De andere kant is volgens mij nog wel goedquote:
Wordt ie vandaag bezorgd?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:25 schreef Anne het volgende:
KutzooiPakket op ons oude adres laten bezorgen en kan het niet meer annuleren of wijzigen.
[ afbeelding ]
Ja, tenminste.. de status verandert steeds. Nu staat er:quote:
Dat zou wel een mooi goudmijntje zijn dan. Ik geef je weinig kans zonder bonquote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:43 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Iemand hier enig idee of ik mijn tankkosten uit het buitenland kan declareren bij de leasemaatschappij zonder bonnentje? Bonnetje kwijt![]()
Leasemaatschappij is leaseplan.
Er staat nu; de zending is opgehaald door een draak op een motorfietsbrommerdingesquote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, tenminste.. de status verandert steeds. Nu staat er:
"De zending is doorgestuurd naar de afhaallocatie die gekoppeld is aan je postcode. Het adres van die locatie vind je op het bericht van de pakketbezorger."
Dus ik neem aan dat ie nu bij de super ligt.
Ehm jaquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat zou wel een mooi goudmijntje zijn dan. Ik geef je weinig kans zonder bon
Misschien, met een afschrift van je credit card erbij.. alleen kunnen ze daar meestal niet op zien of het alleen brandstof was of dat er bijvoorbeeld broodjes, blikkies, olie of weet ik het wat bij zit.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:33 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ehm ja![]()
Ik heb alleen drie van de vier bonnen wel.
Alle vier met cc betaald.
Nouja, kleine kans. Zal morgen LP wel even vragen
Uitstappen, klap voor zijn bek geven, instappen, verder rijden.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:37 schreef Paladijn het volgende:
wtf. moest net een noodstop maken voor een fietser die zonder te kijken doorfiest bij een rotonde terwijl er achter mij ook nog een kudde auto's reed, zegt de fietser die wel blijft staan en blijkbaar bij hem hoorde 'stoere vent hoor!'.
Sommige mensen gun je wel een enkeltje Egypte.
Yup. Omdraaien en verder remmen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
De andere kant is volgens mij nog wel goed
Wat positief dat je er vanuit gaat dat zo iemand dat niet roept terwijl je al verder gereden bentquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Uitstappen, klap voor zijn bek geven, instappen, verder rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |