Nee. Ik voetbal.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die 2 worden waarschijnlijk wel samen gebruikt?
Je eigen matras neuken is toch kanjer vies man?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:24 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Wat is er goor aan? Heb het nog nooit gedaan zo trouwens![]()
Dat doe ik wel. En ik beschouw niemand van die mensen als mijn vriendenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet veel nee, maar iemand met meer dan 200 vrienden is gewoon niet vriendloos
Of je moet inderdaad random mensen toevoegen, maar dat doe jij niet
Ik heb wel eens gedroomd dat wij fb vrienden waren. Mooie tijd was datquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:22 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb 4 vrienden op fb. LR, rens, steven en Saind
Ik troll helemaal niet man. Dat zou jij moeten weten.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:23 schreef mrstylo het volgende:
JR zijn troll is nu wel te opzichtig.
En word je er blij van?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:22 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb 4 vrienden op fb. LR, rens, steven en Saind
Meerdere malen gedaan natuurlijk.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:23 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Maar is ze het aanpalen waard zou je zeggen?
DOE HET!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:24 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Wat is er goor aan? Heb het nog nooit gedaan zo trouwens![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Zie je jouw zus nooit naakt?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meerdere malen gedaan natuurlijk.
Ik weet niet. Ik zie het probleem eigenlijk nietquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je eigen matras neuken is toch kanjer vies man?
Wat een argumentenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:24 schreef Elan het volgende:
[..]
En dan zogenaamd straatvrees en wat al niet meer hebben
Heb je je knoopjes al los?quote:
Nee je eigen hand neuken is lekker.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je eigen matras neuken is toch kanjer vies man?
Jij wast elke keer je matras?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee je eigen hand neuken is lekker.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
DOE HET!Maar. Waar laat je je jizzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Ik zal het overwegen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Eey, wil jij ook mijn fb vriend worden? Dan heb ik er 5.
Ja maar elke dag wordt het erger.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik troll helemaal niet man. Dat zou jij moeten weten.
Een chick is voor mij teveel werk en gewoon onmogelijk.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:26 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ik zie het probleem eigenlijk nietMaar lijkt me te veel werk. Doe mij maar een chick
Hoe kun je al die vriendschappen onderhouden dan?quote:
Wanneer voeg je mij toe op feesboek?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja maar elke dag wordt het erger.
Al genees je wel over 3 weken.
Nieuwe ervaring kan je verder helpen.
Ga langs een hoer danquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een chick is voor mij teveel werk en gewoon onmogelijk.
Heb je weleens een vriendin gehad?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een chick is voor mij teveel werk en gewoon onmogelijk.
quote:
Nee rol er lekker in en douche het er in de ochtend af.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:27 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Maar. Waar laat je je jizz
Pics of toch maar nietquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:27 schreef sig000 het volgende:
Mijn zus naakt zien.Dat ben ik een week impotent.
Hoezo erger? Omdat ik geen pillen wil slikken? De rest is al redelijk oud nieuws voor jou.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja maar elke dag wordt het erger.
Al genees je wel over 3 weken.
Nieuwe ervaring kan je verder helpen.
Mijn post negeer je gewoonquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wanneer voeg je mij toe op feesboek?
Wanneer we samen eens een wedstrijd bezoeken.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wanneer voeg je mij toe op feesboek?
Flikkeer op manquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Nee rol er lekker in en douche het er in de ochtend af.
Ik heb geen vriendschappen? Dus onderhoud niks.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe kun je al die vriendschappen onderhouden dan?
Straks moet je naar school, werken dat soort dingen gaan toch niet functioneren als je zo enorm met jezelf in de knoop zit.
Doe je niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wanneer we samen eens een wedstrijd bezoeken.
Hou het al jaren prima vol hoorquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe kun je al die vriendschappen onderhouden dan?
Straks moet je naar school, werken dat soort dingen gaan toch niet functioneren als je zo enorm met jezelf in de knoop zit.
Dat is niet goed voor mijn zelfvertrouwenquote:
Ja in groep 4 van de basisschool.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je weleens een vriendin gehad?
Ja weet niet. Maar wat ik zeg. Wanneer je weer terug naar school gaat, dan wordt het wel beter. Je bent gewoon te lang thuis gebleven en dat is voor niemand gezond.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo erger? Omdat ik geen pillen wil slikken? De rest is al redelijk oud nieuws voor jou.
JR heb je FB? Ik ga je aan een sociaal leven helpen pik. Ik ken wel wat gewillige dames voor jequote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb geen vriendschappen? Dus onderhoud niks.
Hij heeft fb ja.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:29 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
JR heb je FB? Ik ga je aan een sociaal leven helpen pik. Ik ken wel wat gewillige dames voor je
Hun liggen op hun buik en schuren met hun kut over het matras? Kunnen ze beter mij helpenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:29 schreef Smoofie het volgende:
Bekkenstoten, wtf, vrouwen doen het ook lees ik nu.
Die heb je toch al niet. Beter een hoer dan als eeuwige maagd rollend in je eigen sperma.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is niet goed voor mijn zelfvertrouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |