Dat is zijn humor. Ik vind het soms wel leuk.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:03 schreef Insomnia_ het volgende:
ik vraag me echt af of jr trolled of niet gewoon normale taal kan begrijpen
deed vaak in weekend niet door de weeks wel elke dagquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Sowieso elke dag smoken. Eens in de zoveel tijd lekker chillings.
die straattaalonzin normaal noemenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:03 schreef Insomnia_ het volgende:
ik vraag me echt af of jr trolled of niet gewoon normale taal kan begrijpen
Ken niemand onder de 25 die dat niet normaal vind.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
die straattaalonzin normaal noemen
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat is zijn humor. Ik vind het soms wel leuk.
luisterde ik net broquote:
Jawel, je kent mij toch.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ken niemand onder de 25 die dat niet normaal vind.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:04 schreef RensAjacied het volgende:
Oke zeg het maar:
Ham/Kaas tosti of een gebakken ei met bacon?
club sandwichquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:04 schreef RensAjacied het volgende:
Oke zeg het maar:
Ham/Kaas tosti of een gebakken ei met bacon?
niet snijden, dat is slecht voor je.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zit in een fase dat ik niet weet of ik moet cutten of bulken.
ja godverdomme, ik schaam me kapot.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Haha is dat een recente foto?
Je lijkt een brugklasserquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ja godverdomme, ik schaam me kapot.
jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Tyfus, laat mensen hun FB er nou gewoon een keer buiten. Kan het jullie werkelijk wat schelen?
omdat ik lion king kijkquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:08 schreef Tyron het volgende:
maar JR hoezo lijk jij zo ontzettend jong
Waar koop ik zo'n hoed?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Tyfus, laat mensen hun FB er nou gewoon een keer buiten. Kan het jullie werkelijk wat schelen?
Bij jou wel ja, met je baard.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:08 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:
Leuk meisjequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ik heb mij door een meisje laten scheren. Dus voor een maandje zijn enkel de bakkebaarden over.
LR zit onder de plak.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ik heb mij door een meisje laten scheren. Dus voor een maandje zijn enkel de bakkebaarden over.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Heeft ze ook meteen je balletjes meegenomen?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Sommige stukjes waren wel leuk maar meeste was bagger.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Voor mensen die een vreemde film willen kijken, KIJK MOVIE 43!
Eigenlijk wel ja.\quote:
Nee dat dan weer niet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:11 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Heeft ze ook meteen je balletjes meegenomen?
Zijn maar 2 grappige stukjes. Verder is het vooral heel erg vaag.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Voor mensen die een vreemde film willen kijken, KIJK MOVIE 43!
wij gingen helemaal stuk hier.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Sommige stukjes waren wel leuk maar meeste was bagger.
Jij en je kat?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wij gingen helemaal stuk hier.
wel meerdere leuke sketches. en dat vage is juist grappig. maarja sowieso keken we toen 6 van dat soort films achter elkaar. Hot Shotsquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:12 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Zijn maar 2 grappige stukjes. Verder is het vooral heel erg vaag.
Sowieso als je met een groep bent (met alcohol of andere geestverruimende zaken) zijn dat soort films perfect.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wel meerdere leuke sketches. en dat vage is juist grappig. maarja sowieso keken we toen 6 van dat soort films achter elkaar. Hot Shots
Harold en Kumar was ook best lachen. Gewoon allemaal vreemde situaties.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:14 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Sowieso als je met een groep bent (met alcohol of andere geestverruimende zaken) zijn dat soort films perfect.
Hell dan is zelfs Euro Trip grappig
Harold & Kumar go to Whitecastle is brilfuckingjant.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Harold en Kumar was ook best lachen. Gewoon allemaal vreemde situaties.
ooh die 2e is ook wel lachen hoor.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:15 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Harold & Kumar go to Whitecastle is brilfuckingjant.
Die 2 daarna zijn veel minder
Dat joch die door ouders kapot werd gemaakt was hilarisch.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Deze waren wel lol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |