Dus dan vind je het ook wel best zo?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En voor vriendschappen onderhouden moet je moeite doen, en daar heb ik vaak geen zin in.
Dude.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan geen pillen doorslikken. Bang dat ik stik.
Google het niet. Is echt kanjer goor.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:18 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Nee. Daarom mijn wut. Mijn interesse werd gewekt
Wie zegt dat ik hem geloof?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij niet liegt? Misschien vertrouwen hij mensen wel, maar wilt hij jou gewoon voor de gek houden. Je moet mensen niet zomaar vertrouwen.
Nou nou, wat een vertrouwenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij niet liegt? Misschien vertrouwen hij mensen wel, maar wilt hij jou gewoon voor de gek houden. Je moet mensen niet zomaar vertrouwen.
Ik weet niet echt of ik ze niet vertrouw, ik ben meer te eigenwijs om er in te geloven, dat het werktquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zo ben ik ook wel. Ik vertrouw pillen niet.
Nee die kans is heel klein.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:18 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Wist je dat je je vingers kunt breken van het typen?
Doodeng.
JR heeft best wel veel vrienden op FB voor iemand die zogenaamd geen vrienden heeft.quote:
Kijk nou uit, Straks durft hij ook niet achter zijn computer.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:18 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Wist je dat je je vingers kunt breken van het typen?
Doodeng.
Ach wat moet je met andere mensen doen dan. Allemaal verplichtingen enzo. Ik vind vaak de meeste dingen niet leuk die zij wel leuk vinden.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus dan vind je het ook wel best zo?
Heb dat ook wel ja. Ik moet echt ziek zijn wil ik medicijnen slikken.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:19 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik weet niet echt of ik ze niet vertrouw, ik ben meer te eigenwijs om er in te geloven, dat het werkt. Als ik dan ook wel pillen neem, weet je meestal ook dat ik echt goed ziek ben.
Wat is er zo goor aan ten opzichte van rukken dan?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Google het niet. Is echt kanjer goor.
Hoeveel vrienden heb je dan inderdaad op FB? even testenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach wat moet je met andere mensen doen dan. Allemaal verplichtingen enzo. Ik vind vaak de meeste dingen niet leuk die zij wel leuk vinden.
Daarom heb ik ook geen mobiel.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Net zoals je kanker kan krijgen van te veel met je mobiel kloten.
230+quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoeveel vrienden heb je dan inderdaad op FB? even testen
Ik googlede.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dude.
[..]
Ik voeg meestal random chicks toe.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
JR heeft best wel veel vrienden op FB voor iemand die zogenaamd geen vrienden heeft.
Nee dan ben je geen loner inderdaadquote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik voeg meestal random chicks toe.
232. En spreek alleen mijn broer en zus irl.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoeveel vrienden heb je dan inderdaad op FB? even testen
Dat durf je wel ja?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik voeg meestal random chicks toe.
pics van je zus graagquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
232. En spreek alleen mijn broer en zus irl.
Ik zat nog goed ook.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En de rest zijn Oostblok-hoeren?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Facebookvrienden zegt niks.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee dan ben je geen loner inderdaad
Niet veel nee, maar iemand met meer dan 200 vrienden is gewoon niet vriendloosquote:
Maar is ze het aanpalen waard zou je zeggen?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laten we dat maar niet doen. Ze moet ook nog over straat kunnen.
Eey, wil jij ook mijn fb vriend worden? Dan heb ik er 5.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij moet minder met zussen bezig houden.
Ja.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:23 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Maar is ze het aanpalen waard zou je zeggen?
Nee mensen van school vroeger enzo. Maarja ook allemaal mongolen ertussen. En paar geile chicks, waar ik soms nog wel eens een bikini-foto van in mijn timeline zie.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En de rest zijn Oostblok-hoeren?
Ach heb je in ieder geval geen risico die te hoeven zien
Wat is er goor aan? Heb het nog nooit gedaan zo trouwensquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Die 2 worden waarschijnlijk wel samen gebruikt?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:23 schreef Smoofie het volgende:
Ik kan je genezen, aan sex helpen en een vriend worden JR, als je je zus laat zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |