Ik moest aan een varken denkenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:30 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Die heb je toch al niet. Beter een hoer dan als eeuwige maagd rollend in je eigen sperma.
Zal mij benieuwen. Ik zal wel weer gepest worden ofzo, struggles.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja weet niet. Maar wat ik zeg. Wanneer je weer terug naar school gaat, dan wordt het wel beter. Je bent gewoon te lang thuis gebleven en dat is voor niemand gezond.
En aan Terror Jaapquote:
hep geen feesboekquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Welke SC mattie wil mij wel toevoegen?
Ik durf niet op send te klikkenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
HEt bestaat dus echt.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:30 schreef Elan het volgende:
Dat bekkenstoten heb je gewoon door dit topic verzonnen.
SEX / Bekkenstoot, TMS (Traumatic Mastrubatory Syndrome), Hulp Gevraagd!
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal mij benieuwen. Ik zal wel weer gepest worden ofzo, struggles.
Die kreeg ik vorig jaar al van wat mensen op WA, maar die contacten hielp ik in no-time om zeep. Ging alleen maar lopen klagen en teveel slijmen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:29 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
JR heb je FB? Ik ga je aan een sociaal leven helpen pik. Ik ken wel wat gewillige dames voor je
Ze zijn soms zo doorzichtig.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:30 schreef Elan het volgende:
Ik heb je account laatst gezien. Ik durf je wel mijn vriendschap te versturenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
DAt is echt kk smerig.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom ik daarover zou trollen.
Betaal jij?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:30 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Die heb je toch al niet. Beter een hoer dan als eeuwige maagd rollend in je eigen sperma.
Je moet ook zo weinig mogelijk praten en hun gewoon laten praten. En hier en daar een grapje ertussen door.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die kreeg ik vorig jaar al van wat mensen op WA, maar die contacten hielp ik in no-time om zeep. Ging alleen maar lopen klagen en teveel slijmen.
Op mbo nog wel hoor somsquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:31 schreef mrstylo het volgende:
Hoezo is een hoer niet goed voor je zelfvertrouwen?
[..]
Op deze leeftijd gebeurt dat niet man.
Neequote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:30 schreef Elan het volgende:
Ja. Lijkt op Bay van Ajax.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:32 schreef Miertje88 het volgende:
Heeft iemand JR al eens in Real-life gezien eigenlijk?
Zo vroeg ja?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
NeeIk doe het al vanaf mijn 11/12e ofzo.
Dat alleen een chick seks met je wil als je betaald.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:31 schreef mrstylo het volgende:
Hoezo is een hoer niet goed voor je zelfvertrouwen?
MBO hè, zijn vast ook nog wel wat 16-jarigen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:31 schreef mrstylo het volgende:
quote:
Op woensdag 7 augustus 2013 01:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal mij benieuwen. Ik zal wel weer gepest worden ofzo, struggles.
Op deze leeftijd gebeurt dat niet man.
Ja iedereen schijnt mijn feesboek door te sturen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:32 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik heb je account laatst gezien. Ik durf je wel mijn vriendschap te versturen
Nee. Maar ik heb een sociaal levenquote:
15 is laat manquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zo vroeg ja?
Ik begon pas op mijn 15e met rukken.
Je weet tegen wie je het hebt met grappen hèquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je moet ook zo weinig mogelijk praten en hun gewoon laten praten. En hier en daar een grapje ertussen door.
Ik weet niet of ik "quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat is het ook, maar het gebeurt.
Jij hebt die BreakingBad cover?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja iedereen schijnt mijn feesboek door te sturen.
Ik zie nog niks.
Of moest je wachten tot je ballen waren ingedaald?quote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:34 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Jij hebt die BreakingBad cover?
Zeker al in groep 8. Had ik fantasieën over mijn juf.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zo vroeg ja?
Ik op mijn 13e, groetjens.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zo vroeg ja?
Ik heb jouw foto ook gezien.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja iedereen schijnt mijn feesboek door te sturen.
Ik zie nog niks.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeker al in groep 8. Had ik fantasieën over mijn juf.
Maar je leert het wel na een tijdje. Komt goed.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je weet tegen wie je het hebt met grappen hèIk kan alleen seksistische grappen maken en dat deed ik dan ook. Dat vonden ze dan weer niet leuk.
Ik kwam pas op mijn 13/14 over dat rukken bestond.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of moest je wachten tot je ballen waren ingedaald?
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:34 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Jij hebt die BreakingBad cover?
[..]
Zeker al in groep 8. Had ik fantasieën over mijn juf.
Ik heb alleen een sociaal leven met mijn katten.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:33 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Nee. Maar ik heb een sociaal leven
Mijn juf was ook kanjer lekker.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]En het dan raar vinden dat je een troll wordt genoemd
It's your lucky dayquote:
[..]
Ik heb alleen een sociaal leven met mijn katten.
Dan is dit een hele goede oplossing ja. Gewoon allebei, waarom niet. Doe eens gek.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik "![]()
" of "
![]()
![]()
" moet doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |