ik lag in de klas altijd op de tafel te bekkenstoten, sst niet doorvertellen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt hé. Voor je het weet heeft JR ooit op school in zijn broek gepist, hihi
alleen kanker ontbreekt er nog aan ja.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als je serieus bent, dan heb jij echt een kanker leven.
In deze context mag het. Zullen we Smoofie zijn boot ten zinken brengen?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
alleen kanker ontbreekt er nog aan ja.
Jij was diegene die graag kanker kreegquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mag dat?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In deze context mag het. Zullen we Smoofie zijn boot ten zinken brengen?
Als jij zo onwetend wil denken, tja, moet je vooral doen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
LR, waarom doe je zo stom de laatste tijdquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was mijn andere persoonlijkheid die het roer overnam.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij was diegene die graag kanker kreeg
Speciaal voor Smoofie!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsof je dat niet wist.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij was diegene die graag kanker kreeg
Ik moet jullie toch bijblijven. Wat een tyfuszooi hier. Verder heb ik al 4 dagen niet aan de alcohol gezeten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
LR, waarom doe je zo stom de laatste tijd.
Niet één keer trouwens.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:54 schreef Elan het volgende:
"Een keer trek je de conclusie, vriendschap is een illusie"
Eén keer trek je de conclusie feyenoord is een illusie feyenoord is een droom, een pakketje schroot met een dun laagje chroom.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:54 schreef Elan het volgende:
"Een keer trek je de conclusie, vriendschap is een illusie"
Laten we hier weggaan en in het PSV-topic de chat voortzetten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:55 schreef mrstylo het volgende:
Depressieve shit weer hier.
Toevallig wanneer LR weer terug is.
sorry, laten we het over wat leuks hebben.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:55 schreef mrstylo het volgende:
Depressieve shit weer hier.
Toevallig wanneer LR weer terug is.
Misschien ben jij gewoon zo verkankert dat niemand je vriendje wilt zijn.quote:
Als je de OP ziet, ben ik dan je broederquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:55 schreef Insomnia_ het volgende:
ik heb geen vrienden alleen broeders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |