Echt gore shit is dat. Ik wil echt terug in de tijd. 2 dagen geleden kende ik dat nog niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar kom ik vaak genoeg. Maar ik moet eerst van mijn bekkenstoot verslaving afkomen.
Ik negeer mijn ziektes altijd. Heb ik allemaal geen tijd voor die onzin.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is geen grap. Als je ziet welke ziektes hij allemaal zou hebben, dan zou hij volgens mij niet meer normaal kunnen leven.
quote:
Nee. En dat komt niet zomaar hoor, genoeg ervaringen gehadquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:15 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Flikkert op man. Nu grap je toch he.. ?
Wut?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Echt gore shit is dat. Ik wil echt terug in de tijd. 2 dagen geleden kende ik dat nog niet.
Ik mis die tijden man.
I guess we have something in common thenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Nee. En dat komt niet zomaar hoor, genoeg ervaringen gehad.
Zo ben ik ook wel. Ik vertrouw pillen niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:15 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik negeer mijn ziektes altijd. Heb ik allemaal geen tijd voor die onzin.
Om geen mensen te vertrouwen? Op het eerste oog kan ik heel aardig doen, maar daarna kan ik ook hatelijk gaan worden zomaar.quote:
Kende jij het fenomeen 'bekkenstoten' wel?quote:
Om geen vrienden te hebben bedoel ikquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Om geen mensen te vertrouwen? Op het eerste oog kan ik heel aardig doen, maar daarna kan ik ook hatelijk gaan worden zomaar.
Aahw, vrienden worden ?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Om geen vrienden te hebben bedoel ik
Probeer het eens. Het is volgens mij juist omdat het zo heftig is, dat je voor de rest niet meer kan komen. Volgens mij is het met rukken dan echt lame.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Echt gore shit is dat. Ik wil echt terug in de tijd. 2 dagen geleden kende ik dat nog niet.
Ik mis die tijden man.
Jaquote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
I guess we have something in common then
Zoek een psycholoog op brah. Dadelijk eindig je nog aan een touw.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Nee. En dat komt niet zomaar hoor, genoeg ervaringen gehad.
Ik kan geen pillen doorslikken. Bang dat ik stik.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zo ben ik ook wel. Ik vertrouw pillen niet.
Nee. Daarom mijn wut. Mijn interesse werd gewektquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kende jij het fenomeen 'bekkenstoten' wel?
Zo drastisch hoeft dat niet meteen te zijnquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:17 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Zoek een psycholoog op brah. Dadelijk eindig je nog aan een touw.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan geen pillen doorslikken. Bang dat ik stik.
En voor vriendschappen onderhouden moet je moeite doen, en daar heb ik vaak geen zin in.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Om geen vrienden te hebben bedoel ik
Wie zegt dat hij niet liegt? Misschien vertrouwen hij mensen wel, maar wilt hij jou gewoon voor de gek houden. Je moet mensen niet zomaar vertrouwen.quote:
Wist je dat je je vingers kunt breken van het typen?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar hoef je niet bang voor te zijn hoor.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:17 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Zoek een psycholoog op brah. Dadelijk eindig je nog aan een touw.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
JR is ook gewoon een trollquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij niet liegt? Misschien vertrouwen hij mensen wel, maar wilt hij jou gewoon voor de gek houden. Je moet mensen niet zomaar vertrouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |