quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op maandag 8 april 2013 12:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik zou weten wat ik bedoel zou ik het waarschijnlijk niet posten.
Minder uren hoeft niet, minder werk voldoetquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:25 schreef 2cv het volgende:
Minder uren voor Anne !
En een psychiateroloog.
Jaja. Dat is waar het bedrijf ook mee bezig is hoorquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:58 schreef 2cv het volgende:
Yup, maar het zou weer een baan opleveren he. En dus een WW uitkering schelen. Alles voor de economie, de belasting, de bezuinigingen, enzovoorts.
Dankjequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:04 schreef Alexxxxx het volgende:
2cv, je hebt gelijk, maar soms is het beter om je mond te houden dan om gelijk te hebben....
Knuffel Anne....
Ik denk dat je iets anders bedoelt, want nu werkt de rest twee keer zo hard als jij.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:55 schreef Anne het volgende:
Mijn werktempo ligt daarnaast toch wel minstens half keer zo hoog als dat van mijn collega's, dus al zou ik wel een halfuur 'nietsnutten', valt dat geneens op.
150% danquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:17 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik denk dat je iets anders bedoelt, want nu werkt de rest twee keer zo hard als jij.
Laat dat gevoel ondanks hoe jij je op dit moment voelt even varen hoe moeilijk ook want denk maar zo: Er lopen zat lieden buiten die geen baan hebben en er wel 1 zouden willen en te maken krijgen met de ambtelijke molen die elke niet werkende automatisch als een luie donder ziet die gewoon niet wil werken, ook al is de praktijk anders. Daar wil je niet bij horen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:04 schreef Anne het volgende:
Jaja. Dat is waar het bedrijf ook mee bezig is hoor.
Ik ben de enige met een verlenging van mijn contract. Of ik daar achteraf gezien heel blij mee ben, weet ik niet. Dubbel gevoel nu.
Da's niet fijn nee...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik ben de enige met een verlenging van mijn contract. Of ik daar achteraf gezien heel blij mee ben, weet ik niet.
Dubbel gevoel nu.
Een simpel rekensommetje leert, dat Anne nu het werk wat voorheen door 4 man/vrouw gedaan werd in haar uppie doet (normaal met 2 geloof ik), en dat is nog zonder de extra accounts die ze er ook nog bij heeft en die niemand van haar kan overnemen en de bomvolle mailbox waar collega's alles lekker in laten staan wat ingewikkelder is als 1+1=2, (want Anne fikst dat wel).. is wel 'maar' voor de vakantietijd, maar er is ook om de haverklap een collega langdurig vrij om te biggen, en dus ligt de werkdruk gewoon heel hoog. Dat.. in combinatie met het feit dat Anne zichzelf graag 12 keer dubbel vouwt om tóch alles op tijd klaar te krijgen, en een management wat ietwat slechtziend en -horend is, zorgt ervoor dat ze nu effe een beetje op instorten staat.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:41 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Laat dat gevoel ondanks hoe jij je op dit moment voelt even varen hoe moeilijk ook want denk maar zo: Er lopen zat lieden buiten die geen baan hebben en er wel 1 zouden willen en te maken krijgen met de ambtelijke molen die elke niet werkende automatisch als een luie donder ziet die gewoon niet wil werken, ook al is de praktijk anders. Daar wil je niet bij horen.
Wat voor werk doe je eigenlijk gezien de hoge druk waarover je spreekt?
(mag via dm o.i.d.)
Sja, in de administratieve sector kom je denk ik wat meer vrouwspersonen tegen, dus dan heb je dat probleem wat direkterquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:55 schreef daNpy het volgende:
Ze zou zo bij ons kunnen werken, precies hetzelfde verhaal
(Behalve dan collega's die gaan biggen, dat doen hun vrouwen)
Daar mag jij pas over klagen zodra je werk hebtquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:04 schreef 2cv het volgende:
Om maar geheel in de PTASC-stijl door te gaan: niet zeuren, je hebt werk.
Waar klaag ik dan ?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:17 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Daar mag jij pas over klagen zodra je werk hebt
Dat. Ik mag donderdag weer op audiëntie komen ivm het starten als zelfstandig ondernemer.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:28 schreef Paladijn het volgende:
Zelf in actie komen ipv. afhankelijk te zijn van bureautjes en ambtelijke prutsers lijkt me wel een goed plan
Frentsjer, Leeuwarderadeel valt onder Noardwest-Fryslân.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:37 schreef Paladijn het volgende:
Gewoon in Leeuwarden of moet je naar de Kempkensberg? (Kantoor hier ging sluiten...)
Schrik overigens niet van de dos schermpjes en een redelijk gebrek aan kennis...
Zit nog aan wat andere instanties vast helaas omdat ik vanuit werkloosheid wat opstartquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:41 schreef Paladijn het volgende:
Daar zit toch geen KVK kantoor?
En mooie stad uiteraard
quote:
Planetarium niet overslaan!!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zit nog aan wat andere instanties vast helaas omdat ik vanuit werkloosheid wat opstartEn idd, daarna de stad laten zien
De andere kant is volgens mij nog wel goedquote:
Wordt ie vandaag bezorgd?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:25 schreef Anne het volgende:
KutzooiPakket op ons oude adres laten bezorgen en kan het niet meer annuleren of wijzigen.
[ afbeelding ]
Ja, tenminste.. de status verandert steeds. Nu staat er:quote:
Dat zou wel een mooi goudmijntje zijn dan. Ik geef je weinig kans zonder bonquote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:43 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Iemand hier enig idee of ik mijn tankkosten uit het buitenland kan declareren bij de leasemaatschappij zonder bonnentje? Bonnetje kwijt![]()
Leasemaatschappij is leaseplan.
Er staat nu; de zending is opgehaald door een draak op een motorfietsbrommerdingesquote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, tenminste.. de status verandert steeds. Nu staat er:
"De zending is doorgestuurd naar de afhaallocatie die gekoppeld is aan je postcode. Het adres van die locatie vind je op het bericht van de pakketbezorger."
Dus ik neem aan dat ie nu bij de super ligt.
Ehm jaquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat zou wel een mooi goudmijntje zijn dan. Ik geef je weinig kans zonder bon
Misschien, met een afschrift van je credit card erbij.. alleen kunnen ze daar meestal niet op zien of het alleen brandstof was of dat er bijvoorbeeld broodjes, blikkies, olie of weet ik het wat bij zit.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:33 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ehm ja![]()
Ik heb alleen drie van de vier bonnen wel.
Alle vier met cc betaald.
Nouja, kleine kans. Zal morgen LP wel even vragen
Uitstappen, klap voor zijn bek geven, instappen, verder rijden.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:37 schreef Paladijn het volgende:
wtf. moest net een noodstop maken voor een fietser die zonder te kijken doorfiest bij een rotonde terwijl er achter mij ook nog een kudde auto's reed, zegt de fietser die wel blijft staan en blijkbaar bij hem hoorde 'stoere vent hoor!'.
Sommige mensen gun je wel een enkeltje Egypte.
Yup. Omdraaien en verder remmen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
De andere kant is volgens mij nog wel goed
Wat positief dat je er vanuit gaat dat zo iemand dat niet roept terwijl je al verder gereden bentquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Uitstappen, klap voor zijn bek geven, instappen, verder rijden.
Oplossing: bezorgen op een andere dagquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:29 schreef Dingest het volgende:
Als ik de 126 gebruik als bezorgwagentje op de woensdag, slikt-ie 1:12Dus dat misschien toch maar niet meer doen
De babbiej waar ik het over heb is ook 11 wekenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:10 schreef Duvel het volgende:
Babbie ging gisteravond om half elf naar bed, ik om elf uur, en om kwart over vier was babbie wakker en ik dus ook. Vind ik best redelijk voor een babbie van 11 weken.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:18 schreef Anne het volgende:
[..]
De babbiej waar ik het over heb is ook 11 weken.
Tja ach, je hebt altijd baas boven baas eejquote:
Dan hoor ik het niet, en verder niks mee te maken; hij frustreert mij, dat moet ik kwijt, en dat is dan geregeld.. als hij niet leert en we komen elkaar weer tegen zal hij daarna een soort van deja-vu gevoel hebben achterafquote:Op donderdag 15 augustus 2013 07:46 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Wat positief dat je er vanuit gaat dat zo iemand dat niet roept terwijl je al verder gereden bent
En met een dergelijke kronkel werkt een klap eerder averechts
Goed geregeld toch? op zijn kosten alles nieuwquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:35 schreef .Neovo. het volgende:
Goedemorgen.
Onze buren hebben/hadden last van drukverlies van de centrale verwarming.
Een installatiemonteur was zo slim geweest om even de leidingen onder druk te zetten. Gevolg: opgeblazen radiator (no joke), gescheurde leidingen en duizenden euro's schade. Zelfs ik zou het uit mijn hoofd laten om +10 bar op 50 jaar oude leidingen en radiatoren te zetten.
http://imgur.com/NxbayLX
Dat wel.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Goed geregeld toch? op zijn kosten alles nieuw
thuis, ziek.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:54 schreef Iwanius het volgende:
Middag. iedereen nog steeds op het werk?thuis? i.i.g. binnen met dit druilerige weer?
Of zijn er toch lieden van PTA die onderweg fokken gezeten in het OV of de eigen auto?
kreun..quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:58 schreef Anne het volgende:
Poepjes. Het wordt morgen gewoon 28 graden.
In de oven?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:58 schreef Anne het volgende:
Poepjes. Het wordt morgen gewoon 28 graden.
Ik heb dat liever dan dit baggerweer hoorquote:
Ik heb echt een teringhekel aan die hitte.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:10 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb dat liever dan dit baggerweer hoor!
Klopt, je deurpaneel moet er effe vanaf; moet het wel effe fatsoenlijk weer zijnquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:10 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb dat liever dan dit baggerweer hoor!
Alleen jammer dat mijn autoraam niet meer open gaat.
Motortje loopt, maar het glas zit blijkbaar niet meer aan het motortje.
Jammer alleen dat het in het weekend weer ietsie minder wordt. Zondag nog een motorritje, maar het gaat regenen, dus kweetnie of ik daar wel zin in heb.
Morgen dus: motor en airco aan, en hoppa.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Klopt, je deurpaneel moet er effe vanaf; moet het wel effe fatsoenlijk weer zijn
Ik vraag vaders wel even wanneer ie tijd heeftquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Klopt, je deurpaneel moet er effe vanaf; moet het wel effe fatsoenlijk weer zijn
Of effe bij paps in de garage![]()
Als de airco het zou doen, yes.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:20 schreef Duvel het volgende:
[..]
Morgen dus: motor en airco aan, en hoppa.
Daar hang ik sowieso (te)veel rond :$quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je moest bij WRENNIEOB zijn denk ik
het is dan ook heel vermakelijk!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar hang ik sowieso (te)veel rond :$
Slecht nieuws voor jou dan trouwens. De komende 2 weken wordt het zo heetquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:13 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik heb echt een teringhekel aan die hitte.
nee, de facebook groep voor bezitters van een oldtimerquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:56 schreef Anne het volgende:
Wat is het? Een of andere reeks in R&P?
Ow, volgens mij zie ik mijn vader daar ook wel eens (op) reagerenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, de facebook groep voor bezitters van een oldtimer
Fielsteerdquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:07 schreef Sounddragon het volgende:
Enn..... SD swapt weer eens van werkgevert; ga weer terug naar de olifant![]()
Minder, want dan zit ik niet meer op de kraan, beter, want dan heb ik iig wel meer uren als die anderhalve dag per week die ik nu werk
Ben je er zaterdag bij?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, de facebook groep voor bezitters van een oldtimeroude bak
Nee.quote:
hij is er niet lid.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Ow, volgens mij zie ik mijn vader daar ook wel eens (op) reageren.
Meh.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:03 schreef Anne het volgende:
[..]
Slecht nieuws voor jou dan trouwens. De komende 2 weken wordt het zo heet.
En daarna misschien ook nog (ik hoop 't).
Volgende keer richting die houthakkert rijden in plaats van achteruit wegkruipen ?quote:
ja en jaquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:17 schreef blup het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met vervangend vakantie vervoer bij de ANWB? Stel je staat in Tirol met je koppakking eruit.. Komen ze dan binnen een (paar) uur met een vergelijkbare (Nederlandse?) auto? Gaat je eigen auto op transport op NL?
Chuck?
Als het in het buitenland binnen 2 dagen niet lukt om de wagen gerepareerd te krijgen - en een zware klus als een koppakking vervangen gaat meestal niet tussen de bedrijven door - gaat-ie op transport naar huis en krijg je vervangend vervoer. Maar daar zit een boel bureaucratie tussen om de dingen te regelen, dus dat kost je dat wel een paar uurtjes. Duurde bij ons 5 uur geloof ik.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:17 schreef blup het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met vervangend vakantie vervoer bij de ANWB? Stel je staat in Tirol met je koppakking eruit.. Komen ze dan binnen een (paar) uur met een vergelijkbare (Nederlandse?) auto? Gaat je eigen auto op transport op NL?
Chuck?
Als de transportkosten hoger zijn dan de dagwaarde van je auto, schieten ze de transportkosten voor. Als je 'em binnen 3 maanden repareert, hoef je geen transportkosten te betalen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:17 schreef blup het volgende:
Chuck?
Hoe is het eigenlijk met de 9000?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:46 schreef loveli het volgende:
[..]
Als de transportkosten hoger zijn dan de dagwaarde van je auto, schieten ze de transportkosten voor. Als je 'em binnen 3 maanden repareert, hoef je geen transportkosten te betalen.
Die voorwaarde werd ons niet gesteld. Een 126 uit 1990 is dus meer waard dan een 8 jaar jongere 9000quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:46 schreef loveli het volgende:
[..]
Als de transportkosten hoger zijn dan de dagwaarde van je auto, schieten ze de transportkosten voor. Als je 'em binnen 3 maanden repareert, hoef je geen transportkosten te betalen.
Ik weet niet hoe het tegenwoordig internationaal geregeld is, volgens mij krijg je in principe gewoon een auto uit vloot van Europcar of waar ze ook maar afspraken mee hebben mee.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:53 schreef blup het volgende:
Hebben ze in allerlei Europese landen Nederlandse auto's klaar staan?
Hertzquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:22 schreef Dingest het volgende:
[..]
of waar ze ook maar afspraken mee hebben
Wij werden gewoon naar Europcar doorverwezen anders. In principe hebben zij daar verder niet zoveel mee te maken, aldus hun voorwaarden; ze nemen alleen de rekening overquote:
hmz, binnen NL kreeg ik een huurwagenvan Hertz onder mn kont geschoven. Een die flink groter was dan mn eigen auto op mijn verzoek, want de auto was al vol en gestrand onderweg om nog iemand met bagage te halenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:32 schreef Dingest het volgende:
[..]
Wij werden gewoon naar Europcar doorverwezen anders. In principe hebben zij daar verder niet zoveel mee te maken, aldus hun voorwaarden; ze nemen alleen de rekening over
Maar dat is dan niet jouw probleem meer, toch?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:49 schreef loveli het volgende:
Lokaal maakt het niet zoveel uit wie de verhuurder is. Internationaal is het handig als er een goed logistiek netwerk achter zit, zodat de huurwagen weer makkelijk/snel thuis komt.
Als je in NL pech hebt kun je misschien vervangend vervoer krijgen van de lokale autoverhuurder op de hoek. Als je in het buitenland zit en de auto een enkeltje de grens over moet, ben je beperkt tot de grote internationale spelers. Het 'probleem' is hooguit dat je wat verder moet reizen naar je huurauto.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:02 schreef Duvel het volgende:
[..]
Maar dat is dan niet jouw probleem meer, toch?
Hangt van de situatie af denk ik.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:08 schreef daNpy het volgende:
Dus je rijdt dan met een Spaans oid kenteken terug naar NL en dumpt hem hier weer bij de verhuurmaatschappij?
Yep. Wij stonden in Bad Wildbad, garage heeft een taxi voor ons gebeld en in Freiburg hebben we bij Europcar een Up opgehaald - met platen uit Hannover - en die de volgende dag bij de vestiging in Hoogeveen afgeleverd. Met die internationale netwerken maakt het inderdaad niet uit, je moet hooguit wat verder reizen om bij een vestiging te komen maar de ANWB dekt (tot aan bepaalde hoogte) daar de taxikosten vanquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:08 schreef daNpy het volgende:
Dus je rijdt dan met een Spaans oid kenteken terug naar NL en dumpt hem hier weer bij de verhuurmaatschappij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
Wazige kattenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:36 schreef Duvel het volgende:
We hebben een nieuw kleed bij de bank in de woonkamer. Het kleed is Anders dan de vorige. En Anders is eng, dus nu komen de katten niet meer bij de bank, maar blijven net voor het kleed zitten om ons aan te staren.
Eenvoudig op te lossen: kat bij de pootjes pakken en een paar maal flink met de rug over het kleed wrijven. Dan ruikt het weer naar kat en is alles ok.quote:
quote:Experiment met motor-pompen beëindigd
De experimentele motor-pompen van Shell krijgen geen vervolg. Het idee om motorrijders een snellere doorstroming te geven, heeft niet het gewenste effect gehad. "In de periode dat de pompen in dienst waren, sinds begin juni, is er slechts sporadisch gebruik van gemaakt. Dat weegt niet op tegen de kosten om een pomp in stand te houden," aldus een woordvoerder.
Het concept is naar verluid afkomstig uit de ideeënbus op de raffinaderij in Pernis. De bedenker heeft conform het protocol een appeltaart mogen ontvangen. Het is niet bekend of de appeltaart geretourneerd moet worden nu het experiment niet is geslaagd. De woordvoerder: "Ik kan helaas niet ingaan op interne bedrijfsprocessen."
De tankspuiten en telwerken van de Goudse proefpompen zijn inmiddels verwijderd en vervangen door blindplaten.
De kat ruikt nu naar nieuw kleed, ik ben nog niet enthousiast.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:17 schreef Anno1982 het volgende:
[..]
Eenvoudig op te lossen: kat bij de pootjes pakken en een paar maal flink met de rug over het kleed wrijven. Dan ruikt het weer naar kat en is alles ok.
19,90 voor jou.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:36 schreef .Neovo. het volgende:
Ok, ik heb even een vraagje.
Als ik "Zwarte markt Beverwijk" en "Shoarma" zeg, waar denken jullie dan aan?
We kunnen alleen maar aannemen dat dit meesterwerk al jaren in de planning zat. Hij zou een manier gevonden hebbenquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:00 schreef Sounddragon het volgende:
Dan had hij veel meer witte stenen moeten verzamelen
als je goed luistert hoor je hem....quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:18 schreef Paladijn het volgende:
Fristi is aan het overwerken?
http://www.autoblog.nl/ni(...)dtm-61071#post-61071
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Druk op NOS!
[ afbeelding ]
Je post in braille?quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:56 schreef Dingest het volgende:
Ik heb anders nimmer realistischer beeldmateriaal voor mijn ogen gehad
Ter hoogte van nr. 037?quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:37 schreef Anne het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat de stratenmaker van een straat hier in de buurt, vermoedelijk genaamd Leo, zin had in een lolletje;
[ afbeelding ]
Wat is het voor vraag? Open of gesloten?quote:Op maandag 19 augustus 2013 09:23 schreef Luxuria het volgende:
Is dit ook een topic waar ik een vraag mag stellen over mijn auto of is het puur SC?
In principe is het een gesloten vraag, tenzij jullie meningen erover verdeeld zijn.quote:Op maandag 19 augustus 2013 09:25 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wat is het voor vraag? Open of gesloten?
Ik begon het vorig jaar te merken op de snelweg, dan ging ik naar de linkerbaan om auto's in te halen, ik duwde mijn gas volledig in, maar ik versnelde echt maar heel langzaam terwijl de toeren heel erg omhoog gingen. Na een aantal seconden ging ik wel steeds sneller.quote:Op maandag 19 augustus 2013 09:49 schreef Duvel het volgende:
Hoe merk je trouwens dat ie versleten is?
Het regent al de hele ochtend... Het is sowieso een rare ochtend, want dochterlief is voor het eerst wennen op het kinderdagverblijf.quote:Op maandag 19 augustus 2013 10:40 schreef Anne het volgende:
Hmm. SD zou eigenlijk mijn raammechanisme fiksen vandaag.
* Anne kijkt naar buiten en ziet een stortbui.
Laten we hopen dat het vanmiddag over is.
Die platen zitten vol met allemaal frictievlakjes, die waren dus al een poosje op, en omdat er nu blijkbaar onbalans in de plaat zit, zijn waarschijnlijk delen van die vlakjes zó ver op dat ze loslaten en gaan zwerven. Ik zou heel rap de boel laten vervangen, want dat getril helpt ook lagers en keerringen naar de kleaute, en dan ben je nog veel verder van huis.quote:Op maandag 19 augustus 2013 10:21 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik begon het vorig jaar te merken op de snelweg, dan ging ik naar de linkerbaan om auto's in te halen, ik duwde mijn gas volledig in, maar ik versnelde echt maar heel langzaam terwijl de toeren heel erg omhoog gingen. Na een aantal seconden ging ik wel steeds sneller.
Later kreeg ik dit ook al bij 80 km en hoger en nu zelfs ook al bij lagere snelheden. Dus het wordt nu toch wel hoog tijd om te gaan vervangen denk ik. Zeker nu ik ook nog het trillende pedaal erbij heb.
Maar dat is wel echt een duur grapjeDaarom heb ik het ook zo lang uitgesteld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Dat hoop ik ook, want met dit weer is dat helemaal kut natuurlijkquote:Op maandag 19 augustus 2013 10:40 schreef Anne het volgende:
Hmm. SD zou eigenlijk mijn raammechanisme fiksen vandaag.
* Anne kijkt naar buiten en ziet een stortbui.
Laten we hopen dat het vanmiddag over is.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die platen zitten vol met allemaal frictievlakjes, die waren dus al een poosje op, en omdat er nu blijkbaar onbalans in de plaat zit, zijn waarschijnlijk delen van die vlakjes zó ver op dat ze loslaten en gaan zwerven. Ik zou heel rap de boel laten vervangen, want dat getril helpt ook lagers en keerringen naar de kleaute, en dan ben je nog veel verder van huis.Oke thnx voor de info.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoals ik al zei is dat heel duur. T/m maart dit jaar was ik nog aan het studeren dus had ik daar echt geen geld voor. Nu kan ik het wel laten maken.All she wants and needs is just a little taste..
Er zit nog wel wat aan te komen, daarna is 't droogquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, want met dit weer is dat helemaal kut natuurlijk
Maart... da's 5 maanden geleden he..quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:59 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Oke thnx voor de info.
Zoals ik al zei is dat heel duur. T/m maart dit jaar was ik nog aan het studeren dus had ik daar echt geen geld voor. Nu kan ik het wel laten maken.
Ga eerst die zut effe halen met Tweety, filter dumpen bij je pa, daarna naar huis, dan op de motor denk ik effe naar Schaijk om mijn zooi in te leveren, en dan weer naar huis, dan zou het volgens de berichten droog moeten zijnquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:00 schreef Anne het volgende:
[..]
Er zit nog wel wat aan te komen, daarna is 't droog. Ik denk precies rond de tijd dat je 't hebt gehaald.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ga eerst die zut effe halen met Tweety, filter dumpen bij je pa, daarna naar huis, dan op de motor denk ik effe naar Schaijk om mijn zooi in te leveren, en dan weer naar huis, dan zou het volgens de berichten droog moeten zijn
Voor dat bedrag hoop ik dat ze wel 'iets' doen.quote:
Voor zover ik weet ligt ze niet alleen maar in een box.quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:50 schreef Anne het volgende:
[..]
Voor dat bedrag hoop ik dat ze wel 'iets' doen.
Verhalen gehoord dat baby's de hele dag een beetje in een box liggen en dawast.
Werken voor hun geld, zullen ze.
Veel succes! Is meestal onbereikbaar klotewerk.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:10 schreef Sounddragon het volgende:
Zow, alle do's weer achter de rug, buienradar zegt dat het droog blijft voorlopig op misschien een spatje na, dus nu is Tweety aan de beurt voor een nieuw raammechaniek
Makkie, alleen is de aansluitstekker anders, dus ik sta nu de oude aansluiting op de nieuwe te solderen, gepiel met krimpkousjes enzo.. komt goedquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:34 schreef Duvel het volgende:
[..]
Veel succes! Is meestal onbereikbaar klotewerk.
Goeie vraag, volgende vraag.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:25 schreef Duvel het volgende:
Mooi! Maar hoe kon het motortje draaien zonder retour?
Elke keer dat dat gebeurt (gasgeven zonder dat je auto sneller gaat) slipt je koppeling ENORM. Dus hoe langer je er mee wacht, hoe meer het wegslijt, hoe sneller je stil komt te staan.quote:Op maandag 19 augustus 2013 10:21 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik begon het vorig jaar te merken op de snelweg, dan ging ik naar de linkerbaan om auto's in te halen, ik duwde mijn gas volledig in, maar ik versnelde echt maar heel langzaam terwijl de toeren heel erg omhoog gingen. Na een aantal seconden ging ik wel steeds sneller.
Later kreeg ik dit ook al bij 80 km en hoger en nu zelfs ook al bij lagere snelheden. Dus het wordt nu toch wel hoog tijd om te gaan vervangen denk ik. Zeker nu ik ook nog het trillende pedaal erbij heb.
Maar dat is wel echt een duur grapjeDaarom heb ik het ook zo lang uitgesteld.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die platen zitten vol met allemaal frictievlakjes, die waren dus al een poosje op, en omdat er nu blijkbaar onbalans in de plaat zit, zijn waarschijnlijk delen van die vlakjes zó ver op dat ze loslaten en gaan zwerven. Ik zou heel rap de boel laten vervangen, want dat getril helpt ook lagers en keerringen naar de kleaute, en dan ben je nog veel verder van huis.Is ook een optie. Maar ik verwacht dat dat hooguit keerringen en een toplagertje kost. Want het lager van de krukas kan dat wel hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:50 schreef Anne het volgende:
[..]
Voor dat bedrag hoop ik dat ze wel 'iets' doen.
Verhalen gehoord dat baby's de hele dag een beetje in een box liggen en dawast.
Werken voor hun geld, zullen ze.
heb je ook gekeken naar gastouderopvang? prijs ligt daar rond de 5 euro, een huiselijkere omgeving en max 6 kinderen per ouder, ipv 15quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:45 schreef Duvel het volgende:
[..]
Voor zover ik weet ligt ze niet alleen maar in een box.Als ze ouder zijn, worden ze de hele dag bezig gehouden met knutselen en middagslaapjes. Tevens is de prijs inclusief luiers en t.z.t. fruithapjes en zo. 't Kind wordt zo wel lekker vroeg gesocialiseerd. Die prijs is trouwens gebaseerd op een uurtarief van 6,50, daar krijg je geen privé-oppas voor. En er is nog zoiets als kinderopvangtoeslag, maar dat dekt net 25% van de kosten of zo.
Eh nee, niet naar gekeken eigenlijk... Voordeel van ons kdv is dat ze van 7 tot 7 open zijn.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 07:38 schreef lipje het volgende:
[..]
heb je ook gekeken naar gastouderopvang? prijs ligt daar rond de 5 euro, een huiselijkere omgeving en max 6 kinderen per ouder, ipv 15
Dat beurt wel meer dan 6,50 per uur hoop ik.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:26 schreef Sounddragon het volgende:
Mogguh, weer terug in de zwart-met-rode dagopvang
nee hoor, gewoon 8 uur aanwezigheidsvergoedingquote:
nauwelijksquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:41 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat beurt wel meer dan 6,50 per uur hoop ik.
ik hoorde daarstraks dat alle ZZPers een brief hebben gehad, dat ze alleen nog maar welkom zijn tegen een gereduceerd uurtarief.quote:
Dat ligt aan de expertise van de ZZP'er. Als die niet dik gezaaid is in de markt, kan ie best leuke tarieven vragen. Dan is het aan de opdrachtgever om te bepalen hoe hard die kennis nodig is. Bedenk ook dat een ZZP'er van dat tarief ook zijn verlof, ziekte, pensioen, verzekeringen e.d. moet betalen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:56 schreef Iwanius het volgende:
Vind je het gek. Sommigen,niet alleen ZZPers, hebben uurtarieven waar je denkt: "Joh..dat je dat durft te vragen voor de expertise die je zegt te hebben." In deze tijd waar werkeloosheid welig tiert kun je niet meer aankomen met de hoogste prijs en is het redelijk dat je iets zakt...
Haakslaaf, maar wel redelijk hoog in de hiërarchie; om de één of andere reden krijg ik altijd de mooiere klussen, laatste stop zelfs een eigen project, en da's best bijzonder als inhuursnolquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:57 schreef Alfisti het volgende:
@SD: Bent u nu knuppelrukker of touwtjes-aap bij de witte olifant??
Nah ja, je hebt in ieder geval centen elke maand en dat is het belangrijkstequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Haakslaaf, maar wel redelijk hoog in de hiërarchie; om de één of andere reden krijg ik altijd de mooiere klussen, laatste stop zelfs een eigen project, en da's best bijzonder als inhuursnolKraanwerk gaat hem niet worden daar; iedereen die een cursus mag uitkiezen doet uiteraard éérst TCVT, dus het loopt daar helemaal vol met wannabe machinisten, en die gaan uiteraard vóór mij het hok in.
Er zijn wel opties om op de kraan te komen daar, maar dan krijg ik ruzie hier, en da's ook niet wat.
Mjah, maar ik kan dit niet te lang doen, want dan ben ik over een jaartje of 4 mijn papieren kwijt, dat is de keerzijde van het verhaal. Ik móet op de kraan, ik móet die stempels, en ik móet ook bijscholen, anders heb ik straks niks meer, en kan ik mijn papieren opnieuw gaan halen, en dat kost een bak geld.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:06 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Nah ja, je hebt in ieder geval centen elke maand en dat is het belangrijkste
I can do that, alleen dan gewoon met een lege bakquote:
En dat maakt het (voor ons) een stuk minder leukquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
I can do that, alleen dan gewoon met een lege bak
Hm, ik heb toen heel erg uitgekeken naar GT5, maar was uiteindelijk niet zo enthousiast...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:23 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti schopt Paal
http://www.autoblog.nl/ni(...)ber-61122#post-61122
is dat voor dn bels?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:40 schreef Anne het volgende:
Volgens mij wordt het klote weer aankomend weekend!!
[ afbeelding ]
toch de plu maar mee dan hequote:
Yeah.. Misschien gaat het ook maar om een kort buitje. Dat staat er dan weer niet bijquote:
Achterin eh.. Daar staat altijd alles stil.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:24 schreef Paladijn het volgende:
LoL.
Maar waarom staan al die mensen stil? Vroegah sprongen ze nog wel heen en weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |