quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
om te neuken ja, niet voor lastige gesprekken.
Had je maar normaal moeten doen tegen Dr. Mikey. Je hebt de vloek zelf over je afgeroepen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ik kan het ook niet helpen dat mijn schoenen zijn ontploft en mijn muis stuk is.
Oke man.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:56 schreef RensAjacied het volgende:
Smoofie is hier wel DE populaire boy van de SC hoor.
remember my name!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet je later nooit in je eentje drugs dealen.
Mikey gaat je straks een DM sturen, je bent niet veilig Niels.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Had je maar normaal moeten doen tegen Dr. Mikey. Je hebt de vloek zelf over je afgeroepen.
Toch maar een leuk filmpje om je op te vrolijken.
Ons laatste skype gesprek was wel een tijd geleden.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb enkel Smoofie. Beetje intieme foto's sharen en zo.
Zo voelt het wel langzamerhand ja... Dat wordt mijn excuses aanbieden.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Had je maar normaal moeten doen tegen Dr. Mikey. Je hebt de vloek zelf over je afgeroepen.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
om te neuken ja, niet voor lastige gesprekken.
depri zijnquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
jeetje mag je niet eens even lekker depri zijn hierzo.
Gisteren hadden Sjaakbauer en die Mickey hier dikke ruzie om. Die Sjaak spoort sowieso niet helemaal had het over pistolen en mensen doodschieten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Sjaak? Je bedoelt Mickey.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Gisteren hadden Sjaakbauer en die Mickey hier dikke ruzie om. Die Sjaak spoort sowieso niet helemaal had het over pistolen en mensen doodschieten.
Of gewoon wierie grinden ja toch.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
depri zijn
je moet gewoon op de grind blijven
Ja wat moet je anders met pistolen doen?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Gisteren hadden Sjaakbauer en die Mickey hier dikke ruzie om. Die Sjaak spoort sowieso niet helemaal had het over pistolen en mensen doodschieten.
ben gestopt rens manquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Of gewoon wierie grinden ja toch.
ik heb geen grind hier, misschien moet ik wat uit de kattenbak halen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
depri zijn
je moet gewoon op de grind blijven
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter
AFCA!
Pistol whippen?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja wat moet je anders met pistolen doen?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]ik nu weekjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter
wel raar manAlles dankzij God en alles op eigen kracht
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik heb geen grind hier, misschien moet ik wat uit de kattenbak halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |