Oke. Geef je ook masterclasses?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:30 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
Jullie kunnen nog veel leren van mij als het over voetbal en Feyenoord gaat
Ok man.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:30 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
Jullie kunnen nog veel leren van mij als het over voetbal en Feyenoord gaat
Vorige keer nog die Retry met Babel als zijn favoriete speler.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:40 schreef DonRaja het volgende:
Waarom hebben wij steeds nieuwe aanwas van vage users...
Veel mensen met meerdere accounts, gok ik.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:40 schreef DonRaja het volgende:
Waarom hebben wij steeds nieuwe aanwas van vage users...
Ik denk het tweede inderdaad. Om nou met 2 (semi)-debutanten in de verdediging te starten in de Arena lijkt me niet typisch voor Koeman.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:47 schreef satecl het volgende:
Maar niet teveel aandacht aan besteden. Wat hopen jullie van de verdediging aankomende wedstrijd?
Ik hoop: van Beek--Kongolo--Mathijssen--Indi
Ik denk: van Beek--Indi--Mathijssen--Nelom
Ik ben niet zo'n fan van van Beek(ik heb hem ook nog maar 2/3 keer zien spelen), maar verder is er geen alternatief toch?
Volgens mij is van Beek inderdaad het enige alternatief, anders hadden we De Vrij nog rechtsback kunnen zetten. Zou heeeel misschien ook nog Vormer kunnen worden, die stond volgens mij zondag nog een tijdje rechtsback.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:47 schreef satecl het volgende:
Maar niet teveel aandacht aan besteden. Wat hopen jullie van de verdediging aankomende wedstrijd?
Ik hoop: van Beek--Kongolo--Mathijssen--Indi
Ik denk: van Beek--Indi--Mathijssen--Nelom
Ik ben niet zo'n fan van van Beek(ik heb hem ook nog maar 2/3 keer zien spelen), maar verder is er geen alternatief toch?
Dat is een linkspoot.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:49 schreef fantasyboy het volgende:
Ik denk dat Kongolo de aangewezen man is voor stand in rechtsback
Opzich vind ik Vormer niet eens zo'n verkeerd idee. Ook omdat Fisher niet een klassieke linksbuiten is die telkens met een actie komt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:49 schreef H.FR het volgende:
[..]
Volgens mij is van Beek inderdaad het enige alternatief, anders hadden we De Vrij nog rechtsback kunnen zetten. Zou heeeel misschien ook nog Vormer kunnen worden, die stond volgens mij zondag nog een tijdje rechtsback.
hij kan toch verdedigen, dan maakt het niet uit of het links of rechtsbenig is. Hij staat bovendien bekend om zijn 2 benigheid.quote:
Zowel Armenteros als El Hamma kunnen op de 10 positie en als valse rechtsbuiten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:52 schreef Fuszy het volgende:
Leuk dat er een spits zal komen om af te wisselen met Pelle, maar daar gaat het team niet beter door spelen. Of halen ze hem niet als spits?
Had gehoopt op een CAM of een buitenspeler die er wel iets van kan.
Maar Vormer is zo traag als een mofo en heeft de draaicirkel van een vrachtwagen...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:51 schreef satecl het volgende:
[..]
Opzich vind ik Vormer niet eens zo'n verkeerd idee. Ook omdat Fisher niet een klassieke linksbuiten is die telkens met een actie komt.
Ja, hij lijkt me ook wat te langzaam voor op de rechtsback.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar Vormer is zo traag als een mofo en heeft de draaicirkel van een vrachtwagen...
Van Beek is inderdaad niet echt een topper.. Maar we zullen het zienquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Oor de verdediging denk/hoop ik op Indi - Kongolo - Mathijsen - Nelom. Van van Beek ben ik niet echt een fan (toegegeven, heb hem niet vaak zien spelen) en om die dan meteen tegen fischer te zetten...
ja eeeh ik moest wel schreeuwen want ik wil deze 2 spelers gewoon niet op het veld zien....quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:55 schreef fantasyboy het volgende:
Doe nog eens maar dan zonder caps...![]()
Omdat jij dat hier post zou Koeman vast naar je luisteren.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:58 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
ja eeeh ik moest wel schreeuwen want ik wil deze 2 spelers gewoon niet op het veld zien....
opgerot met die vormer en goossens
ik heb me connecties die de boodschap overbrengen jahquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Omdat jij dat hier post zou Koeman vast naar je luisteren.
Gebruik die dan in plaats van het hier te posten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:59 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
ik heb me connecties die de boodschap overbrengen jah
4 linkspotenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Oor de verdediging denk/hoop ik op Indi - Kongolo - Mathijsen - Nelom. Van van Beek ben ik niet echt een fan (toegegeven, heb hem niet vaak zien spelen) en om die dan meteen tegen fischer te zetten...
Beter 4 linkspoten die af en toe nog een bal afpakken dan een rechtspoot die aan alle kanten voorbij gelopen wordt.quote:
Van Beek is ook absoluut geen rechtsback.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zal gewoon Van Beek worden. Speelde vorig seizoen ook in de bekerwedstrijd tegen PSV en denk dat Koeman een rechtsback prefereert boven een niet-rechtsback, maar op papier wel betere speler.
Nee joh? Dacht ik. Dan nog, die kan nog wat rechts spelen en BMI en co absoluut niet. Zie ik gewoon niet gebeuren.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Beek is ook absoluut geen rechtsback.
Fischer speelt toch niks klaarquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Mulderquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Of we gaan gewoon 3-5-2 spelen.
Joah, ongeveer.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:50 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Mulder
Kongolo - Mathijsen - BMI
Clasie - Vormer - Immers - Vilhena - Goossens
Pellè - Cissé
Zoiets?
Mulderquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:50 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Mulder
Clasie - Vormer - Immers - Vilhena - Goossens
Pellè - Cissé
Zoiets?
Beter dan!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:55 schreef fantasyboy het volgende:
Ja hoor met 3 verdedigers tegen Ajax..![]()
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:55 schreef Differ het volgende:
[..]
Mulder
Clasie - Singh - Immers - Vilhena - Cissé
Schaken - Pellè
Hadden ze dat afgelopen zondag niet kunnen doen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |