Denk dat er wat fout is gegaan met het openen van een nieuwe topicquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:42 schreef Luni het volgende:
Als je een strafschop geeft is het rood ook.
Wat dan?quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:46 schreef Differ het volgende:
[..]
Denk dat er wat fout is gegaan met het openen van een nieuwe topic
Is meer omdat deze gereekst was. Ik weet niet precies wat er mis ging. Maar je mag van mij wel een TT aanpassing hoor.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:04 schreef Luni het volgende:
[..]
niet eerlijk, ik poste als laatste in die andere
Ado heeft ook nog 0 punten..quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:15 schreef DonRaja het volgende:
De kans is trouwens aanwezig, dat we daadwerkelijk onderaan komen te staan komend weekend:
17 aug 20.45 NEC - PEC Zwolle
18 aug 12.30 Ajax - Feyenoord
18 aug 14.30 sc Heerenveen - Heracles Almelo
18 aug 14.30 NAC Breda - ADO Den Haag
Misschien dan maar even wegblijven van FOK!
Niet te druk om maken de weken daarna wel thuis je punten pakken en je staat meteen weer in de subtop. Lang leve de Eredivisie.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:15 schreef DonRaja het volgende:
De kans is trouwens aanwezig, dat we daadwerkelijk onderaan komen te staan komend weekend:
17 aug 20.45 NEC - PEC Zwolle
18 aug 12.30 Ajax - Feyenoord
18 aug 14.30 sc Heerenveen - Heracles Almelo
Misschien dan maar even wegblijven van FOK!
Oh ja, die had ik even gemist.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:19 schreef Differ het volgende:
[..]
Ado heeft ook nog 0 punten..
Als we daadwerkelijk verliezen, dan moet Heracles met 1 doelpunt meer verliezen.
quote:De wedstrijd in de play-offs van de Europa League tussen Kuban Krasnodar en Feyenoord begint op donderdag 22 augustus om 20.00 uur lokale tijd. Dat is 18.00 uur Nederlandse tijd. Feyenoord werd vrijdag bij de loting gekoppeld aan het Russische Kuban Krasnodar.
Die ploeg, de huidige nummer acht van Rusland, schakelde in de vorige ronde het Schotse Motherwell uit. Na de wedstrijd in Krasnodar staat op donderdag 29 augustus de return in de Kuip op het programma. De winnaar van het tweeluik plaatst zich voor de poulefase van de Europa League.
Legioen stil zouden krijgen??quote:Kyle Ebecilio speelde zondagmiddag een ijzersterke wedstrijd voor FC Twente tegen Feyenoord. De Enschedeërs haalden met 1-4 uit in De Kuip en deelden zodoende een gevoelige tik uit aan de Rotterdammers. Voor Ebecilio was de wedstrijd een hele bijzondere, aangezien de negentienjarige speler zijn opleiding genoot bij Feyenoord.
"Als klein jongetje stond ik hier altijd op de tribune, in vak Y, met een patatje in de hand. En nu sta ik zelf op het veld. Toen we voor de wedstrijd op het veld stonden en de muziek door De Kuip knalde, ging er van alles door me heen. Ik wist niet wat ik meemaakte", vertelt de geboren Rotterdammer maandag aan het Eindhovens Dagblad. "Een dag voor de wedstrijd was ik gespannen. Ik dacht: hoe zou het zijn om in De Kuip te spelen? Het was genieten. Maar dat we het legioen zo stil zouden krijgen, dat had ik nooit verwacht."
Lees verder: http://www.soccernews.nl/(...)enoord#ixzz2blYBvtBX
Hij praat of hij op het Ibn Ghaldoun heeft gezeten.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:50 schreef Elan het volgende:
Wat een domme reactie van De Vrij na de wedstrijd zeg.
Dacht dat die jongen Gymnasium had gedaan. Daarbij stond hij ook nog met een domme glimlach op zijn bek alsof hij trots was op die rode kaart.
Nee dat scheelt echt helemaal niks.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:53 schreef Multiply het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)-in-ziekenhuis.dhtml
Dat scheelt weer.
Ik vind van wel, die jongen speelt altijd goed tegen ons..quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee dat scheelt echt helemaal niks.
Al was het grappiger geweest als het Vertonghen was.
Natuurlijk scheelt dat wel. Wie willen ze op zijn plek gaan zetten dan?quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:54 schreef Caland het volgende:
[..]
lasse schönequote:Op maandag 12 augustus 2013 16:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Natuurlijk scheelt dat wel. Wie willen ze op zijn plek gaan zetten dan?
Scoort ook vaak. Scheelt idd.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:55 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik vind van wel, die jongen speelt altijd goed tegen ons..
Die vind ik toch 3 klassen minder.quote:
Ja en wij spelen daar altijd kut. En die ene keer in de 5 jaar dat je er goed speelt wordt het gelijk of verlies je alsnog.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:55 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik vind van wel, die jongen speelt altijd goed tegen ons..
Schöne natuurlijk, ook niet slecht, maar De Jong brengt tegen ons altijd wat extra's.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Natuurlijk scheelt dat wel. Wie willen ze op zijn plek gaan zetten dan?
Die gast heeft al een keer of 6 /7 tegen ons gescoord toch?quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat we nu opeens kunnen winnen, maar als we geniepig kunnen gelijkspelen dan ben ik al erg blij.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja en wij spelen daar altijd kut. En die ene keer in de 5 jaar dat je er goed speelt wordt het gelijk of verlies je alsnog.
Ik hou dat soort dingen doorgaans niet bij, sorry.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die gast heeft al een keer of 6 /7 tegen ons gescoord toch?
Ik ook niet, maar dan nog weet ik dat het voor ons een voordeel is als hij niet meedoet. Maar in onze huidige vorm kunnen ze daar Sjaak Swart neerzetten en die blijft dan nog moeiteloos overeind.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hou dat soort dingen doorgaans niet bij, sorry.
Ik denk dat vooral Sjaak Swart het hier wel mee eens is.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dan nog weet ik dat het voor ons een voordeel is als hij niet meedoet. Maar in onze huidige vorm kunnen ze daar Sjaak Swart neerzetten en die blijft dan nog moeiteloos overeind.
Die heeft zich al gemeld bij FdB voor de uitlooptraining vandaag.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat vooral Sjaak Swart het hier wel mee eens is.
Als Eriksen nu gewoon midweeks vertrekt naar Liverpool, schelen het er nog 2.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:05 schreef satecl het volgende:
Zo, dat scheelt weer 2 tegengoals zondag.
Als dat gebeurt krijg ik misschien nog wel een heel klein beetje vertrouwen in een 0-0.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als Eriksen nu gewoon midweeks vertrekt naar Liverpool, schelen het er nog 2.
Zou mooi zijn.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als Eriksen nu gewoon midweeks vertrekt naar Liverpool, schelen het er nog 2.
De Snor?quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:54 schreef Grifte het volgende:
Vrienden van Feijenoord die weer gaan toeschieten, ben benieuwd (ook naar de voorwaarden)...
Misschien kunnen we onze grootste talenten in een soort poule stoppen en er aandelen van uitgeven in ruil voor een deel van de transferopbrengsten. Kan niet misgaan!quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:56 schreef Grifte het volgende:
[..]
Yes, werd net bij VI vertelt voor hen die niet kijken.
Is net de gemeente Eindhoven jaquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:59 schreef Knalerwtje het volgende:
Jullie boffen maar met die Vrienden van Feyenoord. Altijd weer een onbaatzuchtige rijkaard die jullie wil helpen als het even tegenzit.
Onbaatzuchtig is het nooit geweest.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:59 schreef Knalerwtje het volgende:
Jullie boffen maar met die Vrienden van Feyenoord. Altijd weer een onbaatzuchtige rijkaard die jullie wil helpen als het even tegenzit.
Nou, die willen er grond voor terug. Bij jullie doen ze het voor niets.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is net de gemeente Eindhoven ja
Jullie?quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:01 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Nou, die willen er grond voor terug. Bij jullie doen ze het voor niets.
Ow sorry, jij bent van dat andere randstad-clubje. Ja, het lijkt ook allemaal zo op elkaar, 010, 020.quote:
Al die schulden (waarbij zij hielpen) wordt met rente terugbetaald. Daarnaast natuurlijk de investeringspoules waar zij een graantje meepikken.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:01 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Met al die ovenjoden in dit topic vergis je je nog wel eens. No biggie.quote:
Feitelijk hebben ze gewoon eigen geld gered tegen zeer gunstige voorwaarden.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:01 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ik neem de trein wel weer naar een ander topicquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Met al die ovenjoden in dit topic vergis je je nog wel eens. No biggie.
A. Dus het zijn eigenlijk helemaal geen Vrienden van Feyenoord, maar meer Bankiers van Feyenoord?quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:02 schreef Grifte het volgende:
[..]
Al die schulden (waarbij zij hielpen) wordt met rente terugbetaald. Daarnaast natuurlijk de investeringspoules waar zij een graantje meepikken.
Exact.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:03 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
A. Dus het zijn eigenlijk helemaal geen Vrienden van Feyenoord, maar meer Bankiers van Feyenoord?
Ik sluit het niet uit. De VVF zitten ook vuistdiep in heel die nieuwe stadion kliek.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:04 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
En waarschijnlijk kunnen ze Feyenoord ook mooi gebruiken voor wat witwaspraktijken?
Tja, hoe duurder de oplossing, hoe meer geld ze kunnen witwassen. Klinkt niet onaannemelijk. Zijn zeker vooral vastgoedjongens en vervoerders?quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik sluit het niet uit. De VVF zitten ook vuistdiep in heel die nieuwe stadion kliek.
Ja, maar die moet je dan wel vinden. En hij moet willen. Wat jullie nodig hebben is een creatieve middenvelder/spelverdeler die het echt kan openbreken.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:06 schreef PIETR het volgende:
Gaan die VvF nou bijschieten om een modale speler als Armenteros te halen? Is hij beter dan Boetius of Manu? Ga dan voor een topspeler ..
Feyenoord heeft zelf wat ruimte over in het salarishuis volgens Van Geel. Daarvan zou je Armenteros kunnen huren. De VVF kunnen dan eventueel een andere speler 'kopen'quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:06 schreef PIETR het volgende:
Gaan die VvF nou bijschieten om een modale speler als Armenteros te halen? Is hij beter dan Boetius of Manu? Ga dan voor een topspeler ..
Mwua, als iemand het kan weten is hij het. Zal dit heus niet uit zn duim zuigen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord heeft zelf wat ruimte over in het salarishuis volgens Van Geel. Daarvan zou je Armenteros kunnen huren. De VVF kunnen dan eventueel een andere speler 'kopen'
Al vind ik het maar een beetje een onwaarschijnlijk verhaal van Krabby.
Armenteros is toch het beste maatje van Guidetti.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:09 schreef Scrummie het volgende:
Zal niet gebeuren gok ik, maar als je dan geld uit geeft, geef dan die paar miljoen uit voor Guidetti. Kopen dus, salarisje erbij, boel word weer wakker, shirtjes met "Guidetti" erop gaan als broodjes dus je investering krijg je nog wel een keer terug, legioen gek door die jongen, geloof in kunnen zal er direct weer zijn, en je verkoopt 't ventje over 2 jaar voor 15 miljoen.
Yep. 1+1 is tweeeeeee.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Armenteros is toch het beste maatje van Guidetti.
Ik zou niet weten hoe je Guidetti en Pelle samen kan laten spelen. Buiten dat ik me nog zo had voorgenomen niet op die Guidetti onzin in ga. Die gozer gaat toch niet komen.quote:
Immers bankie, Guidetti erin.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe je Guidetti en Pelle samen kan laten spelen. Buiten dat ik me nog zo had voorgenomen niet op die Guidetti onzin in ga. Die gozer gaat toch niet komen.
Zijn allebei teveel een mannetje en een te pure spits om op 10 te lopen.quote:
Ja ech welquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Middenveld met Clasie-Vilhena, natuurlijk joh.![]()
Gewoon 2 spitsen joh, goaltjes maken, lekker man.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn allebei teveel een mannetje en een te pure spits om op 10 te lopen.
Gewoon 3-3-4 ja. Schijt aan. Ja toch. Niet dan.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gewoon 2 spitsen joh, goaltjes maken, lekker man.
Nou steek je me de gek aan. Moet je niet doen hoorquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon 3-3-4 ja. Schijt aan. Ja toch. Niet dan.
Guidetti niet hoor. Imo juist het tegenovergestelde van een pure spits.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn allebei teveel een mannetje en een te pure spits om op 10 te lopen.
Op een hele andere manier vind ik het juist wel een echte spits. Maar absoluut niet iemand die 'in dienst' van een ander moet spelen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Guidetti niet hoor. Imo juist het tegenovergestelde van een pure spits.
Als 10 hoef je toch ook niet per definitie in dienst van de spits te spelen?quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Op een hele andere manier vind ik het juist wel een echte spits. Maar absoluut niet iemand die 'in dienst' van een ander moet spelen.
Ik zie het gewoon niet werken die twee. Niet complementair aan elkaar. En ik zie hem absoluut niet komen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als 10 hoef je toch ook niet per definitie in dienst van de spits te spelen?
Wat ik heb gezien van Guidetti heeft ie een goede techniek, hij "ziet" het spel, heeft moraal, conditie, niet egoistisch.. Zie niet in waarom hij niet zou kunnen slagen als 10, zeker omdat hij nog zo jong is.
Dat ik ook niet nee.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie het gewoon niet werken die twee. Niet complementair aan elkaar. En ik zie hem absoluut niet komen.
Assaidi en El Ahmadi en ik zet mijn stoeltje op de Coolsingel.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat ik ook niet nee.
Maar ik zou zo m'n moeder en m'n zus verkopen om Guidetti op 10 te zetten en Immers op de bank. Zelfs wetende dat dat niet z'n ideale positie is en dan zelfs nog als hij daar zou tegenvallen kan het imo niet veel slechter zijn dan met Immers op 10.
Gegarandeerd je inleg terug bij verlies en een percentage er bovenop bij winst. Investeren was nog nooit zo makkelijk.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:00 schreef Happel het volgende:
Zit ik dus echt niet op te wachten. Weer een investering van het VvF. Tegen hoeveel procent zal het dit keer zijn?
Omdat de VVF in de waan leefden dat we met dit materiaal kampioen konden worden.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:26 schreef Typisch het volgende:
Waarom kan dit alles niet voor het seizoen begint? Nu heb je alweer 6 verliespunten. Vorige jaren begonnen we zonder spits en ook nu komen de versterkingen pas als er gefaald is in het begin.
Ja en nu blijkt dat we een magere selectie hebben toch maar een paniekaankoop doen. Iets met een ezel en een steen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:33 schreef elCholo het volgende:
[..]
Omdat de VVF in de waan leefden dat we met dit materiaal kampioen konden worden.
Oude tijden herleven.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja en nu blijkt dat we een magere selectie hebben toch maar een paniekaankoop doen. Iets met een ezel en een steen.
Ach, soms kan je ook geluk hebben.. Pelle kwam ook op het laatste moment en op een merkwaardige manier binnen.. ik houd hoop.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja en nu blijkt dat we een magere selectie hebben toch maar een paniekaankoop doen. Iets met een ezel en een steen.
Ja maar wel uit eigen middelen. De deals die met de zogenaamde vrienden zijn gesloten in het verleden zijn ook nooit positief uitgepakt voor Feyenoord. Denk aan de belachelijke voorwaarden voor Sisse, El Ahamdi, D. Fernandez.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:43 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ach, soms kan je ook geluk hebben.. Pelle kwam ook op het laatste moment en op een merkwaardige manier binnen.. ik houd hoop.
Dat is waar.. om eerlijk te zijn hoop ik stiekem op een mysterieuze huurconstructie waardoor we El Hamdaoui een jaartje kunnen lenen.. het is een naar mannetje, maar zijn kwaliteiten kan dit Feyenoord goed gebruiken voorin.. het is nu allemaal te voorspelbaar.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar wel uit eigen middelen. De deals die met de zogenaamde vrienden zijn gesloten in het verleden zijn ook nooit positief uitgepakt voor Feyenoord. Denk aan de belachelijke voorwaarden voor Sisse, El Ahamdi, D. Fernandez.
Immers is toch ook gekocht met hulp van de vriendjes?quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar wel uit eigen middelen. De deals die met de zogenaamde vrienden zijn gesloten in het verleden zijn ook nooit positief uitgepakt voor Feyenoord. Denk aan de belachelijke voorwaarden voor Sisse, El Ahamdi, D. Fernandez.
Kan toch niet hoger zijn dan wat je bij de banken krijgt?quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:00 schreef Happel het volgende:
Zit ik dus echt niet op te wachten. Weer een investering van het VvF. Tegen hoeveel procent zal het dit keer zijn?
Nee.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:46 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Immers is toch ook gekocht met hulp van de vriendjes?
Dat zijn particuliere leningen, dus die voldoen altijd aan de voorwaarden die de verstrekker wil.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kan toch niet hoger zijn dan wat je bij de banken krijgt?
Ik zou Armenteros of Elhamdaoui niet als paniekaankoop zien hoor.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Wisselen jij en GGMM elkaar soms om beurten af om hier te komen trollen?quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is net de gemeente Eindhoven ja
Uhh okequote:Op maandag 12 augustus 2013 22:48 schreef eight het volgende:
[..]
Wisselen jij en GGMM elkaar soms om beurten af om hier te komen trollen?
Dank voor de vertalingquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Hij zegt eigenlijk dat je moet opkankeren.
Armenteros kan je volgens mij zelf betalen dmv een huur. Niet direct een speler die je heel veel verder gaat brengen maar wel waar je wat meer kanten mee op kan als je de huidige selectie bekijkt. Zou dat een logische keuze vinden.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:48 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik zou Armenteros of Elhamdaoui niet als paniekaankoop zien hoor.
Alleen is het natuurlijk wel zo dat niet al onze problemen als sneeuw voor de zon zijn opgelost met alleen een extra aanvallende speler van niveau.
Niet zo stoer doen Happelquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Hij zegt eigenlijk dat je moet opkankeren.
Zelfde gaat op voor jouquote:
Loopt er niet wat in de jeugd rond? En wat is er met die Boetius?quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:53 schreef Elan het volgende:
Geen domme investeringen Koeman moet eerst lekker de boel op scherp zetten en de flanken optimaliseren.
Schaken en Cisse kunnen heus wel voorzetten geven is in het verleden (vorig seizoen) toch ook gebleken?
Eerste beste corner kopt Pelle er in dus die is het echt nog niet verleerd maar er moet wel aanvoer zijn.
Blessure. In de jeugd ook geen mooie flankspelers de jeugd is een beetje opgedroogd geen wonder als je ziet hoe belachelijk veel spelers er nu rondlopen en dan met name bij andere clubsquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Loopt er niet wat in de jeugd rond? En wat is er met die Boetius?
Wel typisch een speler die na een klote tijd in het buitenland weer lekker fris en fruitig wil laten zien wat hij kan in de eredivisie.. in het meest gunstige geval. En Koeman kent hem al, is wel een voordeel.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:52 schreef Caland het volgende:
El Hamdaoui. Tsja, geweldige voetballer. Ook in zijn Ajax tijd. Maar wel een gok.
Boetius heeft een overdosis milkshakes.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Loopt er niet wat in de jeugd rond? En wat is er met die Boetius?
Ik weet het niet. Weet nog wel dat hij echt de meest bizarre eisen had toen hij bij Ajax tekende.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:56 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wel typisch een speler die na een klote tijd in het buitenland weer lekker fris en fruitig wil laten zien wat hij kan in de eredivisie.. in het meest gunstige geval. En Koeman kent hem al, is wel een voordeel.
Kwiedettie is realistischer dan hij man.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Weet nog wel dat hij echt de meest bizarre eisen had toen hij bij Ajax tekende.
Klopt. Ajax heeft in die tijd zelfs die zaak van inkomsten voorzien vanwege inkomstenderving. Dat was een van die eisen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:02 schreef Elan het volgende:
Hij had toch ook een winkeltje in Spangen, kledingzaak of iets dergelijks?
Kalfquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:02 schreef Typisch het volgende:
Ik vind het nog steeds schrijnend dat er nu pas actie ondernomen wordt, daar kan ik slecht tegen.
Jezusquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt. Ajax heeft in die tijd zelfs die zaak van inkomsten voorzien vanwege inkomstenderving. Dat was een van die eisen.
Maarja, met Cabral en misschien Fernandez (?) hadden we juist de laatste mentaal rotte appels weggedaan. Als je om die reden (mentaliteit) vervolgens Drenthe niét neemt, terwijl die wel degelijk kan voetballen, en El Hamdaoui wel ben je nou ook niet echt consequent bezig..quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Jezus.
Eerste wat Frank de Boer deed was hem in het tweede neerpleuren maar ik vrees dat wij in onze positie in de klauwen mogen wrijven als zo'n speler überhaupt naar Feyenoord komt want voetballen kan die wel.
Kom op man. Drenthequote:Op maandag 12 augustus 2013 23:08 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Maarja, met Cabral en misschien Fernandez (?) hadden we juist de laatste mentaal rotte appels weggedaan. Als je om die reden (mentaliteit) vervolgens Drenthe niét neemt, terwijl die wel degelijk kan voetballen, en El Hamdaoui wel ben je nou ook niet echt consequent bezig..
rotte appels zonder talent ja.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:08 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Maarja, met Cabral en misschien Fernandez (?) hadden we juist de laatste mentaal rotte appels weggedaan. Als je om die reden (mentaliteit) vervolgens Drenthe niét neemt, terwijl die wel degelijk kan voetballen, en El Hamdaoui wel ben je nou ook niet echt consequent bezig..
Hij kan echt ziek goed voetballen daarom bij de namen die jij noemt schortte het daar ook nog wel aan. Naast het mentale zeg maar.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:08 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Waarom faalt hij dan in Italië?quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij kan echt ziek goed voetballen daarom bij de namen die jij noemt schortte het daar ook nog wel aan. Naast het mentale zeg maar.
Ik geloof wel dat Martin van Geel al heel lang heel intensief bezig is met contacten leggen etc.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:02 schreef Typisch het volgende:
Ik vind het nog steeds schrijnend dat er nu pas actie ondernomen wordt, daar kan ik slecht tegen.
Eigenlijk net als El Ahmadi. Die gaat gewoon nog lekker een paar jaar dat PL salaris vangen en daarna in de zandbak spelen. Die komt nu echt niet met de staart tussen de benen terug voor dat miljoentje per jaar.quote:
Nee klopt.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Eigenlijk net als El Ahmadi. Die gaat gewoon nog lekker een paar jaar dat PL salaris vangen en daarna in de zandbak spelen. Die komt nu echt niet met de staart tussen de benen terug voor dat miljoentje per jaar.
Koeman zit al maanden te zeiken om een versterking voorin en eigenlijk geven de investeerders hem nu pas gelijk. Zo zie ik het een beetje.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat Martin van Geel al heel lang heel intensief bezig is met contacten leggen etc.
Maar met een vrijwel lege portemonnee is het lastig zaken doen.
In deze situatie heeft van Geel ook geen andere keus.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Koeman zit al maanden te zeiken om een versterking voorin en eigenlijk geven de investeerders hem nu pas gelijk. Zo zie ik het een beetje.
Die investeerders kijken volgens mij ook eerst de kat uit de boom.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Koeman zit al maanden te zeiken om een versterking voorin en eigenlijk geven de investeerders hem nu pas gelijk. Zo zie ik het een beetje.
Tuurlijk. Maar ook zij zien denk ik wel in dat het vrij cruciaal is dat je die top 3 positie kan behouden.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:21 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Die investeerders kijken volgens mij ook eerst de kat uit de boom.
We moeten niet denken dat het allemaal 'liefdewerk oudpapier' is van die investeerders.
Die wegen ook af of een investering voor hun opweegt tegen wat het ze waarschijnlijk weer gaat opleveren.
Wat dat betreft wachten ze denk ik ook af met wat voor (creatieve) oplossingen Feyenoord zelf komt denk ik.
Nee man, beetje vertrouwen, tegen Kiev waren we ook zogenaamd kansloos en die speelden we thuis helemaal weg.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar ook zij zien denk ik wel in dat het vrij cruciaal is dat je die top 3 positie kan behouden.
Zelf vond ik voor dit seizoen het belangrijkste doel die poulefase bereiken. Maar dat gaat bijna een onmogelijke missie worden.
Een Russische schijtclub die er om bekend staan dat ze werkelijk niks doorlaten. Al een wedstrijd of 30. Ik ben er niet bijster positief over nee.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:29 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nee man, beetje vertrouwen, tegen Kiev waren we ook zogenaamd kansloos en die speelden we thuis helemaal weg.
En als daar de bekendste speler een 32-jarige ( HIJ IS VANDAAG JARIG) sisse is zal het nooit zo geweldig zijn
Bovendien, Manu mag meedoen
Maar goed dat de wedstrijd pas over 1.5 week gespeeld wordt.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:29 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nee man, beetje vertrouwen, tegen Kiev waren we ook zogenaamd kansloos en die speelden we thuis helemaal weg.
En als daar de bekendste speler een 32-jarige ( HIJ IS VANDAAG JARIG) sisse is zal het nooit zo geweldig zijn
Ach als wij met onze fenomenale verdediging - 5 internationals - ook niks doorlaten uit dan winnen we thuis wel want we zijn al 30 wedstrijden ongeslagen - oh wachtquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Een Russische schijtclub die er om bekend staan dat ze werkelijk niks doorlaten. Al een wedstrijd of 30. Ik ben er niet bijster positief over nee.
Vrij bizar ja. Echt alleen maar schijtclubs. Op eentje na.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:38 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ach als wij met onze fenomenale verdediging - 5 internationals - ook niks doorlaten uit dan winnen we thuis wel want we zijn al 30 wedstrijden ongeslagen - oh wacht![]()
Wel absurd dat wij uit 30 mogelijke ploegen nou net weer de allermoeilijkste loten
Conclusie men wil ons gewoon niet in Europa hebben. Of is dat conspiracy-gelul.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Vrij bizar ja. Echt alleen maar schijtclubs. Op eentje na.
Volgend seizoen weer ongeplaatst. Zal je wel Inter loten ofzo.
Ja. Alsof Europa zich druk maakt om Feijenoord.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Conclusie men wil ons gewoon niet in Europa hebben. Of is dat conspiracy-gelul.
Tot een paar jaar geleden was een bezoek van Feyenoord anders ook meteen een volledige renovatie van je binnenstad.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:20 schreef eight het volgende:
[..]
Ja. Alsof Europa zich druk maakt om Feijenoord.
Yes, ze kunnen de steun wel gebruikenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:34 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Gaat er nog iemand van hier naar de training zaterdag?
Ook Ajax en PSV zijn doorgaans niet heel gelukkig me de loting in Europa. Ajax treft drie keer Real Madrid en in de EL Manchester United. PSV loot nu AC Milan, ook niet echt makkelijk.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:38 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ach als wij met onze fenomenale verdediging - 5 internationals - ook niks doorlaten uit dan winnen we thuis wel want we zijn al 30 wedstrijden ongeslagen - oh wacht![]()
Wel absurd dat wij uit 30 mogelijke ploegen nou net weer de allermoeilijkste loten
Klopt.. ik las dat Feyenoord afhankelijk is van de markt en spelers die voor Feyenoord haalbaar zijn komen pas in een laat stadium beschikbaar..quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat Martin van Geel al heel lang heel intensief bezig is met contacten leggen etc.
Maar met een vrijwel lege portemonnee is het lastig zaken doen.
Nee, in Kralingen aan de Oudedijk.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:02 schreef Elan het volgende:
Hij had toch ook een winkeltje in Spangen, kledingzaak of iets dergelijks?
Dat is waar, maar desalniettemin toch verloren over 2 wedstrijden..quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:29 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Feyenoord heeft geen geld om te investeren, ze hebben enige ruimte in het salarisbudget. En ja, vreemd he, dat een aantal zeer vermogende investeerders 'altijd' wat op zak hebbenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:58 schreef fantasyboy het volgende:
Zoals ik zondag al zei: Feyenoord heeft gewoon geld om te investeren. De vrienden van Feyenoord hebben altijd wat op zak...
Hopelijk is het iemand die achter de spits kan spelen want ik ben die immers helemaal zat. Die heeft er vorig seizoen een stuk of 20 ballen die er in hadden gemoeten gemist en dit seizoen gaat die gewoon op die weg door. Ik ben alleen bang dat Koeman Immers niet zo snel gaat wisselen..
Ennn we zijn weer bij Drenthe.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:01 schreef satecl het volgende:
Ebecillio hadden ze ook transfervrij kunnen ophalen, zodat je Vilhena op '10' had kunnen zetten. Hetzelfde geldt voor Drenthe. Nu speelt Sisse of Goossens daar. Niveautje NAC. Zoek de verschillen.
Feyenoord heeft dat ook geprobeerd, maar Twente was eerder al serieus.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:01 schreef satecl het volgende:
Ebecillio hadden ze ook transfervrij kunnen ophalen, zodat je Vilhena op '10' had kunnen zetten. Hetzelfde geldt voor Drenthe. Nu speelt Sisse of Goossens daar. Niveautje NAC. Zoek de verschillen.
Vilhena >>>> Immers.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:02 schreef Merkie het volgende:
Ik vind Vilhena echt nog lang niet klaar voor de 10-positie.
Omdat hij fysiek nog maar 13 is. Ik snap de kritiek op Immers, maar er is geen werkbaar alternatief.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:03 schreef satecl het volgende:
[..]
Vilhena >>>> Immers.
Ik snap sowieso niet waarom Sleegers nog geen kans krijgt ipv die houten klaas.
Omdat hij geblesseerd is.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:03 schreef satecl het volgende:
[..]
Vilhena >>>> Immers.
Ik snap sowieso niet waarom Sleegers nog geen kans krijgt ipv die houten klaas.
Immers voetbalt als een gehandicapt jochie van 12.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:03 schreef Merkie het volgende:
[..]
Omdat hij fysiek nog maar 13 is. Ik snap de kritiek op Immers, maar er is geen werkbaar alternatief.
Clasie ook inmiddels. Daar hoor ik niemand over.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:04 schreef satecl het volgende:
[..]
Immers voetbalt als een gehandicapt jochie van 12.
Moet nog maar eens zien of die ooit nog in vorm komt.. Heeft zo lang niet gespeeld.. Echt zuur voor die jongen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:03 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Koedettie kope van het geld van de VvF. verkopen we makkelijk over 3 jaar voor 30 miljoen !!
Zeker, daar zit wel heel veel risico aan vastquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:07 schreef H.FR het volgende:
[..]
Moet nog maar eens zien of die ooit nog in vorm komt.. Heeft zo lang niet gespeeld.. Echt zuur voor die jongen.
Clasie moet een speler als El Ahmadi naast zich hebben...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:07 schreef H.FR het volgende:
[..]
Clasie ook inmiddels. Daar hoor ik niemand over.
Beide een gok. Die El Hamdaoui is erg goed natuurlijk, maar je haalt wel een maatschappelijk probleem binnenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:08 schreef Caland het volgende:
Wel interessant om te zien welke kant het op gaat. Gaat men voor Armenteros en een andere speler of gaat men voor 1 speler van een hoger kaliber. Intern lijkt er nogal enige discussie te zijn over Armenteros, daarom meldt het AD vandaag dat met de VVF El Hamdaoui weer in beeld is.
Ok.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:09 schreef fantasyboy het volgende:
Ik hoor Koeman en van geel nog roepen dat Drenthe niet nodig is....
Ik was er echt een voorstander van. Altijd Agressie en drang om te voetballen...Echt de grootste blunder van de afgelopen jaren. Ik denk dat Drenthe bij Feyenoord echt weer zichzelf had kunnen terug vinden. Blijft een voetballer die ik graag zie. ik weet niet waar die intussen nu rond loopt. En ze hadden hem volgens mij transfervrij kunnen halen en nu gaan we weer betalen voor iets wat niet duidelijk is...
Kilo of 10 te zwaar, bevriend met heel crimineel Rotterdam Zuid.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:09 schreef fantasyboy het volgende:
Ik hoor Koeman en van geel nog roepen dat Drenthe niet nodig is....
Ik was er echt een voorstander van. Altijd Agressie en drang om te voetballen...Echt de grootste blunder van de afgelopen jaren. Ik denk dat Drenthe bij Feyenoord echt weer zichzelf had kunnen terug vinden. Blijft een voetballer die ik graag zie. ik weet niet waar die intussen nu rond loopt. En ze hadden hem volgens mij transfervrij kunnen halen en nu gaan we weer betalen voor iets wat niet duidelijk is...
Ja, Armenteros moet ik ook nog maar zien.. Kan die eigenlijk wel op 10? Is ook niet echt sterk volgens mij.. Wel doelgericht.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:08 schreef Caland het volgende:
Wel interessant om te zien welke kant het op gaat. Gaat men voor Armenteros en een andere speler of gaat men voor 1 speler van een hoger kaliber. Intern lijkt er nogal enige discussie te zijn over Armenteros, daarom meldt het AD vandaag dat met de VVF El Hamdaoui weer in beeld is.
bullshit verhaal weer van je. Drenthe is altijd afgetraind.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Kilo of 10 te zwaar, bevriend met heel crimineel Rotterdam Zuid.
Hahahahahahahahaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:11 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
bullshit verhaal weer van je. Drenthe is altijd afgetraind.
Echt goede spelers zijn niet zo afhankelijk van hun medespelers.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Clasie moet een speler als El Ahmadi naast zich hebben...
Rotterdam Zuid is niet crimineel.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Kilo of 10 te zwaar, bevriend met heel crimineel Rotterdam Zuid.
ja zo te zien wel. Zo zien die jongens er nu eenmaal uit.Van gobbel was 2 x zo breed als hem en die liep iedereen er uit als die de sprint aanging.quote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:14 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
ja zo te zien wel. Zo zien die jongens er nu eenmaal uit.Van gobbel was 2 x zo breed als hem en die liep iedereen er uit als die de sprint aanging.
Dan zou je hem moeten dien rennen. Maar die smoel van hem is toch welquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:14 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
ja zo te zien wel. Zo zien die jongens er nu eenmaal uit.Van gobbel was 2 x zo breed als hem en die liep iedereen er uit als die de sprint aanging.
Je doet je naam eer aan.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:14 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
Hahahahahahaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:14 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:15 schreef fantasyboy het volgende:
ZEIK NIET STELLETJE SUKKELS.....dRENTHE is 1 bonk spier als die zijn shirt uit doet...
die kop van bruno Indi is vele malen dikker ......dus waar hebben we het over hierquote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:15 schreef fantasyboy het volgende:
ZEIK NIET STELLETJE SUKKELS.....dRENTHE is 1 bonk spier als die zijn shirt uit doet...
Laten we het eerst eens hebben over jouw mentale gesteldheid. Of je Drenthe-fetisj.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:17 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
die kop van bruno Indi is vele malen dikker ......dus waar hebben we het over hier
www.fr12.nlquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:15 schreef fantasyboy het volgende:
KeA en scoren?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:19 schreef fantasyboy het volgende:
Ik hoop dan maar dat ze Ahmadi terug halen. Die scoorde aan de lopende band in Nederland. Zou een goede speler zijn achter Pelle. Dan zouden we echt mee kunnen doen om de titel. Ik denk eerlijk gezegd te duur voor Feyenoord.
Ja hij scoorde aan de lopende bandquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:19 schreef fantasyboy het volgende:
Ik hoop dan maar dat ze Ahmadi terug halen. Die scoorde aan de lopende band in Nederland. Zou een goede speler zijn achter Pelle. Dan zouden we echt mee kunnen doen om de titel. Ik denk eerlijk gezegd te duur voor Feyenoord.
ik bedoelde natuurlijk die mislukking van ajax....die namen lijken veel op elkaar flappie....quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:22 schreef Differ het volgende:
[..]
Ja hij scoorde aan de lopende band![]()
[ link | afbeelding ]
Jullie kunnen nog veel leren van mij als het over voetbal en Feyenoord gaatquote:
Wat is dezequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:24 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
ik bedoelde natuurlijk die mislukking van ajax....die namen lijken veel op elkaar flappie....
Oke. Geef je ook masterclasses?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:30 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
Jullie kunnen nog veel leren van mij als het over voetbal en Feyenoord gaat
Ok man.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:30 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
Jullie kunnen nog veel leren van mij als het over voetbal en Feyenoord gaat
Vorige keer nog die Retry met Babel als zijn favoriete speler.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:40 schreef DonRaja het volgende:
Waarom hebben wij steeds nieuwe aanwas van vage users...
Veel mensen met meerdere accounts, gok ik.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:40 schreef DonRaja het volgende:
Waarom hebben wij steeds nieuwe aanwas van vage users...
Ik denk het tweede inderdaad. Om nou met 2 (semi)-debutanten in de verdediging te starten in de Arena lijkt me niet typisch voor Koeman.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:47 schreef satecl het volgende:
Maar niet teveel aandacht aan besteden. Wat hopen jullie van de verdediging aankomende wedstrijd?
Ik hoop: van Beek--Kongolo--Mathijssen--Indi
Ik denk: van Beek--Indi--Mathijssen--Nelom
Ik ben niet zo'n fan van van Beek(ik heb hem ook nog maar 2/3 keer zien spelen), maar verder is er geen alternatief toch?
Volgens mij is van Beek inderdaad het enige alternatief, anders hadden we De Vrij nog rechtsback kunnen zetten. Zou heeeel misschien ook nog Vormer kunnen worden, die stond volgens mij zondag nog een tijdje rechtsback.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:47 schreef satecl het volgende:
Maar niet teveel aandacht aan besteden. Wat hopen jullie van de verdediging aankomende wedstrijd?
Ik hoop: van Beek--Kongolo--Mathijssen--Indi
Ik denk: van Beek--Indi--Mathijssen--Nelom
Ik ben niet zo'n fan van van Beek(ik heb hem ook nog maar 2/3 keer zien spelen), maar verder is er geen alternatief toch?
Dat is een linkspoot.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:49 schreef fantasyboy het volgende:
Ik denk dat Kongolo de aangewezen man is voor stand in rechtsback
Opzich vind ik Vormer niet eens zo'n verkeerd idee. Ook omdat Fisher niet een klassieke linksbuiten is die telkens met een actie komt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:49 schreef H.FR het volgende:
[..]
Volgens mij is van Beek inderdaad het enige alternatief, anders hadden we De Vrij nog rechtsback kunnen zetten. Zou heeeel misschien ook nog Vormer kunnen worden, die stond volgens mij zondag nog een tijdje rechtsback.
hij kan toch verdedigen, dan maakt het niet uit of het links of rechtsbenig is. Hij staat bovendien bekend om zijn 2 benigheid.quote:
Zowel Armenteros als El Hamma kunnen op de 10 positie en als valse rechtsbuiten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:52 schreef Fuszy het volgende:
Leuk dat er een spits zal komen om af te wisselen met Pelle, maar daar gaat het team niet beter door spelen. Of halen ze hem niet als spits?
Had gehoopt op een CAM of een buitenspeler die er wel iets van kan.
Maar Vormer is zo traag als een mofo en heeft de draaicirkel van een vrachtwagen...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:51 schreef satecl het volgende:
[..]
Opzich vind ik Vormer niet eens zo'n verkeerd idee. Ook omdat Fisher niet een klassieke linksbuiten is die telkens met een actie komt.
Ja, hij lijkt me ook wat te langzaam voor op de rechtsback.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar Vormer is zo traag als een mofo en heeft de draaicirkel van een vrachtwagen...
Van Beek is inderdaad niet echt een topper.. Maar we zullen het zienquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Oor de verdediging denk/hoop ik op Indi - Kongolo - Mathijsen - Nelom. Van van Beek ben ik niet echt een fan (toegegeven, heb hem niet vaak zien spelen) en om die dan meteen tegen fischer te zetten...
ja eeeh ik moest wel schreeuwen want ik wil deze 2 spelers gewoon niet op het veld zien....quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:55 schreef fantasyboy het volgende:
Doe nog eens maar dan zonder caps...![]()
Omdat jij dat hier post zou Koeman vast naar je luisteren.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:58 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
ja eeeh ik moest wel schreeuwen want ik wil deze 2 spelers gewoon niet op het veld zien....
opgerot met die vormer en goossens
ik heb me connecties die de boodschap overbrengen jahquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Omdat jij dat hier post zou Koeman vast naar je luisteren.
Gebruik die dan in plaats van het hier te posten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:59 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
ik heb me connecties die de boodschap overbrengen jah
4 linkspotenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Oor de verdediging denk/hoop ik op Indi - Kongolo - Mathijsen - Nelom. Van van Beek ben ik niet echt een fan (toegegeven, heb hem niet vaak zien spelen) en om die dan meteen tegen fischer te zetten...
Beter 4 linkspoten die af en toe nog een bal afpakken dan een rechtspoot die aan alle kanten voorbij gelopen wordt.quote:
Van Beek is ook absoluut geen rechtsback.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zal gewoon Van Beek worden. Speelde vorig seizoen ook in de bekerwedstrijd tegen PSV en denk dat Koeman een rechtsback prefereert boven een niet-rechtsback, maar op papier wel betere speler.
Nee joh? Dacht ik. Dan nog, die kan nog wat rechts spelen en BMI en co absoluut niet. Zie ik gewoon niet gebeuren.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Beek is ook absoluut geen rechtsback.
Fischer speelt toch niks klaarquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Mulderquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Of we gaan gewoon 3-5-2 spelen.
Joah, ongeveer.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:50 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Mulder
Kongolo - Mathijsen - BMI
Clasie - Vormer - Immers - Vilhena - Goossens
Pellè - Cissé
Zoiets?
Mulderquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:50 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Mulder
Clasie - Vormer - Immers - Vilhena - Goossens
Pellè - Cissé
Zoiets?
Beter dan!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:55 schreef fantasyboy het volgende:
Ja hoor met 3 verdedigers tegen Ajax..![]()
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:55 schreef Differ het volgende:
[..]
Mulder
Clasie - Singh - Immers - Vilhena - Cissé
Schaken - Pellè
Hadden ze dat afgelopen zondag niet kunnen doen?quote:
Ja joh, het is alweer ff geleden dat we er 10 tegen kregen. Wordt wel weer tijd.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:08 schreef onlogisch het volgende:
De verwachting is toch al 0,0. Speel dan idd gewoon met 3 verdedigers en een sterk bezet middenveld.
Nee man, gewoon met 7 man voor de goal gaan hangen en hopen dat het dan maar bij 2-0 blijftquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja joh, het is alweer ff geleden dat we er 10 tegen kregen. Wordt wel weer tijd.
4-3-3 en we rollen die apen op in hun eigen Arena.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee man, gewoon met 7 man voor de goal gaan hangen en hopen dat het dan maar bij 2-0 blijft
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:08 schreef onlogisch het volgende:
De verwachting is toch al 0,0. Speel dan idd gewoon met 3 verdedigers en een sterk bezet middenveld.
Er is geen middenweg inderdaad.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee man, gewoon met 7 man voor de goal gaan hangen en hopen dat het dan maar bij 2-0 blijft
We hadden beter hem kunnen halen ipv Immers. There, I said itquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:28 schreef satecl het volgende:
Het is trouwens wel echt een opluchting dat die de Jong niet meedoet. Die is erg belangrijk de laatste tijd voor die gasten. Buiten dat scoort hij bjina altijd tegen Feyenoord.
Beter dan 10-0, dan is heel Rotterdam weer drie jaar ziek.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In 2006 waren jullie nog bezig met Vagner Lovequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:29 schreef Merkie het volgende:
[..]
We hadden beter hem kunnen halen ipv Immers. There, I said it.
Ja, en toen kwam Charisteasquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:43 schreef Adames het volgende:
[..]
In 2006 waren jullie nog bezig met Vagner Love
Wat is dat nu voor vergelijking? Dan hadden we hem jaren geleden moeten halen..quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:29 schreef Merkie het volgende:
[..]
We hadden beter hem kunnen halen ipv Immers. There, I said it.
Volgend jaar loopt zijn contract af toch.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:44 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wat is dat nu voor vergelijking? Dan hadden we hem jaren geleden moeten halen..
Ja en dan ook gelijk Drenthe halen samen met Kwiedetti en Belmeniet. CL 2013/14 is van ons.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:55 schreef satecl het volgende:
Zooo ik heb opeens een fucking goed idee!! Eriksen contract loopt toch ook af? Dan kunnen we die volgend seizoen toch halen of niet dan? Lekker gratis dus kost ons helemaal niks. Coolsingel here we come ik ga Martinn van Gout bellen gr gr
Niet eens zo'n slecht idee.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:55 schreef satecl het volgende:
Zooo ik heb opeens een fucking goed idee!! Eriksen contract loopt toch ook af? Dan kunnen we die volgend seizoen toch halen of niet dan? Lekker gratis dus kost ons helemaal niks. Coolsingel here we come ik ga Martinn van Gout bellen gr gr
En Tymoschukquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:43 schreef Adames het volgende:
[..]
In 2006 waren jullie nog bezig met Vagner Love
Lul geen onzin man.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja en dan ook gelijk Drenthe halen samen met Kwiedetti en Belmeniet. CL 2013/14 is van ons.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:19 schreef Harry15 het volgende:
Kan Feyenoord niet Toivonen huren? Gif in de ploeg, aanvallende impuls, doelpunten etc etc. Soort Bakkal.
Als dat gebeurt eet ik me schoenen op en kots ik over zijn hoofd uit.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:19 schreef Harry15 het volgende:
Kan Feyenoord niet Toivonen huren? Gif in de ploeg, aanvallende impuls, doelpunten etc etc. Soort Bakkal.
Nog niet. Jij hebt wel een fascinatie voor lulverhalen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:22 schreef satecl het volgende:
Alderweireld ook vertrokken. Scheelt weer zondag.
En jij voor dit topic.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog niet. Jij hebt wel een fascinatie voor lulverhalen.
Je bent zelf kansloos. Met je pijpenkrullen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Uh, dat maak jij er van.
Al is deze conversatie behoorlijk kansloos.
Anders had De Vrij op rechts gekund, dat was wel handig geweest..quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:28 schreef RetRy32 het volgende:
Ik zie de rode kaart van Stefan De Vrij eigenlijk niet als iets heel negatiefs.
Kongolo mag dan spelen, hij is sterker, sneller, en kan beter koppen.
Hm, ja.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:32 schreef H.FR het volgende:
[..]
Anders had De Vrij op rechts gekund, dat was wel handig geweest..
Ja goh...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:33 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Hm, ja.
Echt jammer dat we Ellabdelloui niet hebben vastgezet, als 2de rechtsback zou hij superhandig geweest zijn.
Bij Noorwegen U21 deed hij het erg goed.
(hij is op de vleugels trouwens sowieso beter dan Verhoek)
Wie niet brada, wie niet...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:33 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Hm, ja.
Echt jammer dat we Ellabdelloui niet hebben vastgezet, als 2de rechtsback zou hij superhandig geweest zijn.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:33 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Hm, ja.
Die vond ik toen heel niet slecht als RB moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:33 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Hm, ja.
Die goal tegen Zwolle was toch ook uit een rebound van een corner? Of telt dat niet?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:43 schreef PizzaGeit het volgende:
Trouwens wel mooi dat 50% van al onze goals gewoon uit standaardsituaties komt, toch wel beter t.o.v. vorig seizoen
40-45 euro.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Vrinden. Hebben jullie enig zicht op wat een kaartje Feyenoord - Krasnodar gaat kosten zo ongeveer? Dit vanwege een cadeautje voor een van mijn spaarzame Feyenoord matties.
Ik vermoed ergens een semi-misplaatst garpje.quote:
Als hij een seizoenskaart heeft kan hij gewoon gratis naar binnen. Anders zal het wel ergens tussen de 20 en 40 liggen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik vermoed ergens een semi-misplaatst garpje.
Dank.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Als hij een seizoenskaart heeft kan hij gewoon gratis naar binnen. Anders zal het wel ergens tussen de 20 en 40 liggen.
Goedkoopste rond de 25 euro gok ik?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik vermoed ergens een semi-misplaatst garpje.
Moet je er wel vroeg bijzijn voor de goedkope vakken, omdat dus SCC houders gratis naar binnen mogen. Kaartverkoop is nog niks over bekend verder.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |