Ennn we zijn weer bij Drenthe.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:01 schreef satecl het volgende:
Ebecillio hadden ze ook transfervrij kunnen ophalen, zodat je Vilhena op '10' had kunnen zetten. Hetzelfde geldt voor Drenthe. Nu speelt Sisse of Goossens daar. Niveautje NAC. Zoek de verschillen.
Feyenoord heeft dat ook geprobeerd, maar Twente was eerder al serieus.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:01 schreef satecl het volgende:
Ebecillio hadden ze ook transfervrij kunnen ophalen, zodat je Vilhena op '10' had kunnen zetten. Hetzelfde geldt voor Drenthe. Nu speelt Sisse of Goossens daar. Niveautje NAC. Zoek de verschillen.
Vilhena >>>> Immers.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:02 schreef Merkie het volgende:
Ik vind Vilhena echt nog lang niet klaar voor de 10-positie.
Omdat hij fysiek nog maar 13 is. Ik snap de kritiek op Immers, maar er is geen werkbaar alternatief.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:03 schreef satecl het volgende:
[..]
Vilhena >>>> Immers.
Ik snap sowieso niet waarom Sleegers nog geen kans krijgt ipv die houten klaas.
Omdat hij geblesseerd is.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:03 schreef satecl het volgende:
[..]
Vilhena >>>> Immers.
Ik snap sowieso niet waarom Sleegers nog geen kans krijgt ipv die houten klaas.
Immers voetbalt als een gehandicapt jochie van 12.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:03 schreef Merkie het volgende:
[..]
Omdat hij fysiek nog maar 13 is. Ik snap de kritiek op Immers, maar er is geen werkbaar alternatief.
Clasie ook inmiddels. Daar hoor ik niemand over.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:04 schreef satecl het volgende:
[..]
Immers voetbalt als een gehandicapt jochie van 12.
Moet nog maar eens zien of die ooit nog in vorm komt.. Heeft zo lang niet gespeeld.. Echt zuur voor die jongen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:03 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Koedettie kope van het geld van de VvF. verkopen we makkelijk over 3 jaar voor 30 miljoen !!
Zeker, daar zit wel heel veel risico aan vastquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:07 schreef H.FR het volgende:
[..]
Moet nog maar eens zien of die ooit nog in vorm komt.. Heeft zo lang niet gespeeld.. Echt zuur voor die jongen.
Clasie moet een speler als El Ahmadi naast zich hebben...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:07 schreef H.FR het volgende:
[..]
Clasie ook inmiddels. Daar hoor ik niemand over.
Beide een gok. Die El Hamdaoui is erg goed natuurlijk, maar je haalt wel een maatschappelijk probleem binnenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:08 schreef Caland het volgende:
Wel interessant om te zien welke kant het op gaat. Gaat men voor Armenteros en een andere speler of gaat men voor 1 speler van een hoger kaliber. Intern lijkt er nogal enige discussie te zijn over Armenteros, daarom meldt het AD vandaag dat met de VVF El Hamdaoui weer in beeld is.
Ok.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:09 schreef fantasyboy het volgende:
Ik hoor Koeman en van geel nog roepen dat Drenthe niet nodig is....
Ik was er echt een voorstander van. Altijd Agressie en drang om te voetballen...Echt de grootste blunder van de afgelopen jaren. Ik denk dat Drenthe bij Feyenoord echt weer zichzelf had kunnen terug vinden. Blijft een voetballer die ik graag zie. ik weet niet waar die intussen nu rond loopt. En ze hadden hem volgens mij transfervrij kunnen halen en nu gaan we weer betalen voor iets wat niet duidelijk is...
Kilo of 10 te zwaar, bevriend met heel crimineel Rotterdam Zuid.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:09 schreef fantasyboy het volgende:
Ik hoor Koeman en van geel nog roepen dat Drenthe niet nodig is....
Ik was er echt een voorstander van. Altijd Agressie en drang om te voetballen...Echt de grootste blunder van de afgelopen jaren. Ik denk dat Drenthe bij Feyenoord echt weer zichzelf had kunnen terug vinden. Blijft een voetballer die ik graag zie. ik weet niet waar die intussen nu rond loopt. En ze hadden hem volgens mij transfervrij kunnen halen en nu gaan we weer betalen voor iets wat niet duidelijk is...
Ja, Armenteros moet ik ook nog maar zien.. Kan die eigenlijk wel op 10? Is ook niet echt sterk volgens mij.. Wel doelgericht.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:08 schreef Caland het volgende:
Wel interessant om te zien welke kant het op gaat. Gaat men voor Armenteros en een andere speler of gaat men voor 1 speler van een hoger kaliber. Intern lijkt er nogal enige discussie te zijn over Armenteros, daarom meldt het AD vandaag dat met de VVF El Hamdaoui weer in beeld is.
bullshit verhaal weer van je. Drenthe is altijd afgetraind.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Kilo of 10 te zwaar, bevriend met heel crimineel Rotterdam Zuid.
Hahahahahahahahaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:11 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
bullshit verhaal weer van je. Drenthe is altijd afgetraind.
Echt goede spelers zijn niet zo afhankelijk van hun medespelers.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Clasie moet een speler als El Ahmadi naast zich hebben...
Rotterdam Zuid is niet crimineel.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Kilo of 10 te zwaar, bevriend met heel crimineel Rotterdam Zuid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |