quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeker al in groep 8. Had ik fantasieën over mijn juf.
Wellicht cultuurverschilletje?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar je leert het wel na een tijdje. Komt goed.
[..]
Ik kwam pas op mijn 13/14 over dat rukken bestond.
[..]
Sowieso een cultuurverschil.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wellicht cultuurverschilletje?(niet lullig bedoeld ofzo
) hihaho lulllig
Geef me nieuw oefenmateriaal dan.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar je leert het wel na een tijdje. Komt goed.
Ah Stijn, ik dacht al dat je misselijk werd van dit onderwerpquote:
Flikkert op man, je zit te kloten nuquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb alleen een sociaal leven met mijn katten.
Jullie geloven blijkbaar niet dat er echt mensen zoals mij bestaan. Ik zal jullie ook wel niet kunnen overtuigenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]En het dan raar vinden dat je een troll wordt genoemd
? Wil je ook mijn vriendschap?quote:
Jawelquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jullie geloven blijkbaar niet dat er echt mensen zoals mij bestaan. Ik zal jullie ook wel niet kunnen overtuigen
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:37 schreef Smoofie het volgende:
Als JR echt de waarheid vertelt , neuk ik alle die volle vrouwen in KPD.
Was wel een bitch trouwens, ze pestte me ook. Maarja toch een beetje SM hè.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Hallo j0rdiiiiquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
deel 850 over het zielige leven van jr style denk ik
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was wel een bitch trouwens, ze pestte me ook. Maarja toch een beetje SM hè.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Nice, je 66e vriendquote:
Het was wachten op jouw reactiequote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
deel 850 over het zielige leven van jr style denk ik
Je zal echt niet zoveel mankeren als je straks gewoon naar school gaat. Dan zat je allang in zo'n Wajong of zo.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jullie geloven blijkbaar niet dat er echt mensen zoals mij bestaan. Ik zal jullie ook wel niet kunnen overtuigen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |