ik lag in de klas altijd op de tafel te bekkenstoten, sst niet doorvertellen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt hé. Voor je het weet heeft JR ooit op school in zijn broek gepist, hihi
alleen kanker ontbreekt er nog aan ja.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als je serieus bent, dan heb jij echt een kanker leven.
In deze context mag het. Zullen we Smoofie zijn boot ten zinken brengen?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
alleen kanker ontbreekt er nog aan ja.
Jij was diegene die graag kanker kreegquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mag dat?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In deze context mag het. Zullen we Smoofie zijn boot ten zinken brengen?
Als jij zo onwetend wil denken, tja, moet je vooral doen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
LR, waarom doe je zo stom de laatste tijdquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was mijn andere persoonlijkheid die het roer overnam.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij was diegene die graag kanker kreeg
Speciaal voor Smoofie!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsof je dat niet wist.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij was diegene die graag kanker kreeg
Ik moet jullie toch bijblijven. Wat een tyfuszooi hier. Verder heb ik al 4 dagen niet aan de alcohol gezeten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
LR, waarom doe je zo stom de laatste tijd.
Niet één keer trouwens.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:54 schreef Elan het volgende:
"Een keer trek je de conclusie, vriendschap is een illusie"
Eén keer trek je de conclusie feyenoord is een illusie feyenoord is een droom, een pakketje schroot met een dun laagje chroom.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:54 schreef Elan het volgende:
"Een keer trek je de conclusie, vriendschap is een illusie"
Laten we hier weggaan en in het PSV-topic de chat voortzetten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:55 schreef mrstylo het volgende:
Depressieve shit weer hier.
Toevallig wanneer LR weer terug is.
sorry, laten we het over wat leuks hebben.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:55 schreef mrstylo het volgende:
Misschien ben jij gewoon zo verkankert dat niemand je vriendje wilt zijn.quote:
Als je de OP ziet, ben ik dan je broederquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:55 schreef Insomnia_ het volgende:
ik heb geen vrienden alleen broeders
chill met stroop jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:55 schreef Insomnia_ het volgende:
ik heb geen vrienden alleen broeders
jij welquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als je de OP ziet, ben ik dan je broeder?
ik wil ook niemand zijn vriend zijn, heb je toch geen kut aan.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Misschien ben jij gewoon zo verkankert dat niemand je vriendje wilt zijn.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:55 schreef mrstylo het volgende:
Waar heb jij het allemaal over manquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
chill met stroop ja
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik wil ook niemand zijn vriend zijn, heb je toch geen kut aan.
smoofie en ik zij ndownquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:56 schreef RensAjacied het volgende:
Smoofie is hier wel DE populaire boy van de SC hoor.
Ken jij het gerecht broeder niet? Zwaar leven.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar heb jij het allemaal over man
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik wil ook niemand zijn vriend zijn, heb je toch geen kut aan.
Volgens mij heb jij bijna iedereen op FB, dus jij bent DE populaire boy.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:56 schreef RensAjacied het volgende:
Stik lekker in je jodenkoek.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Eén keer trek je de conclusie feyenoord is een illusie feyenoord is een droom, een pakketje schroot met een dun laagje chroom.
nee ik laat me wel gewoon neerschieten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:57 schreef Insomnia_ het volgende:
jr heeft geen broeders die de kogel vangen als het moet
Dude. Stop gewoon.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
nee ik laat me wel gewoon neerschieten.
Ik heb enkel Smoofie. Beetje intieme foto's sharen en zo.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij bijna iedereen op FB, dus jij bent DE populaire boy.
Ja en jij komt je afspraken niet na want de zomer is eigenlijk al bijna voorbij en heb nog niksquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij bijna iedereen op FB, dus jij bent DE populaire boy.
een keer trek je de conclusie ajax joden moeten we dodenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Eén keer trek je de conclusie feyenoord is een illusie feyenoord is een droom, een pakketje schroot met een dun laagje chroom.
Moet je later nooit in je eentje drugs dealen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
nee ik laat me wel gewoon neerschieten.
Ben ook niet te vertrouwen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja en jij komt je afspraken niet na want de zomer is eigenlijk al bijna voorbij en heb nog niks
Kakkerlakquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
een keer trek je de conclusie ajax joden moeten we doden
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
om te neuken ja, niet voor lastige gesprekken.
Had je maar normaal moeten doen tegen Dr. Mikey. Je hebt de vloek zelf over je afgeroepen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ik kan het ook niet helpen dat mijn schoenen zijn ontploft en mijn muis stuk is.
Oke man.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:56 schreef RensAjacied het volgende:
remember my name!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet je later nooit in je eentje drugs dealen.
Mikey gaat je straks een DM sturen, je bent niet veilig Niels.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Had je maar normaal moeten doen tegen Dr. Mikey. Je hebt de vloek zelf over je afgeroepen.
Toch maar een leuk filmpje om je op te vrolijken.
Ons laatste skype gesprek was wel een tijd geleden.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb enkel Smoofie. Beetje intieme foto's sharen en zo.
Zo voelt het wel langzamerhand ja... Dat wordt mijn excuses aanbieden.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Had je maar normaal moeten doen tegen Dr. Mikey. Je hebt de vloek zelf over je afgeroepen.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
om te neuken ja, niet voor lastige gesprekken.
depri zijnquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
jeetje mag je niet eens even lekker depri zijn hierzo.
Gisteren hadden Sjaakbauer en die Mickey hier dikke ruzie om. Die Sjaak spoort sowieso niet helemaal had het over pistolen en mensen doodschieten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Sjaak? Je bedoelt Mickey.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Gisteren hadden Sjaakbauer en die Mickey hier dikke ruzie om. Die Sjaak spoort sowieso niet helemaal had het over pistolen en mensen doodschieten.
Of gewoon wierie grinden ja toch.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
depri zijn
je moet gewoon op de grind blijven
Ja wat moet je anders met pistolen doen?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Gisteren hadden Sjaakbauer en die Mickey hier dikke ruzie om. Die Sjaak spoort sowieso niet helemaal had het over pistolen en mensen doodschieten.
ben gestopt rens manquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Of gewoon wierie grinden ja toch.
ik heb geen grind hier, misschien moet ik wat uit de kattenbak halen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
depri zijn
je moet gewoon op de grind blijven
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter
AFCA!
Pistol whippen?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja wat moet je anders met pistolen doen?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]ik nu weekjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter
wel raar manAlles dankzij God en alles op eigen kracht
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik heb geen grind hier, misschien moet ik wat uit de kattenbak halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |