Hypochonder dusquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij heeft die ene ziekte waar ze denken dat ze alle ziektes hebben. Dat heeft JR echt.
Dat ja.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:12 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Hypochonder dus
Sorry JR
Ga door, ik krijg een stijve.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik draag altijd blousjes. Behalve met dit weer, dan doe ik geen shirt aan.
Dat zou zomaar kunnen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:10 schreef Elan het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/gezondhe(...)ten-met-autisme.html
Omdat je ook zei dat je grafisch ontwerper wilde worden, misschien kun je je heel goed focussen op 1 ding maar vergeet je alles er omheen.
Is geen grap. Als je ziet welke ziektes hij allemaal zou hebben, dan zou hij volgens mij niet meer normaal kunnen leven.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:12 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Hypochonder dus
Sorry JR
Would bangquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dik maakt gezellig.
[ afbeelding ]
Haha nee, ik vertrouw geen mensen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:11 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Heb je vrienden? Ga gewoon meer dingen doen.
Ik geloof je niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Haha nee, ik vertrouw geen mensen.
Hij zei dat die knetter knakker jorum lekker is.quote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar kom ik vaak genoeg. Maar ik moet eerst van mijn bekkenstoot verslaving afkomen.
Dat mensquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij zei dat die knetter knakker jorum lekker is.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn beperkingen zijn niet weg te halen door een obscure site hoor.
Flikkert op man. Nu grap je toch he.. ?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Haha nee, ik vertrouw geen mensen.
Je mag niet liegen tijdens de ramadan.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij zei dat die knetter knakker jorum lekker is.
Ik vind je er geen type voorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |