Sja, in de administratieve sector kom je denk ik wat meer vrouwspersonen tegen, dus dan heb je dat probleem wat direkterquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:55 schreef daNpy het volgende:
Ze zou zo bij ons kunnen werken, precies hetzelfde verhaal
(Behalve dan collega's die gaan biggen, dat doen hun vrouwen)
Daar mag jij pas over klagen zodra je werk hebtquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:04 schreef 2cv het volgende:
Om maar geheel in de PTASC-stijl door te gaan: niet zeuren, je hebt werk.
Waar klaag ik dan ?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:17 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Daar mag jij pas over klagen zodra je werk hebt
Dat. Ik mag donderdag weer op audintie komen ivm het starten als zelfstandig ondernemer.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:28 schreef Paladijn het volgende:
Zelf in actie komen ipv. afhankelijk te zijn van bureautjes en ambtelijke prutsers lijkt me wel een goed plan
Frentsjer, Leeuwarderadeel valt onder Noardwest-Frysln.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:37 schreef Paladijn het volgende:
Gewoon in Leeuwarden of moet je naar de Kempkensberg? (Kantoor hier ging sluiten...)
Schrik overigens niet van de dos schermpjes en een redelijk gebrek aan kennis...
Zit nog aan wat andere instanties vast helaas omdat ik vanuit werkloosheid wat opstartquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:41 schreef Paladijn het volgende:
Daar zit toch geen KVK kantoor?
En mooie stad uiteraard
quote:
Planetarium niet overslaan!!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zit nog aan wat andere instanties vast helaas omdat ik vanuit werkloosheid wat opstartEn idd, daarna de stad laten zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |