SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
Wazige kattenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:36 schreef Duvel het volgende:
We hebben een nieuw kleed bij de bank in de woonkamer. Het kleed is Anders dan de vorige. En Anders is eng, dus nu komen de katten niet meer bij de bank, maar blijven net voor het kleed zitten om ons aan te staren.
Eenvoudig op te lossen: kat bij de pootjes pakken en een paar maal flink met de rug over het kleed wrijven. Dan ruikt het weer naar kat en is alles ok.quote:
quote:Experiment met motor-pompen beëindigd
De experimentele motor-pompen van Shell krijgen geen vervolg. Het idee om motorrijders een snellere doorstroming te geven, heeft niet het gewenste effect gehad. "In de periode dat de pompen in dienst waren, sinds begin juni, is er slechts sporadisch gebruik van gemaakt. Dat weegt niet op tegen de kosten om een pomp in stand te houden," aldus een woordvoerder.
Het concept is naar verluid afkomstig uit de ideeënbus op de raffinaderij in Pernis. De bedenker heeft conform het protocol een appeltaart mogen ontvangen. Het is niet bekend of de appeltaart geretourneerd moet worden nu het experiment niet is geslaagd. De woordvoerder: "Ik kan helaas niet ingaan op interne bedrijfsprocessen."
De tankspuiten en telwerken van de Goudse proefpompen zijn inmiddels verwijderd en vervangen door blindplaten.
De kat ruikt nu naar nieuw kleed, ik ben nog niet enthousiast.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:17 schreef Anno1982 het volgende:
[..]
Eenvoudig op te lossen: kat bij de pootjes pakken en een paar maal flink met de rug over het kleed wrijven. Dan ruikt het weer naar kat en is alles ok.
19,90 voor jou.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:36 schreef .Neovo. het volgende:
Ok, ik heb even een vraagje.
Als ik "Zwarte markt Beverwijk" en "Shoarma" zeg, waar denken jullie dan aan?
We kunnen alleen maar aannemen dat dit meesterwerk al jaren in de planning zat. Hij zou een manier gevonden hebbenquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:00 schreef Sounddragon het volgende:
Dan had hij veel meer witte stenen moeten verzamelen
als je goed luistert hoor je hem....quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:18 schreef Paladijn het volgende:
Fristi is aan het overwerken?
http://www.autoblog.nl/ni(...)dtm-61071#post-61071
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Druk op NOS!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |