Harold & Kumar welquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze niet echt in Amsterdam waren.
Road Trip, die dikke negerinquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Euro Trip is eigenlijk een slechte ripoff van Road Trip.
Beerfest was ook zo slecht
Ik kan aankomende vrijdag wel zowat naar je zwaaien.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Meet jij eerst maar je buren.
die komen al jaren op mijn verjaardag hoor, gekkie.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Meet jij eerst maar je buren.
Die waar die piemels steeds in beeld komen?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
sex trip was ook wel lachen, alleen de unrated versie is best apart,
Allebei bazenfilmsquote:
ik maak paper.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:25 schreef Tyron het volgende:
papers please ziet er wel uit als een jolig spel
Ik fiets wel even langsquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan aankomende vrijdag wel zowat naar je zwaaien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Mikey zo ff fifa?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die waar die piemels steeds in beeld komen?
aparte film is dat ja.
helemaal niks?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Euhm, 1800 kcal als ik niets doe.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik fiets wel even langsDit doet pijn. Ik had je zelfs een biertje aangeboden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja de unrated dus. Random wijven in beeld en piemels enzo. Echt wtf.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die waar die piemels steeds in beeld komen?
aparte film is dat ja.
Ik heb gewerkt konjo hoe laat is ff?quote:
Je weet dat er alsnog zo'n 16 km tussen zit?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit doet pijn. Ik had je zelfs een biertje aangeboden.
Zou ik niet durven.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
jullie zijn allemaal groot, dan word ik geslagen.
Half uurtje fietsen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je weet dat er alsnog zo'n 16 km tussen zit?
Nu?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb gewerkt konjo hoe laat is ff?
Oh oke. Vind dat wel het lastigst nog steeds man, nutrition.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, dus als ik op bed zou liggen en niets doen 1800 kcal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |