Hypochonder dusquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij heeft die ene ziekte waar ze denken dat ze alle ziektes hebben. Dat heeft JR echt.
Dat ja.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:12 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Hypochonder dus
Sorry JR
Ga door, ik krijg een stijve.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik draag altijd blousjes. Behalve met dit weer, dan doe ik geen shirt aan.
Dat zou zomaar kunnen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:10 schreef Elan het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/gezondhe(...)ten-met-autisme.html
Omdat je ook zei dat je grafisch ontwerper wilde worden, misschien kun je je heel goed focussen op 1 ding maar vergeet je alles er omheen.
Is geen grap. Als je ziet welke ziektes hij allemaal zou hebben, dan zou hij volgens mij niet meer normaal kunnen leven.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:12 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Hypochonder dus
Sorry JR
Would bangquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dik maakt gezellig.
[ afbeelding ]
Haha nee, ik vertrouw geen mensen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:11 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Heb je vrienden? Ga gewoon meer dingen doen.
Ik geloof je niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Haha nee, ik vertrouw geen mensen.
Hij zei dat die knetter knakker jorum lekker is.quote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar kom ik vaak genoeg. Maar ik moet eerst van mijn bekkenstoot verslaving afkomen.
Dat mensquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij zei dat die knetter knakker jorum lekker is.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn beperkingen zijn niet weg te halen door een obscure site hoor.
Flikkert op man. Nu grap je toch he.. ?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Haha nee, ik vertrouw geen mensen.
Je mag niet liegen tijdens de ramadan.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij zei dat die knetter knakker jorum lekker is.
Ik vind je er geen type voorquote:
Echt gore shit is dat. Ik wil echt terug in de tijd. 2 dagen geleden kende ik dat nog niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar kom ik vaak genoeg. Maar ik moet eerst van mijn bekkenstoot verslaving afkomen.
Ik negeer mijn ziektes altijd. Heb ik allemaal geen tijd voor die onzin.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is geen grap. Als je ziet welke ziektes hij allemaal zou hebben, dan zou hij volgens mij niet meer normaal kunnen leven.
quote:
Nee. En dat komt niet zomaar hoor, genoeg ervaringen gehadquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:15 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Flikkert op man. Nu grap je toch he.. ?
Wut?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Echt gore shit is dat. Ik wil echt terug in de tijd. 2 dagen geleden kende ik dat nog niet.
Ik mis die tijden man.
I guess we have something in common thenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Nee. En dat komt niet zomaar hoor, genoeg ervaringen gehad.
Zo ben ik ook wel. Ik vertrouw pillen niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:15 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik negeer mijn ziektes altijd. Heb ik allemaal geen tijd voor die onzin.
Om geen mensen te vertrouwen? Op het eerste oog kan ik heel aardig doen, maar daarna kan ik ook hatelijk gaan worden zomaar.quote:
Kende jij het fenomeen 'bekkenstoten' wel?quote:
Om geen vrienden te hebben bedoel ikquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Om geen mensen te vertrouwen? Op het eerste oog kan ik heel aardig doen, maar daarna kan ik ook hatelijk gaan worden zomaar.
Aahw, vrienden worden ?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Om geen vrienden te hebben bedoel ik
Probeer het eens. Het is volgens mij juist omdat het zo heftig is, dat je voor de rest niet meer kan komen. Volgens mij is het met rukken dan echt lame.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Echt gore shit is dat. Ik wil echt terug in de tijd. 2 dagen geleden kende ik dat nog niet.
Ik mis die tijden man.
Jaquote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
I guess we have something in common then
Zoek een psycholoog op brah. Dadelijk eindig je nog aan een touw.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Nee. En dat komt niet zomaar hoor, genoeg ervaringen gehad.
Ik kan geen pillen doorslikken. Bang dat ik stik.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zo ben ik ook wel. Ik vertrouw pillen niet.
Nee. Daarom mijn wut. Mijn interesse werd gewektquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kende jij het fenomeen 'bekkenstoten' wel?
Zo drastisch hoeft dat niet meteen te zijnquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:17 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Zoek een psycholoog op brah. Dadelijk eindig je nog aan een touw.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan geen pillen doorslikken. Bang dat ik stik.
En voor vriendschappen onderhouden moet je moeite doen, en daar heb ik vaak geen zin in.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Om geen vrienden te hebben bedoel ik
Wie zegt dat hij niet liegt? Misschien vertrouwen hij mensen wel, maar wilt hij jou gewoon voor de gek houden. Je moet mensen niet zomaar vertrouwen.quote:
Wist je dat je je vingers kunt breken van het typen?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar hoef je niet bang voor te zijn hoor.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:17 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Zoek een psycholoog op brah. Dadelijk eindig je nog aan een touw.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
JR is ook gewoon een trollquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij niet liegt? Misschien vertrouwen hij mensen wel, maar wilt hij jou gewoon voor de gek houden. Je moet mensen niet zomaar vertrouwen.
Dus dan vind je het ook wel best zo?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En voor vriendschappen onderhouden moet je moeite doen, en daar heb ik vaak geen zin in.
Dude.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Google het niet. Is echt kanjer goor.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:18 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Nee. Daarom mijn wut. Mijn interesse werd gewekt
Wie zegt dat ik hem geloof?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij niet liegt? Misschien vertrouwen hij mensen wel, maar wilt hij jou gewoon voor de gek houden. Je moet mensen niet zomaar vertrouwen.
Nou nou, wat een vertrouwenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik weet niet echt of ik ze niet vertrouw, ik ben meer te eigenwijs om er in te geloven, dat het werktquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zo ben ik ook wel. Ik vertrouw pillen niet.
Nee die kans is heel klein.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:18 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Wist je dat je je vingers kunt breken van het typen?
Doodeng.
JR heeft best wel veel vrienden op FB voor iemand die zogenaamd geen vrienden heeft.quote:
Kijk nou uit, Straks durft hij ook niet achter zijn computer.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:18 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Wist je dat je je vingers kunt breken van het typen?
Doodeng.
Ach wat moet je met andere mensen doen dan. Allemaal verplichtingen enzo. Ik vind vaak de meeste dingen niet leuk die zij wel leuk vinden.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus dan vind je het ook wel best zo?
Heb dat ook wel ja. Ik moet echt ziek zijn wil ik medicijnen slikken.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:19 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik weet niet echt of ik ze niet vertrouw, ik ben meer te eigenwijs om er in te geloven, dat het werkt. Als ik dan ook wel pillen neem, weet je meestal ook dat ik echt goed ziek ben.
Wat is er zo goor aan ten opzichte van rukken dan?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Google het niet. Is echt kanjer goor.
Hoeveel vrienden heb je dan inderdaad op FB? even testenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach wat moet je met andere mensen doen dan. Allemaal verplichtingen enzo. Ik vind vaak de meeste dingen niet leuk die zij wel leuk vinden.
Daarom heb ik ook geen mobiel.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Net zoals je kanker kan krijgen van te veel met je mobiel kloten.
230+quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoeveel vrienden heb je dan inderdaad op FB? even testen
Ik googlede.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dude.
[..]
Ik voeg meestal random chicks toe.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
JR heeft best wel veel vrienden op FB voor iemand die zogenaamd geen vrienden heeft.
Nee dan ben je geen loner inderdaadquote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik voeg meestal random chicks toe.
232. En spreek alleen mijn broer en zus irl.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoeveel vrienden heb je dan inderdaad op FB? even testen
Dat durf je wel ja?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik voeg meestal random chicks toe.
pics van je zus graagquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
232. En spreek alleen mijn broer en zus irl.
Ik zat nog goed ook.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En de rest zijn Oostblok-hoeren?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Facebookvrienden zegt niks.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee dan ben je geen loner inderdaad
Niet veel nee, maar iemand met meer dan 200 vrienden is gewoon niet vriendloosquote:
Maar is ze het aanpalen waard zou je zeggen?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laten we dat maar niet doen. Ze moet ook nog over straat kunnen.
Eey, wil jij ook mijn fb vriend worden? Dan heb ik er 5.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij moet minder met zussen bezig houden.
Ja.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:23 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Maar is ze het aanpalen waard zou je zeggen?
Nee mensen van school vroeger enzo. Maarja ook allemaal mongolen ertussen. En paar geile chicks, waar ik soms nog wel eens een bikini-foto van in mijn timeline zie.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En de rest zijn Oostblok-hoeren?
Ach heb je in ieder geval geen risico die te hoeven zien
Wat is er goor aan? Heb het nog nooit gedaan zo trouwensquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Die 2 worden waarschijnlijk wel samen gebruikt?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:23 schreef Smoofie het volgende:
Ik kan je genezen, aan sex helpen en een vriend worden JR, als je je zus laat zien.
Nee. Ik voetbal.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die 2 worden waarschijnlijk wel samen gebruikt?
Je eigen matras neuken is toch kanjer vies man?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:24 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Wat is er goor aan? Heb het nog nooit gedaan zo trouwens![]()
Dat doe ik wel. En ik beschouw niemand van die mensen als mijn vriendenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet veel nee, maar iemand met meer dan 200 vrienden is gewoon niet vriendloos
Of je moet inderdaad random mensen toevoegen, maar dat doe jij niet
Ik heb wel eens gedroomd dat wij fb vrienden waren. Mooie tijd was datquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:22 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb 4 vrienden op fb. LR, rens, steven en Saind
Ik troll helemaal niet man. Dat zou jij moeten weten.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:23 schreef mrstylo het volgende:
JR zijn troll is nu wel te opzichtig.
En word je er blij van?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:22 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb 4 vrienden op fb. LR, rens, steven en Saind
Meerdere malen gedaan natuurlijk.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:23 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Maar is ze het aanpalen waard zou je zeggen?
DOE HET!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:24 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Wat is er goor aan? Heb het nog nooit gedaan zo trouwens![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Zie je jouw zus nooit naakt?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meerdere malen gedaan natuurlijk.
Ik weet niet. Ik zie het probleem eigenlijk nietquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je eigen matras neuken is toch kanjer vies man?
Wat een argumentenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:24 schreef Elan het volgende:
[..]
En dan zogenaamd straatvrees en wat al niet meer hebben
Heb je je knoopjes al los?quote:
Nee je eigen hand neuken is lekker.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je eigen matras neuken is toch kanjer vies man?
Jij wast elke keer je matras?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee je eigen hand neuken is lekker.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
DOE HET!Maar. Waar laat je je jizzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Ik zal het overwegen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Eey, wil jij ook mijn fb vriend worden? Dan heb ik er 5.
Ja maar elke dag wordt het erger.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik troll helemaal niet man. Dat zou jij moeten weten.
Een chick is voor mij teveel werk en gewoon onmogelijk.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:26 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ik zie het probleem eigenlijk nietMaar lijkt me te veel werk. Doe mij maar een chick
Hoe kun je al die vriendschappen onderhouden dan?quote:
Wanneer voeg je mij toe op feesboek?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja maar elke dag wordt het erger.
Al genees je wel over 3 weken.
Nieuwe ervaring kan je verder helpen.
Ga langs een hoer danquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een chick is voor mij teveel werk en gewoon onmogelijk.
Heb je weleens een vriendin gehad?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een chick is voor mij teveel werk en gewoon onmogelijk.
quote:
Nee rol er lekker in en douche het er in de ochtend af.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:27 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Maar. Waar laat je je jizz
Pics of toch maar nietquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:27 schreef sig000 het volgende:
Mijn zus naakt zien.Dat ben ik een week impotent.
Hoezo erger? Omdat ik geen pillen wil slikken? De rest is al redelijk oud nieuws voor jou.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja maar elke dag wordt het erger.
Al genees je wel over 3 weken.
Nieuwe ervaring kan je verder helpen.
Mijn post negeer je gewoonquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wanneer voeg je mij toe op feesboek?
Wanneer we samen eens een wedstrijd bezoeken.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wanneer voeg je mij toe op feesboek?
Flikkeer op manquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Nee rol er lekker in en douche het er in de ochtend af.
Ik heb geen vriendschappen? Dus onderhoud niks.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe kun je al die vriendschappen onderhouden dan?
Straks moet je naar school, werken dat soort dingen gaan toch niet functioneren als je zo enorm met jezelf in de knoop zit.
Doe je niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wanneer we samen eens een wedstrijd bezoeken.
Hou het al jaren prima vol hoorquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe kun je al die vriendschappen onderhouden dan?
Straks moet je naar school, werken dat soort dingen gaan toch niet functioneren als je zo enorm met jezelf in de knoop zit.
Dat is niet goed voor mijn zelfvertrouwenquote:
Ja in groep 4 van de basisschool.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je weleens een vriendin gehad?
Ja weet niet. Maar wat ik zeg. Wanneer je weer terug naar school gaat, dan wordt het wel beter. Je bent gewoon te lang thuis gebleven en dat is voor niemand gezond.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo erger? Omdat ik geen pillen wil slikken? De rest is al redelijk oud nieuws voor jou.
JR heb je FB? Ik ga je aan een sociaal leven helpen pik. Ik ken wel wat gewillige dames voor jequote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb geen vriendschappen? Dus onderhoud niks.
Hij heeft fb ja.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:29 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
JR heb je FB? Ik ga je aan een sociaal leven helpen pik. Ik ken wel wat gewillige dames voor je
Hun liggen op hun buik en schuren met hun kut over het matras? Kunnen ze beter mij helpenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:29 schreef Smoofie het volgende:
Bekkenstoten, wtf, vrouwen doen het ook lees ik nu.
Die heb je toch al niet. Beter een hoer dan als eeuwige maagd rollend in je eigen sperma.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is niet goed voor mijn zelfvertrouwen
Ik moest aan een varken denkenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:30 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Die heb je toch al niet. Beter een hoer dan als eeuwige maagd rollend in je eigen sperma.
Zal mij benieuwen. Ik zal wel weer gepest worden ofzo, struggles.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja weet niet. Maar wat ik zeg. Wanneer je weer terug naar school gaat, dan wordt het wel beter. Je bent gewoon te lang thuis gebleven en dat is voor niemand gezond.
En aan Terror Jaapquote:
hep geen feesboekquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Welke SC mattie wil mij wel toevoegen?
Ik durf niet op send te klikkenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
HEt bestaat dus echt.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:30 schreef Elan het volgende:
Dat bekkenstoten heb je gewoon door dit topic verzonnen.
SEX / Bekkenstoot, TMS (Traumatic Mastrubatory Syndrome), Hulp Gevraagd!
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal mij benieuwen. Ik zal wel weer gepest worden ofzo, struggles.
Die kreeg ik vorig jaar al van wat mensen op WA, maar die contacten hielp ik in no-time om zeep. Ging alleen maar lopen klagen en teveel slijmen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:29 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
JR heb je FB? Ik ga je aan een sociaal leven helpen pik. Ik ken wel wat gewillige dames voor je
Ze zijn soms zo doorzichtig.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:30 schreef Elan het volgende:
Ik heb je account laatst gezien. Ik durf je wel mijn vriendschap te versturenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
DAt is echt kk smerig.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom ik daarover zou trollen.
Betaal jij?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:30 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Die heb je toch al niet. Beter een hoer dan als eeuwige maagd rollend in je eigen sperma.
Je moet ook zo weinig mogelijk praten en hun gewoon laten praten. En hier en daar een grapje ertussen door.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die kreeg ik vorig jaar al van wat mensen op WA, maar die contacten hielp ik in no-time om zeep. Ging alleen maar lopen klagen en teveel slijmen.
Op mbo nog wel hoor somsquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:31 schreef mrstylo het volgende:
Hoezo is een hoer niet goed voor je zelfvertrouwen?
[..]
Op deze leeftijd gebeurt dat niet man.
Neequote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:30 schreef Elan het volgende:
Ja. Lijkt op Bay van Ajax.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:32 schreef Miertje88 het volgende:
Heeft iemand JR al eens in Real-life gezien eigenlijk?
Zo vroeg ja?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
NeeIk doe het al vanaf mijn 11/12e ofzo.
Dat alleen een chick seks met je wil als je betaald.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:31 schreef mrstylo het volgende:
Hoezo is een hoer niet goed voor je zelfvertrouwen?
MBO hè, zijn vast ook nog wel wat 16-jarigen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:31 schreef mrstylo het volgende:
quote:
Op woensdag 7 augustus 2013 01:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal mij benieuwen. Ik zal wel weer gepest worden ofzo, struggles.
Op deze leeftijd gebeurt dat niet man.
Ja iedereen schijnt mijn feesboek door te sturen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:32 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik heb je account laatst gezien. Ik durf je wel mijn vriendschap te versturen
Nee. Maar ik heb een sociaal levenquote:
15 is laat manquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zo vroeg ja?
Ik begon pas op mijn 15e met rukken.
Je weet tegen wie je het hebt met grappen hèquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je moet ook zo weinig mogelijk praten en hun gewoon laten praten. En hier en daar een grapje ertussen door.
Ik weet niet of ik "quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat is het ook, maar het gebeurt.
Jij hebt die BreakingBad cover?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja iedereen schijnt mijn feesboek door te sturen.
Ik zie nog niks.
Of moest je wachten tot je ballen waren ingedaald?quote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:34 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Jij hebt die BreakingBad cover?
Zeker al in groep 8. Had ik fantasieën over mijn juf.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zo vroeg ja?
Ik op mijn 13e, groetjens.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zo vroeg ja?
Ik heb jouw foto ook gezien.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja iedereen schijnt mijn feesboek door te sturen.
Ik zie nog niks.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeker al in groep 8. Had ik fantasieën over mijn juf.
Maar je leert het wel na een tijdje. Komt goed.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je weet tegen wie je het hebt met grappen hèIk kan alleen seksistische grappen maken en dat deed ik dan ook. Dat vonden ze dan weer niet leuk.
Ik kwam pas op mijn 13/14 over dat rukken bestond.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of moest je wachten tot je ballen waren ingedaald?
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:34 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Jij hebt die BreakingBad cover?
[..]
Ik heb alleen een sociaal leven met mijn katten.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:33 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Nee. Maar ik heb een sociaal leven
Mijn juf was ook kanjer lekker.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]En het dan raar vinden dat je een troll wordt genoemd
It's your lucky dayquote:
[..]
Ik heb alleen een sociaal leven met mijn katten.
Dan is dit een hele goede oplossing ja. Gewoon allebei, waarom niet. Doe eens gek.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik "![]()
" of "
![]()
![]()
" moet doen.
[..]
Wellicht cultuurverschilletje?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar je leert het wel na een tijdje. Komt goed.
[..]
Ik kwam pas op mijn 13/14 over dat rukken bestond.
[..]
Sowieso een cultuurverschil.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wellicht cultuurverschilletje?(niet lullig bedoeld ofzo
) hihaho lulllig
Geef me nieuw oefenmateriaal dan.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar je leert het wel na een tijdje. Komt goed.
Ah Stijn, ik dacht al dat je misselijk werd van dit onderwerpquote:
Flikkert op man, je zit te kloten nuquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb alleen een sociaal leven met mijn katten.
Jullie geloven blijkbaar niet dat er echt mensen zoals mij bestaan. Ik zal jullie ook wel niet kunnen overtuigenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]En het dan raar vinden dat je een troll wordt genoemd
? Wil je ook mijn vriendschap?quote:
Jawelquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jullie geloven blijkbaar niet dat er echt mensen zoals mij bestaan. Ik zal jullie ook wel niet kunnen overtuigen
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:37 schreef Smoofie het volgende:
Als JR echt de waarheid vertelt , neuk ik alle die volle vrouwen in KPD.
Was wel een bitch trouwens, ze pestte me ook. Maarja toch een beetje SM hè.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Hallo j0rdiiiiquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
deel 850 over het zielige leven van jr style denk ik
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was wel een bitch trouwens, ze pestte me ook. Maarja toch een beetje SM hè.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Nice, je 66e vriendquote:
Het was wachten op jouw reactiequote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
deel 850 over het zielige leven van jr style denk ik
Je zal echt niet zoveel mankeren als je straks gewoon naar school gaat. Dan zat je allang in zo'n Wajong of zo.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jullie geloven blijkbaar niet dat er echt mensen zoals mij bestaan. Ik zal jullie ook wel niet kunnen overtuigen
Hoezo zou dat een opluchting zijn? Alsof jij je er druk om maakt wat ik typ.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zou een opluchting zijn als alles wat jij hier typt, een hoax is.
Zijn ergere straffenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:37 schreef Smoofie het volgende:
Als JR echt de waarheid vertelt , neuk ik al die volle vrouwen in KPD.
Had verkeerde smiley. Wilde 'quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:37 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
? Wil je ook mijn vriendschap?
hij heeft wel een puntquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het was wachten op jouw reactie
Oke mijn ouders en broer en zus ook. Maarja wat moet je daar nou mee aan.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:37 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Flikkert op man, je zit te kloten nu
Wat zijn jouw tekortkomingen?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
hij heeft wel een punt
gaat wel vaak over jouw tekortkomingen enzo
Ken je LBM en Rens ja?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik ken ze tenminste wel bijna allemaal irl
Die worden er massaal uitgeschopt.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:38 schreef Elan het volgende:
Dan zat je allang in zo'n Wajong of zo.
Begin maar alvast danquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:37 schreef Smoofie het volgende:
Als JR echt de waarheid vertelt , neuk ik al die volle vrouwen in KPD.
Ja zo zit ik in elkaar. Ik typ wat ik denk. Ja dan krijg je dat.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
JawelDat zei ik net tegen je over mij
Maar hele tijd droogkloot-opmerkingen lopen te maken helpt je niet echt
Dat is een beperking jaquote:
Dan wel stylos fb geven.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan bijna allemaal?
Hup stuur die verzoek.
wie de fuck ben jou weer ???????????quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:39 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die worden er massaal uitgeschopt.
Wat?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
wie de fuck ben jou weer ???????????
Ik mijne ook hoor. Ik spreek ze alleen allemaal niet meer evenveel. Dat dan weer wel. Heb je meer fokkers?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik ken ze tenminste wel bijna allemaal irl
Nee ik kan heel goed acteren alsof ik normaal ben, dat klopt. Gelukkig is er dan nog FOK! voor mijn echte ik.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Je zal echt niet zoveel mankeren als je straks gewoon naar school gaat. Dan zat je allang in zo'n Wajong of zo.
Ja, dan springt hij van een brug.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:40 schreef mrstylo het volgende:
JR is gewoon te lang thuisgebleven. Wanneer hij over 3 weken weer onder de mensen komt, dan komt alles weer goed met hem.
Alleen Rensie. En Stylo over 5 minquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:40 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik mijne ook hoor. Ik spreek ze alleen allemaal niet meer evenveel. Dat dan weer wel. Heb je meer fokkers?
Geen idee hoe we daar telkens op komen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
hij heeft wel een punt
gaat wel vaak over jouw tekortkomingen enzo
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Alleen Rensie. En Stylo over 5 min
quote:
Ik voeg geen BF'ers toe man.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je praat wel herkenbaarquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik kan heel goed acteren alsof ik normaal ben, dat klopt. Gelukkig is er dan nog FOK! voor mijn echte ik.
Als je echt zo'n scala aan psychische problemen hebt kun je toch nooit ergens normaal functioneren. Iemand met straatvrees kan helemaal niet naar school dat is echt niet te doen lig je elke keer hyperventilerend in de aula.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:39 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die worden er massaal uitgeschopt.
Tquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je echt zo'n scala aan psychische problemen hebt kun je toch nooit ergens normaal functioneren. Iemand met straatvrees kan helemaal niet naar school dat is echt niet te doen lig je elke keer hyperventilerend in de aula.
Dus of hij overdrijft flink of het is gewoon een dramaqueen. Of een fantast ik gok op dat laatste.
Gast, ik heb je gewoon teveel debiele dingen uit zien slaanquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo zou dat een opluchting zijn? Alsof jij je er druk om maakt wat ik typ.
Heeft hij het over straatvrees gehad dan?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je echt zo'n scala aan psychische problemen hebt kun je toch nooit ergens normaal functioneren. Iemand met straatvrees kan helemaal niet naar school dat is echt niet te doen lig je elke keer hyperventilerend in de aula.
Dus of hij overdrijft flink of het is gewoon een dramaqueen. Of een fantast ik gok op dat laatste.
Ja.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft hij het over straatvrees gehad dan?
heb jij rens op fb?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als ik maar eindelijk kan neuken,quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:40 schreef mrstylo het volgende:
JR is gewoon te lang thuisgebleven. Wanneer hij over 3 weken weer onder de mensen komt, dan komt alles weer goed met hem.
Ach, hij kan nog steeds gelijk hebben, beetje theatraal aangelegdquote:
Iedereen die hij gevonden heeft ja.quote:
O.a. ja en zijn tekort aan seks maar hij heeft wel zijn Auping elke dag een beurt.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft hij het over straatvrees gehad dan?
Debiel, debiel, niet zo overdrijven.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gast, ik heb je gewoon teveel debiele dingen uit zien slaan
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Debiel, debiel, niet zo overdrijven.
Ach dat heeft Hansie ook. Dat is niet meteen een ziekte.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, hij kan nog steeds gelijk hebben, beetje theatraal aangelegdHij kan goed acteren zei die dus
Over voetbal wel, maar voor de rest is JR best toffe user hoor.quote:
niet alleen over voetbal, maar meningen verschillen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Over voetbal wel, maar voor de rest is JR best toffe user hoor.
Zeg ik ook nietquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach dat heeft Hansie ook. Dat is niet meteen een ziekte.
nee rens toevoegen is een fout geblekenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Is het ook een fb vriende van jou nu?
En toch ga ik nu zeiken over dat minpuntje. Dus wat is er mis met over voetbal?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Over voetbal wel, maar voor de rest is JR best toffe user hoor.
dankjequote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Thanks man. Ik vind jouw badkamer ook mooi.
Dan mag ik wel vaak in bad gaan.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:45 schreef mrstylo het volgende:
Straks wanneer JR mijn schoonbroer wordt, dan maak ik hem wel beter. Geen stress mensen.
Je PSV/Strootman haat is overdreven op zijn hansies.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En toch ga ik nu zeiken over dat minpuntje. Dus wat is er mis met over voetbal?
Whut.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan mag ik wel vaak in bad gaan.
Geef hem danquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
mensen voegen mij niet toe op fapbook
Linkjequote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
mensen voegen mij niet toe op fapbook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |