1800 is juist fucking makkelijk.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh oke. Vind dat wel het lastigst nog steeds man, nutrition.
Vooral omdat ik avondeten nooit goed kan inschatten
Ok wel al maanden geen fifa gedaan dus stel je er niks van voor.quote:
ik hou iedereen wel in bedwangquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
jullie zijn allemaal groot, dan word ik geslagen.
Heb ik ook last van hoor, ik ben er ook niet zó mee bezig. Ik probeer iig genoeg eiwitten binnen te krijgen, kcal is plek no.2.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh oke. Vind dat wel het lastigst nog steeds man, nutrition.
Vooral omdat ik avondeten nooit goed kan inschatten
Oh volgens mij is het zelfs ruim 20 km en dat langs weilandenquote:
jammerquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Als ik JR zou zien zou ik alleen maar aan bekkenstoten kunnen denken![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:28 schreef Insomnia_ het volgende:
![]()
Ik ook.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:28 schreef Insomnia_ het volgende:
![]()
Ik kreeg laats zelfs een mailtje van EA dat ik fifa weer eens moest opstartenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oh volgens mij is het zelfs ruim 20 km en dat langs weilanden
Ik heb wel veel matties wonen waar LR heen gaat.
nouja ben 1.85 ofzo dus aardig lang ben niet breed ofzo maar heb wel kapitein en insomnia als matties die zijn beide pumped weetjequote:
hij lijkt daar niet opquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:29 schreef mrstylo het volgende:
Nu kan ik die Bay van Ajax ook niet serieus nemen.
Nouja ik hou het in de gaten buiten het avondeten, avondeten eet ik gewoon tot ik geen honger meer heb. Is toch vaak wel gezond tegenwoordig.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb ik ook last van hoor, ik ben er ook niet zó mee bezig. Ik probeer iig genoeg eiwitten binnen te krijgen, kcal is plek no.2.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:28 schreef Insomnia_ het volgende:
![]()
Dus we hebben het hier serieus over JR die zijn bed neukt?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
NeeIk doe het al vanaf mijn 11/12e ofzo.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:29 schreef mrstylo het volgende:
Nu kan ik die Bay van Ajax ook niet serieus nemen.
Mij niet noemen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
nouja ben 1.85 ofzo dus aardig lang ben niet breed ofzo maar heb wel kapitein en insomnia als matties die zijn beide pumped weetje
ik steel wel gewoon een leeuw uit artis ofzo.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
nouja ben 1.85 ofzo dus aardig lang ben niet breed ofzo maar heb wel kapitein en insomnia als matties die zijn beide pumped weetje
En ook 1,93quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |