quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op maandag 8 april 2013 12:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik zou weten wat ik bedoel zou ik het waarschijnlijk niet posten.
Minder uren hoeft niet, minder werk voldoetquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:25 schreef 2cv het volgende:
Minder uren voor Anne !
En een psychiateroloog.
Jaja. Dat is waar het bedrijf ook mee bezig is hoorquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:58 schreef 2cv het volgende:
Yup, maar het zou weer een baan opleveren he. En dus een WW uitkering schelen. Alles voor de economie, de belasting, de bezuinigingen, enzovoorts.
Dankjequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:04 schreef Alexxxxx het volgende:
2cv, je hebt gelijk, maar soms is het beter om je mond te houden dan om gelijk te hebben....
Knuffel Anne....
Ik denk dat je iets anders bedoelt, want nu werkt de rest twee keer zo hard als jij.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:55 schreef Anne het volgende:
Mijn werktempo ligt daarnaast toch wel minstens half keer zo hoog als dat van mijn collega's, dus al zou ik wel een halfuur 'nietsnutten', valt dat geneens op.
150% danquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:17 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik denk dat je iets anders bedoelt, want nu werkt de rest twee keer zo hard als jij.
Laat dat gevoel ondanks hoe jij je op dit moment voelt even varen hoe moeilijk ook want denk maar zo: Er lopen zat lieden buiten die geen baan hebben en er wel 1 zouden willen en te maken krijgen met de ambtelijke molen die elke niet werkende automatisch als een luie donder ziet die gewoon niet wil werken, ook al is de praktijk anders. Daar wil je niet bij horen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:04 schreef Anne het volgende:
Jaja. Dat is waar het bedrijf ook mee bezig is hoor.
Ik ben de enige met een verlenging van mijn contract. Of ik daar achteraf gezien heel blij mee ben, weet ik niet. Dubbel gevoel nu.
Da's niet fijn nee...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik ben de enige met een verlenging van mijn contract. Of ik daar achteraf gezien heel blij mee ben, weet ik niet.
Dubbel gevoel nu.
Een simpel rekensommetje leert, dat Anne nu het werk wat voorheen door 4 man/vrouw gedaan werd in haar uppie doet (normaal met 2 geloof ik), en dat is nog zonder de extra accounts die ze er ook nog bij heeft en die niemand van haar kan overnemen en de bomvolle mailbox waar collega's alles lekker in laten staan wat ingewikkelder is als 1+1=2, (want Anne fikst dat wel).. is wel 'maar' voor de vakantietijd, maar er is ook om de haverklap een collega langdurig vrij om te biggen, en dus ligt de werkdruk gewoon heel hoog. Dat.. in combinatie met het feit dat Anne zichzelf graag 12 keer dubbel vouwt om tóch alles op tijd klaar te krijgen, en een management wat ietwat slechtziend en -horend is, zorgt ervoor dat ze nu effe een beetje op instorten staat.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:41 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Laat dat gevoel ondanks hoe jij je op dit moment voelt even varen hoe moeilijk ook want denk maar zo: Er lopen zat lieden buiten die geen baan hebben en er wel 1 zouden willen en te maken krijgen met de ambtelijke molen die elke niet werkende automatisch als een luie donder ziet die gewoon niet wil werken, ook al is de praktijk anders. Daar wil je niet bij horen.
Wat voor werk doe je eigenlijk gezien de hoge druk waarover je spreekt?
(mag via dm o.i.d.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |