Klopt, je deurpaneel moet er effe vanaf; moet het wel effe fatsoenlijk weer zijnquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:10 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb dat liever dan dit baggerweer hoor!
Alleen jammer dat mijn autoraam niet meer open gaat.
Motortje loopt, maar het glas zit blijkbaar niet meer aan het motortje.
Jammer alleen dat het in het weekend weer ietsie minder wordt. Zondag nog een motorritje, maar het gaat regenen, dus kweetnie of ik daar wel zin in heb.
Morgen dus: motor en airco aan, en hoppa.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Klopt, je deurpaneel moet er effe vanaf; moet het wel effe fatsoenlijk weer zijn
Ik vraag vaders wel even wanneer ie tijd heeftquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Klopt, je deurpaneel moet er effe vanaf; moet het wel effe fatsoenlijk weer zijn
Of effe bij paps in de garage![]()
Als de airco het zou doen, yes.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:20 schreef Duvel het volgende:
[..]
Morgen dus: motor en airco aan, en hoppa.
Daar hang ik sowieso (te)veel rond :$quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je moest bij WRENNIEOB zijn denk ik
het is dan ook heel vermakelijk!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar hang ik sowieso (te)veel rond :$
Slecht nieuws voor jou dan trouwens. De komende 2 weken wordt het zo heetquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:13 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik heb echt een teringhekel aan die hitte.
nee, de facebook groep voor bezitters van een oldtimerquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:56 schreef Anne het volgende:
Wat is het? Een of andere reeks in R&P?
Ow, volgens mij zie ik mijn vader daar ook wel eens (op) reagerenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, de facebook groep voor bezitters van een oldtimer
Fielsteerdquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:07 schreef Sounddragon het volgende:
Enn..... SD swapt weer eens van werkgevert; ga weer terug naar de olifant![]()
Minder, want dan zit ik niet meer op de kraan, beter, want dan heb ik iig wel meer uren als die anderhalve dag per week die ik nu werk
Ben je er zaterdag bij?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, de facebook groep voor bezitters van een oldtimeroude bak
Nee.quote:
hij is er niet lid.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Ow, volgens mij zie ik mijn vader daar ook wel eens (op) reageren.
Meh.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:03 schreef Anne het volgende:
[..]
Slecht nieuws voor jou dan trouwens. De komende 2 weken wordt het zo heet.
En daarna misschien ook nog (ik hoop 't).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |