ik lag in de klas altijd op de tafel te bekkenstoten, sst niet doorvertellen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt hé. Voor je het weet heeft JR ooit op school in zijn broek gepist, hihi
alleen kanker ontbreekt er nog aan ja.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als je serieus bent, dan heb jij echt een kanker leven.
In deze context mag het. Zullen we Smoofie zijn boot ten zinken brengen?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
alleen kanker ontbreekt er nog aan ja.
Jij was diegene die graag kanker kreegquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mag dat?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In deze context mag het. Zullen we Smoofie zijn boot ten zinken brengen?
Als jij zo onwetend wil denken, tja, moet je vooral doen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
LR, waarom doe je zo stom de laatste tijdquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was mijn andere persoonlijkheid die het roer overnam.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij was diegene die graag kanker kreeg
Speciaal voor Smoofie!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsof je dat niet wist.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij was diegene die graag kanker kreeg
Ik moet jullie toch bijblijven. Wat een tyfuszooi hier. Verder heb ik al 4 dagen niet aan de alcohol gezeten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
LR, waarom doe je zo stom de laatste tijd.
Niet één keer trouwens.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:54 schreef Elan het volgende:
"Een keer trek je de conclusie, vriendschap is een illusie"
Eén keer trek je de conclusie feyenoord is een illusie feyenoord is een droom, een pakketje schroot met een dun laagje chroom.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:54 schreef Elan het volgende:
"Een keer trek je de conclusie, vriendschap is een illusie"
Laten we hier weggaan en in het PSV-topic de chat voortzetten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:55 schreef mrstylo het volgende:
Depressieve shit weer hier.
Toevallig wanneer LR weer terug is.
sorry, laten we het over wat leuks hebben.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:55 schreef mrstylo het volgende:
Misschien ben jij gewoon zo verkankert dat niemand je vriendje wilt zijn.quote:
Als je de OP ziet, ben ik dan je broederquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:55 schreef Insomnia_ het volgende:
ik heb geen vrienden alleen broeders
chill met stroop jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:55 schreef Insomnia_ het volgende:
ik heb geen vrienden alleen broeders
jij welquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als je de OP ziet, ben ik dan je broeder?
ik wil ook niemand zijn vriend zijn, heb je toch geen kut aan.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Misschien ben jij gewoon zo verkankert dat niemand je vriendje wilt zijn.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:55 schreef mrstylo het volgende:
Waar heb jij het allemaal over manquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
chill met stroop ja
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik wil ook niemand zijn vriend zijn, heb je toch geen kut aan.
smoofie en ik zij ndownquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:56 schreef RensAjacied het volgende:
Smoofie is hier wel DE populaire boy van de SC hoor.
Ken jij het gerecht broeder niet? Zwaar leven.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar heb jij het allemaal over man
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik wil ook niemand zijn vriend zijn, heb je toch geen kut aan.
Volgens mij heb jij bijna iedereen op FB, dus jij bent DE populaire boy.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:56 schreef RensAjacied het volgende:
Stik lekker in je jodenkoek.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Eén keer trek je de conclusie feyenoord is een illusie feyenoord is een droom, een pakketje schroot met een dun laagje chroom.
nee ik laat me wel gewoon neerschieten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:57 schreef Insomnia_ het volgende:
jr heeft geen broeders die de kogel vangen als het moet
Dude. Stop gewoon.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
nee ik laat me wel gewoon neerschieten.
Ik heb enkel Smoofie. Beetje intieme foto's sharen en zo.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij bijna iedereen op FB, dus jij bent DE populaire boy.
Ja en jij komt je afspraken niet na want de zomer is eigenlijk al bijna voorbij en heb nog niksquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij bijna iedereen op FB, dus jij bent DE populaire boy.
een keer trek je de conclusie ajax joden moeten we dodenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Eén keer trek je de conclusie feyenoord is een illusie feyenoord is een droom, een pakketje schroot met een dun laagje chroom.
Moet je later nooit in je eentje drugs dealen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
nee ik laat me wel gewoon neerschieten.
Ben ook niet te vertrouwen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja en jij komt je afspraken niet na want de zomer is eigenlijk al bijna voorbij en heb nog niks
Kakkerlakquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
een keer trek je de conclusie ajax joden moeten we doden
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
om te neuken ja, niet voor lastige gesprekken.
Had je maar normaal moeten doen tegen Dr. Mikey. Je hebt de vloek zelf over je afgeroepen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ik kan het ook niet helpen dat mijn schoenen zijn ontploft en mijn muis stuk is.
Oke man.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:56 schreef RensAjacied het volgende:
remember my name!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet je later nooit in je eentje drugs dealen.
Mikey gaat je straks een DM sturen, je bent niet veilig Niels.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Had je maar normaal moeten doen tegen Dr. Mikey. Je hebt de vloek zelf over je afgeroepen.
Toch maar een leuk filmpje om je op te vrolijken.
Ons laatste skype gesprek was wel een tijd geleden.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb enkel Smoofie. Beetje intieme foto's sharen en zo.
Zo voelt het wel langzamerhand ja... Dat wordt mijn excuses aanbieden.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Had je maar normaal moeten doen tegen Dr. Mikey. Je hebt de vloek zelf over je afgeroepen.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
om te neuken ja, niet voor lastige gesprekken.
depri zijnquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
jeetje mag je niet eens even lekker depri zijn hierzo.
Gisteren hadden Sjaakbauer en die Mickey hier dikke ruzie om. Die Sjaak spoort sowieso niet helemaal had het over pistolen en mensen doodschieten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Sjaak? Je bedoelt Mickey.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Gisteren hadden Sjaakbauer en die Mickey hier dikke ruzie om. Die Sjaak spoort sowieso niet helemaal had het over pistolen en mensen doodschieten.
Of gewoon wierie grinden ja toch.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
depri zijn
je moet gewoon op de grind blijven
Ja wat moet je anders met pistolen doen?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Gisteren hadden Sjaakbauer en die Mickey hier dikke ruzie om. Die Sjaak spoort sowieso niet helemaal had het over pistolen en mensen doodschieten.
ben gestopt rens manquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Of gewoon wierie grinden ja toch.
ik heb geen grind hier, misschien moet ik wat uit de kattenbak halen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
depri zijn
je moet gewoon op de grind blijven
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter
AFCA!
Pistol whippen?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja wat moet je anders met pistolen doen?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]ik nu weekjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter
wel raar manAlles dankzij God en alles op eigen kracht
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik heb geen grind hier, misschien moet ik wat uit de kattenbak halen.
Dat is zijn humor. Ik vind het soms wel leuk.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:03 schreef Insomnia_ het volgende:
ik vraag me echt af of jr trolled of niet gewoon normale taal kan begrijpen
deed vaak in weekend niet door de weeks wel elke dagquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Sowieso elke dag smoken. Eens in de zoveel tijd lekker chillings.
die straattaalonzin normaal noemenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:03 schreef Insomnia_ het volgende:
ik vraag me echt af of jr trolled of niet gewoon normale taal kan begrijpen
Ken niemand onder de 25 die dat niet normaal vind.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
die straattaalonzin normaal noemen
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat is zijn humor. Ik vind het soms wel leuk.
luisterde ik net broquote:
Jawel, je kent mij toch.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ken niemand onder de 25 die dat niet normaal vind.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:04 schreef RensAjacied het volgende:
Oke zeg het maar:
Ham/Kaas tosti of een gebakken ei met bacon?
club sandwichquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:04 schreef RensAjacied het volgende:
Oke zeg het maar:
Ham/Kaas tosti of een gebakken ei met bacon?
niet snijden, dat is slecht voor je.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zit in een fase dat ik niet weet of ik moet cutten of bulken.
ja godverdomme, ik schaam me kapot.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Haha is dat een recente foto?
Je lijkt een brugklasserquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ja godverdomme, ik schaam me kapot.
jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Tyfus, laat mensen hun FB er nou gewoon een keer buiten. Kan het jullie werkelijk wat schelen?
omdat ik lion king kijkquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:08 schreef Tyron het volgende:
maar JR hoezo lijk jij zo ontzettend jong
Waar koop ik zo'n hoed?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Tyfus, laat mensen hun FB er nou gewoon een keer buiten. Kan het jullie werkelijk wat schelen?
Bij jou wel ja, met je baard.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:08 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:
Leuk meisjequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ik heb mij door een meisje laten scheren. Dus voor een maandje zijn enkel de bakkebaarden over.
LR zit onder de plak.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ik heb mij door een meisje laten scheren. Dus voor een maandje zijn enkel de bakkebaarden over.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Heeft ze ook meteen je balletjes meegenomen?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Sommige stukjes waren wel leuk maar meeste was bagger.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Voor mensen die een vreemde film willen kijken, KIJK MOVIE 43!
Eigenlijk wel ja.\quote:
Nee dat dan weer niet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:11 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Heeft ze ook meteen je balletjes meegenomen?
Zijn maar 2 grappige stukjes. Verder is het vooral heel erg vaag.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Voor mensen die een vreemde film willen kijken, KIJK MOVIE 43!
wij gingen helemaal stuk hier.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Sommige stukjes waren wel leuk maar meeste was bagger.
Jij en je kat?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wij gingen helemaal stuk hier.
wel meerdere leuke sketches. en dat vage is juist grappig. maarja sowieso keken we toen 6 van dat soort films achter elkaar. Hot Shotsquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:12 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Zijn maar 2 grappige stukjes. Verder is het vooral heel erg vaag.
Sowieso als je met een groep bent (met alcohol of andere geestverruimende zaken) zijn dat soort films perfect.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wel meerdere leuke sketches. en dat vage is juist grappig. maarja sowieso keken we toen 6 van dat soort films achter elkaar. Hot Shots
Harold en Kumar was ook best lachen. Gewoon allemaal vreemde situaties.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:14 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Sowieso als je met een groep bent (met alcohol of andere geestverruimende zaken) zijn dat soort films perfect.
Hell dan is zelfs Euro Trip grappig
Harold & Kumar go to Whitecastle is brilfuckingjant.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Harold en Kumar was ook best lachen. Gewoon allemaal vreemde situaties.
ooh die 2e is ook wel lachen hoor.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:15 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Harold & Kumar go to Whitecastle is brilfuckingjant.
Die 2 daarna zijn veel minder
Dat joch die door ouders kapot werd gemaakt was hilarisch.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Deze waren wel lol
Houd Stijn er even buiten a.u.b.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat joch die door ouders kapot werd gemaakt was hilarisch.
haha stijn en buiten in een zinquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Houd Stijn er even buiten a.u.b.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
vond Euro Trip eigenlijk nog wel de leukste van de bekende debiele films. Al heb ik die ook wel als eerste gezienquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:14 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Sowieso als je met een groep bent (met alcohol of andere geestverruimende zaken) zijn dat soort films perfect.
Hell dan is zelfs Euro Trip grappig
Fijn dat je het voor me opneemtquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Houd Stijn er even buiten a.u.b.
Zo ben ikquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fijn dat je het voor me opneemt.
Ik ook. American Pie vind ik dan weer wel zwaar overschat daarentegen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:18 schreef Adames het volgende:
[..]
vond Euro Trip eigenlijk nog wel de leukste van de bekende debiele films. Al heb ik die ook wel als eerste gezien
sex trip was ook wel lachen, alleen de unrated versie is best apart,quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:18 schreef Adames het volgende:
[..]
vond Euro Trip eigenlijk nog wel de leukste van de bekende debiele films. Al heb ik die ook wel als eerste gezien
heb ik me ook prima mee kunnen vermaken hoor, maar ik lach dan ook snel.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook. American Pie vind ik dan weer wel zwaar overschat daarentegen.
Werd tijd dat mijn kwaliteiten gerespecteerd worden.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet voor niets dat jij een gewaardeerd user bent op dit forum.
Jij hebt tegenwoordig nooit meer fitties met Stinhoquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Werd tijd dat mijn kwaliteiten gerespecteerd worden.
Welke kwaliteiten?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Werd tijd dat mijn kwaliteiten gerespecteerd worden.
Ik ook.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook. American Pie vind ik dan weer wel zwaar overschat daarentegen.
Haha mensen die fitties hebben op een forum, wat een mallerds.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij hebt tegenwoordig nooit meer fitties met Stinho
Alleen jammer dat ze niet echt in Amsterdam waren.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Fok! meet dan maar, met zijn allen naar Euro Trip kijken.
ik weet neit of ik daarbij zal zijnquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Wiens woonboot nemen we?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Viel echt tegen ja.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze niet echt in Amsterdam waren.
Euro Trip is eigenlijk een slechte ripoff van Road Trip.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:18 schreef Adames het volgende:
[..]
Wordt tijd dat ik nieuwe quotes verzamelen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij hebt tegenwoordig nooit meer fitties met Stinho
Euhm, 1800 kcal als ik niets doe.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat is jouw calorie maintenance smoof
Harold & Kumar welquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze niet echt in Amsterdam waren.
Road Trip, die dikke negerinquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Euro Trip is eigenlijk een slechte ripoff van Road Trip.
Beerfest was ook zo slecht
Ik kan aankomende vrijdag wel zowat naar je zwaaien.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Meet jij eerst maar je buren.
die komen al jaren op mijn verjaardag hoor, gekkie.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Meet jij eerst maar je buren.
Die waar die piemels steeds in beeld komen?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
sex trip was ook wel lachen, alleen de unrated versie is best apart,
Allebei bazenfilmsquote:
ik maak paper.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:25 schreef Tyron het volgende:
papers please ziet er wel uit als een jolig spel
Ik fiets wel even langsquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan aankomende vrijdag wel zowat naar je zwaaien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Mikey zo ff fifa?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die waar die piemels steeds in beeld komen?
aparte film is dat ja.
helemaal niks?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Euhm, 1800 kcal als ik niets doe.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik fiets wel even langsDit doet pijn. Ik had je zelfs een biertje aangeboden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja de unrated dus. Random wijven in beeld en piemels enzo. Echt wtf.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die waar die piemels steeds in beeld komen?
aparte film is dat ja.
Ik heb gewerkt konjo hoe laat is ff?quote:
Je weet dat er alsnog zo'n 16 km tussen zit?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit doet pijn. Ik had je zelfs een biertje aangeboden.
Zou ik niet durven.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
jullie zijn allemaal groot, dan word ik geslagen.
Half uurtje fietsen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je weet dat er alsnog zo'n 16 km tussen zit?
Nu?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb gewerkt konjo hoe laat is ff?
Oh oke. Vind dat wel het lastigst nog steeds man, nutrition.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, dus als ik op bed zou liggen en niets doen 1800 kcal.
1800 is juist fucking makkelijk.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh oke. Vind dat wel het lastigst nog steeds man, nutrition.
Vooral omdat ik avondeten nooit goed kan inschatten
Ok wel al maanden geen fifa gedaan dus stel je er niks van voor.quote:
ik hou iedereen wel in bedwangquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
jullie zijn allemaal groot, dan word ik geslagen.
Heb ik ook last van hoor, ik ben er ook niet zó mee bezig. Ik probeer iig genoeg eiwitten binnen te krijgen, kcal is plek no.2.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh oke. Vind dat wel het lastigst nog steeds man, nutrition.
Vooral omdat ik avondeten nooit goed kan inschatten
Oh volgens mij is het zelfs ruim 20 km en dat langs weilandenquote:
jammerquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Als ik JR zou zien zou ik alleen maar aan bekkenstoten kunnen denken![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:28 schreef Insomnia_ het volgende:
![]()
Ik ook.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:28 schreef Insomnia_ het volgende:
![]()
Ik kreeg laats zelfs een mailtje van EA dat ik fifa weer eens moest opstartenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oh volgens mij is het zelfs ruim 20 km en dat langs weilanden
Ik heb wel veel matties wonen waar LR heen gaat.
nouja ben 1.85 ofzo dus aardig lang ben niet breed ofzo maar heb wel kapitein en insomnia als matties die zijn beide pumped weetjequote:
hij lijkt daar niet opquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:29 schreef mrstylo het volgende:
Nu kan ik die Bay van Ajax ook niet serieus nemen.
Nouja ik hou het in de gaten buiten het avondeten, avondeten eet ik gewoon tot ik geen honger meer heb. Is toch vaak wel gezond tegenwoordig.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb ik ook last van hoor, ik ben er ook niet zó mee bezig. Ik probeer iig genoeg eiwitten binnen te krijgen, kcal is plek no.2.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:28 schreef Insomnia_ het volgende:
![]()
Dus we hebben het hier serieus over JR die zijn bed neukt?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
NeeIk doe het al vanaf mijn 11/12e ofzo.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:29 schreef mrstylo het volgende:
Nu kan ik die Bay van Ajax ook niet serieus nemen.
Mij niet noemen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
nouja ben 1.85 ofzo dus aardig lang ben niet breed ofzo maar heb wel kapitein en insomnia als matties die zijn beide pumped weetje
ik steel wel gewoon een leeuw uit artis ofzo.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
nouja ben 1.85 ofzo dus aardig lang ben niet breed ofzo maar heb wel kapitein en insomnia als matties die zijn beide pumped weetje
En ook 1,93quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik ben niet een opschepper, maar Zyzz zou naast mij een ecto zijn.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik hoor jou nooit over gym praten dus weet niet of je arnold schwarzenegger ben
Mij als vijand, dat is wat minder.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
sfeerimpressie van vbl meet
oke nou leukquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ben niet een opschepper, maar Zyzz zou naast mij een ecto zijn.
[ afbeelding ]
Nee, zijn matras. Het is toch geen beest...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Dus we hebben het hier serieus over JR die zijn bed neukt?
hihiquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik ben wel een beestquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, zijn matras. Het is toch geen beest...
Ik schrok al.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, zijn matras. Het is toch geen beest...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat haat je.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sfeerimpressie van jouw hoofd
Ja, wel 2.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:35 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Is er ooit een VBL meet geweest?
zorg maar dat je je havo'tje afrond kleine aap.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:35 schreef Lokale_Notabele het volgende:
jij hebt haat aan insomnia ook al?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er zijn wekelijks VBL-meets van Feyenoordhooligans in de Kuip.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:35 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, maar was meer een Feyenoord/Whatsapp/Vbl meet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:35 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Hoe vond je dat?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er zijn wekelijks VBL-meets van Feyenoordhooligans in de Kuip.
Ook? Hoezo haat jij inso?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
jij hebt haat aan insomnia ook al?
wejoquote:
Over 21 maanden ben ik geslaagd, da's zeker.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zorg maar dat je je havo'tje afrond kleine aap.
nee ik bedoelde meer dat stijn nog wel aan meer users haat hebt.quote:
Nee johquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
jij hebt haat aan insomnia ook al?
Daarna vwo neem ik aan.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over 21 maanden ben ik geslaagd, da's zeker.
Zijn schouders.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:37 schreef Smoofie het volgende:
Ik ben niet meer zo ripped Insom.
Beetje meer dit
[ afbeelding ]
Cees. Zaterdag
Mijn foto plaatsen, dat wordt een ban vriend.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:37 schreef Smoofie het volgende:
Ik ben niet meer zo ripped Insom.
Beetje meer dit
[ afbeelding ]
Cees. Zaterdag
VWO is altijd een optie omdat ik een extra 9e vak heb gekozen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Doe maar, zal je geen spijt van hebben.
ik ook. op mijn bekkenspieren.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:39 schreef Tyron het volgende:
ik train ook weleens
push ups en buikspier oefeningen
EN zweet je dan lekker?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:39 schreef Tyron het volgende:
ik train ook weleens
push ups en buikspier oefeningen
Ik 1,93.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:40 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Heb ik al gezegd dat ik 1.92 ben en 4 keer per week fitness?
Nee?
Bij dezen dan.
Ja ik begrijp wat je bedoelt.quote:
haha jij bent die homoquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:40 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Nee?
Bij dezen dan.
mn piemel ookquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:42 schreef sausagin het volgende:
En wanneer. Bij het opstaan ben je enkele cm's groter dan bij het gaan slapen
ik word hier gewoon uitgelachen op internetquote:
ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik dat niet vaker hoordequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Tyron is mijn favoriete user op Fok!
ik ben 1,75 en 50 kg, beat that.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:40 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Nee?
Bij dezen dan.
ik wel eens, op vakantie enzo.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben eerlijk waar nog nooit binnen een fitnessruimte geweest.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Tyron is mijn favoriete user op Fok!
waz met jouquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik ben 1,75 en 50 kg, beat that.
gewoon meer vreten in je mik douwenquote:
als ik vol zit, zit ik vol.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:45 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
gewoon meer vreten in je mik douwen
50 is wel heel weinig voor 1.75?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik ben 1,75 en 50 kg, beat that.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |