ja zo te zien wel. Zo zien die jongens er nu eenmaal uit.Van gobbel was 2 x zo breed als hem en die liep iedereen er uit als die de sprint aanging.quote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:14 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
ja zo te zien wel. Zo zien die jongens er nu eenmaal uit.Van gobbel was 2 x zo breed als hem en die liep iedereen er uit als die de sprint aanging.
Dan zou je hem moeten dien rennen. Maar die smoel van hem is toch welquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:14 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
ja zo te zien wel. Zo zien die jongens er nu eenmaal uit.Van gobbel was 2 x zo breed als hem en die liep iedereen er uit als die de sprint aanging.
Je doet je naam eer aan.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:14 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
Hahahahahahaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:14 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:15 schreef fantasyboy het volgende:
ZEIK NIET STELLETJE SUKKELS.....dRENTHE is 1 bonk spier als die zijn shirt uit doet...
die kop van bruno Indi is vele malen dikker ......dus waar hebben we het over hierquote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:15 schreef fantasyboy het volgende:
ZEIK NIET STELLETJE SUKKELS.....dRENTHE is 1 bonk spier als die zijn shirt uit doet...
Laten we het eerst eens hebben over jouw mentale gesteldheid. Of je Drenthe-fetisj.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:17 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
die kop van bruno Indi is vele malen dikker ......dus waar hebben we het over hier
www.fr12.nlquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:15 schreef fantasyboy het volgende:
KeA en scoren?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:19 schreef fantasyboy het volgende:
Ik hoop dan maar dat ze Ahmadi terug halen. Die scoorde aan de lopende band in Nederland. Zou een goede speler zijn achter Pelle. Dan zouden we echt mee kunnen doen om de titel. Ik denk eerlijk gezegd te duur voor Feyenoord.
Ja hij scoorde aan de lopende bandquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:19 schreef fantasyboy het volgende:
Ik hoop dan maar dat ze Ahmadi terug halen. Die scoorde aan de lopende band in Nederland. Zou een goede speler zijn achter Pelle. Dan zouden we echt mee kunnen doen om de titel. Ik denk eerlijk gezegd te duur voor Feyenoord.
ik bedoelde natuurlijk die mislukking van ajax....die namen lijken veel op elkaar flappie....quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:22 schreef Differ het volgende:
[..]
Ja hij scoorde aan de lopende band![]()
[ link | afbeelding ]
Jullie kunnen nog veel leren van mij als het over voetbal en Feyenoord gaatquote:
Wat is dezequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:24 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
ik bedoelde natuurlijk die mislukking van ajax....die namen lijken veel op elkaar flappie....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |