Hoezo zou dat een opluchting zijn? Alsof jij je er druk om maakt wat ik typ.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zou een opluchting zijn als alles wat jij hier typt, een hoax is.
Zijn ergere straffenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:37 schreef Smoofie het volgende:
Als JR echt de waarheid vertelt , neuk ik al die volle vrouwen in KPD.
Had verkeerde smiley. Wilde 'quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:37 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
? Wil je ook mijn vriendschap?
hij heeft wel een puntquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het was wachten op jouw reactie
Oke mijn ouders en broer en zus ook. Maarja wat moet je daar nou mee aan.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:37 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Flikkert op man, je zit te kloten nu
Wat zijn jouw tekortkomingen?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
hij heeft wel een punt
gaat wel vaak over jouw tekortkomingen enzo
Ken je LBM en Rens ja?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik ken ze tenminste wel bijna allemaal irl
Die worden er massaal uitgeschopt.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:38 schreef Elan het volgende:
Dan zat je allang in zo'n Wajong of zo.
Begin maar alvast danquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:37 schreef Smoofie het volgende:
Als JR echt de waarheid vertelt , neuk ik al die volle vrouwen in KPD.
Ja zo zit ik in elkaar. Ik typ wat ik denk. Ja dan krijg je dat.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
JawelDat zei ik net tegen je over mij
Maar hele tijd droogkloot-opmerkingen lopen te maken helpt je niet echt
Dat is een beperking jaquote:
Dan wel stylos fb geven.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan bijna allemaal?
Hup stuur die verzoek.
wie de fuck ben jou weer ???????????quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:39 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die worden er massaal uitgeschopt.
Wat?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
wie de fuck ben jou weer ???????????
Ik mijne ook hoor. Ik spreek ze alleen allemaal niet meer evenveel. Dat dan weer wel. Heb je meer fokkers?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik ken ze tenminste wel bijna allemaal irl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |