4 linkspotenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Oor de verdediging denk/hoop ik op Indi - Kongolo - Mathijsen - Nelom. Van van Beek ben ik niet echt een fan (toegegeven, heb hem niet vaak zien spelen) en om die dan meteen tegen fischer te zetten...
Beter 4 linkspoten die af en toe nog een bal afpakken dan een rechtspoot die aan alle kanten voorbij gelopen wordt.quote:
Van Beek is ook absoluut geen rechtsback.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zal gewoon Van Beek worden. Speelde vorig seizoen ook in de bekerwedstrijd tegen PSV en denk dat Koeman een rechtsback prefereert boven een niet-rechtsback, maar op papier wel betere speler.
Nee joh? Dacht ik. Dan nog, die kan nog wat rechts spelen en BMI en co absoluut niet. Zie ik gewoon niet gebeuren.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Beek is ook absoluut geen rechtsback.
Fischer speelt toch niks klaarquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Oor de verdediging denk/hoop ik op Indi - Kongolo - Mathijsen - Nelom. Van van Beek ben ik niet echt een fan (toegegeven, heb hem niet vaak zien spelen) en om die dan meteen tegen fischer te zetten...
Mulderquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Of we gaan gewoon 3-5-2 spelen.
Joah, ongeveer.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:50 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Mulder
Kongolo - Mathijsen - BMI
Clasie - Vormer - Immers - Vilhena - Goossens
Pellè - Cissé
Zoiets?
Mulderquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:50 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Mulder
Clasie - Vormer - Immers - Vilhena - Goossens
Pellè - Cissé
Zoiets?
Beter dan!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:55 schreef fantasyboy het volgende:
Ja hoor met 3 verdedigers tegen Ajax..![]()
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:55 schreef Differ het volgende:
[..]
Mulder
Clasie - Singh - Immers - Vilhena - Cissé
Schaken - Pellè
Hadden ze dat afgelopen zondag niet kunnen doen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |