Debiel, debiel, niet zo overdrijven.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gast, ik heb je gewoon teveel debiele dingen uit zien slaan
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Debiel, debiel, niet zo overdrijven.
Ach dat heeft Hansie ook. Dat is niet meteen een ziekte.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, hij kan nog steeds gelijk hebben, beetje theatraal aangelegdHij kan goed acteren zei die dus
Over voetbal wel, maar voor de rest is JR best toffe user hoor.quote:
niet alleen over voetbal, maar meningen verschillen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Over voetbal wel, maar voor de rest is JR best toffe user hoor.
Zeg ik ook nietquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach dat heeft Hansie ook. Dat is niet meteen een ziekte.
nee rens toevoegen is een fout geblekenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Is het ook een fb vriende van jou nu?
En toch ga ik nu zeiken over dat minpuntje. Dus wat is er mis met over voetbal?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Over voetbal wel, maar voor de rest is JR best toffe user hoor.
dankjequote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Thanks man. Ik vind jouw badkamer ook mooi.
Dan mag ik wel vaak in bad gaan.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:45 schreef mrstylo het volgende:
Straks wanneer JR mijn schoonbroer wordt, dan maak ik hem wel beter. Geen stress mensen.
Je PSV/Strootman haat is overdreven op zijn hansies.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En toch ga ik nu zeiken over dat minpuntje. Dus wat is er mis met over voetbal?
Whut.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan mag ik wel vaak in bad gaan.
Geef hem danquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
mensen voegen mij niet toe op fapbook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |