Je post in braille?quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:56 schreef Dingest het volgende:
Ik heb anders nimmer realistischer beeldmateriaal voor mijn ogen gehad
Ter hoogte van nr. 037?quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:37 schreef Anne het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat de stratenmaker van een straat hier in de buurt, vermoedelijk genaamd Leo, zin had in een lolletje;
[ afbeelding ]
Wat is het voor vraag? Open of gesloten?quote:Op maandag 19 augustus 2013 09:23 schreef Luxuria het volgende:
Is dit ook een topic waar ik een vraag mag stellen over mijn auto of is het puur SC?
In principe is het een gesloten vraag, tenzij jullie meningen erover verdeeld zijn.quote:Op maandag 19 augustus 2013 09:25 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wat is het voor vraag? Open of gesloten?
Ik begon het vorig jaar te merken op de snelweg, dan ging ik naar de linkerbaan om auto's in te halen, ik duwde mijn gas volledig in, maar ik versnelde echt maar heel langzaam terwijl de toeren heel erg omhoog gingen. Na een aantal seconden ging ik wel steeds sneller.quote:Op maandag 19 augustus 2013 09:49 schreef Duvel het volgende:
Hoe merk je trouwens dat ie versleten is?
Het regent al de hele ochtend... Het is sowieso een rare ochtend, want dochterlief is voor het eerst wennen op het kinderdagverblijf.quote:Op maandag 19 augustus 2013 10:40 schreef Anne het volgende:
Hmm. SD zou eigenlijk mijn raammechanisme fiksen vandaag.
* Anne kijkt naar buiten en ziet een stortbui.
Laten we hopen dat het vanmiddag over is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |