Houd Stijn er even buiten a.u.b.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat joch die door ouders kapot werd gemaakt was hilarisch.
haha stijn en buiten in een zinquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Houd Stijn er even buiten a.u.b.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
vond Euro Trip eigenlijk nog wel de leukste van de bekende debiele films. Al heb ik die ook wel als eerste gezienquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:14 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Sowieso als je met een groep bent (met alcohol of andere geestverruimende zaken) zijn dat soort films perfect.
Hell dan is zelfs Euro Trip grappig
Fijn dat je het voor me opneemtquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Houd Stijn er even buiten a.u.b.
Zo ben ikquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fijn dat je het voor me opneemt.
Ik ook. American Pie vind ik dan weer wel zwaar overschat daarentegen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:18 schreef Adames het volgende:
[..]
vond Euro Trip eigenlijk nog wel de leukste van de bekende debiele films. Al heb ik die ook wel als eerste gezien
sex trip was ook wel lachen, alleen de unrated versie is best apart,quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:18 schreef Adames het volgende:
[..]
vond Euro Trip eigenlijk nog wel de leukste van de bekende debiele films. Al heb ik die ook wel als eerste gezien
heb ik me ook prima mee kunnen vermaken hoor, maar ik lach dan ook snel.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook. American Pie vind ik dan weer wel zwaar overschat daarentegen.
Werd tijd dat mijn kwaliteiten gerespecteerd worden.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet voor niets dat jij een gewaardeerd user bent op dit forum.
Jij hebt tegenwoordig nooit meer fitties met Stinhoquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Werd tijd dat mijn kwaliteiten gerespecteerd worden.
Welke kwaliteiten?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Werd tijd dat mijn kwaliteiten gerespecteerd worden.
Ik ook.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook. American Pie vind ik dan weer wel zwaar overschat daarentegen.
Haha mensen die fitties hebben op een forum, wat een mallerds.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij hebt tegenwoordig nooit meer fitties met Stinho
Alleen jammer dat ze niet echt in Amsterdam waren.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Fok! meet dan maar, met zijn allen naar Euro Trip kijken.
ik weet neit of ik daarbij zal zijnquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Wiens woonboot nemen we?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Viel echt tegen ja.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze niet echt in Amsterdam waren.
Euro Trip is eigenlijk een slechte ripoff van Road Trip.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:18 schreef Adames het volgende:
[..]
Wordt tijd dat ik nieuwe quotes verzamelen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij hebt tegenwoordig nooit meer fitties met Stinho
Euhm, 1800 kcal als ik niets doe.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat is jouw calorie maintenance smoof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |