker in.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:51 schreef Typisch het volgende:
Magere kwark zonder iets er in is toch niet zo heel makkelijk weg te eten.
einde bericht
Hm, geen idee. Ik zal daar eens naar op zoek gaan. Dat zou wel ideaal zijn.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kun je niet 'gunstig' lenen? Volgens mij heb je daar wel regelingen voor.
Ja, dat is ook waar. Ik moet me sowieso nog laten informeren als ik aan HBO wil beginnen; of en zo ja hoelang ik een stage moet gaan lopen. 2 dagen per week zou misschien wel te doen zijn.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Duaal of deeltijd misschien iets? Dan kan je gewoon een normale baan ernaast doen.
Dan zijn het geen echte vrienden?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
gwn hopen dat sociaal leenstelser er door komtquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:52 schreef GGMM het volgende:
Hm, geen idee. Ik zal daar eens naar op zoek gaan. Dat zou wel ideaal zijn.
Is bekkenstoten wat ik denk dat het is?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet als het al 20 topics over bekkenstoten gaat, het houdt een keer op.
Deed eerst altijd honing of siroop. Maar probeer het nu gewoon zonder te eten, ik krijg het wel weg maar het is niet echt lekker ofzo.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje roosvicee. Zit ook niet zoveel suiker in.
Je matras neuken. Dat is verslavend schijnbaar.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Is bekkenstoten wat ik denk dat het is?
Ik kan alleen mezelf zijn als ik alleen ben.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan zijn het geen echte vrienden?
Ik kan bij al mijn vrienden mijzelf zijn
Die heb ik voor MBO al moeten doenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Had je niet beter een 21+ instroomtoets kunnen doen dan?
Bij duaal doe je geen stage.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:52 schreef GGMM het volgende:
Ja, dat is ook waar. Ik moet me sowieso nog laten informeren als ik aan HBO wil beginnen; of en zo ja hoelang ik een stage moet gaan lopen. 2 dagen per week zou misschien wel te doen zijn.
en optimel kwark met citroen?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Deed eerst altijd honing of siroop. Maar probeer het nu gewoon zonder te eten, ik krijg het wel weg maar het is niet echt lekker ofzo.
Ben je geestelijk beperkt ofzo?quote:
Ah... nouja... zoals ik al eerder stelde, beter te laat dan nooit. Zelf geef je ook al toe dat het een bijzondere route isquote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je matras neuken. Dat is verslavend schijnbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |