Ja joh, het is alweer ff geleden dat we er 10 tegen kregen. Wordt wel weer tijd.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:08 schreef onlogisch het volgende:
De verwachting is toch al 0,0. Speel dan idd gewoon met 3 verdedigers en een sterk bezet middenveld.
Nee man, gewoon met 7 man voor de goal gaan hangen en hopen dat het dan maar bij 2-0 blijftquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja joh, het is alweer ff geleden dat we er 10 tegen kregen. Wordt wel weer tijd.
4-3-3 en we rollen die apen op in hun eigen Arena.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee man, gewoon met 7 man voor de goal gaan hangen en hopen dat het dan maar bij 2-0 blijft
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:08 schreef onlogisch het volgende:
De verwachting is toch al 0,0. Speel dan idd gewoon met 3 verdedigers en een sterk bezet middenveld.
Er is geen middenweg inderdaad.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee man, gewoon met 7 man voor de goal gaan hangen en hopen dat het dan maar bij 2-0 blijft
We hadden beter hem kunnen halen ipv Immers. There, I said itquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:28 schreef satecl het volgende:
Het is trouwens wel echt een opluchting dat die de Jong niet meedoet. Die is erg belangrijk de laatste tijd voor die gasten. Buiten dat scoort hij bjina altijd tegen Feyenoord.
Beter dan 10-0, dan is heel Rotterdam weer drie jaar ziek.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In 2006 waren jullie nog bezig met Vagner Lovequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:29 schreef Merkie het volgende:
[..]
We hadden beter hem kunnen halen ipv Immers. There, I said it.
Ja, en toen kwam Charisteasquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:43 schreef Adames het volgende:
[..]
In 2006 waren jullie nog bezig met Vagner Love
Wat is dat nu voor vergelijking? Dan hadden we hem jaren geleden moeten halen..quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:29 schreef Merkie het volgende:
[..]
We hadden beter hem kunnen halen ipv Immers. There, I said it.
Volgend jaar loopt zijn contract af toch.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:44 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wat is dat nu voor vergelijking? Dan hadden we hem jaren geleden moeten halen..
Ja en dan ook gelijk Drenthe halen samen met Kwiedetti en Belmeniet. CL 2013/14 is van ons.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:55 schreef satecl het volgende:
Zooo ik heb opeens een fucking goed idee!! Eriksen contract loopt toch ook af? Dan kunnen we die volgend seizoen toch halen of niet dan? Lekker gratis dus kost ons helemaal niks. Coolsingel here we come ik ga Martinn van Gout bellen gr gr
Niet eens zo'n slecht idee.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:55 schreef satecl het volgende:
Zooo ik heb opeens een fucking goed idee!! Eriksen contract loopt toch ook af? Dan kunnen we die volgend seizoen toch halen of niet dan? Lekker gratis dus kost ons helemaal niks. Coolsingel here we come ik ga Martinn van Gout bellen gr gr
En Tymoschukquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:43 schreef Adames het volgende:
[..]
In 2006 waren jullie nog bezig met Vagner Love
Lul geen onzin man.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja en dan ook gelijk Drenthe halen samen met Kwiedetti en Belmeniet. CL 2013/14 is van ons.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:19 schreef Harry15 het volgende:
Kan Feyenoord niet Toivonen huren? Gif in de ploeg, aanvallende impuls, doelpunten etc etc. Soort Bakkal.
Als dat gebeurt eet ik me schoenen op en kots ik over zijn hoofd uit.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:19 schreef Harry15 het volgende:
Kan Feyenoord niet Toivonen huren? Gif in de ploeg, aanvallende impuls, doelpunten etc etc. Soort Bakkal.
Nog niet. Jij hebt wel een fascinatie voor lulverhalen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:22 schreef satecl het volgende:
Alderweireld ook vertrokken. Scheelt weer zondag.
En jij voor dit topic.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog niet. Jij hebt wel een fascinatie voor lulverhalen.
Je bent zelf kansloos. Met je pijpenkrullen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Uh, dat maak jij er van.
Al is deze conversatie behoorlijk kansloos.
Anders had De Vrij op rechts gekund, dat was wel handig geweest..quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:28 schreef RetRy32 het volgende:
Ik zie de rode kaart van Stefan De Vrij eigenlijk niet als iets heel negatiefs.
Kongolo mag dan spelen, hij is sterker, sneller, en kan beter koppen.
Hm, ja.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:32 schreef H.FR het volgende:
[..]
Anders had De Vrij op rechts gekund, dat was wel handig geweest..
Ja goh...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:33 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Hm, ja.
Echt jammer dat we Ellabdelloui niet hebben vastgezet, als 2de rechtsback zou hij superhandig geweest zijn.
Bij Noorwegen U21 deed hij het erg goed.
(hij is op de vleugels trouwens sowieso beter dan Verhoek)
Wie niet brada, wie niet...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:33 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Hm, ja.
Echt jammer dat we Ellabdelloui niet hebben vastgezet, als 2de rechtsback zou hij superhandig geweest zijn.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:33 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Hm, ja.
Die vond ik toen heel niet slecht als RB moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:33 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Hm, ja.
Die goal tegen Zwolle was toch ook uit een rebound van een corner? Of telt dat niet?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:43 schreef PizzaGeit het volgende:
Trouwens wel mooi dat 50% van al onze goals gewoon uit standaardsituaties komt, toch wel beter t.o.v. vorig seizoen
40-45 euro.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Vrinden. Hebben jullie enig zicht op wat een kaartje Feyenoord - Krasnodar gaat kosten zo ongeveer? Dit vanwege een cadeautje voor een van mijn spaarzame Feyenoord matties.
Ik vermoed ergens een semi-misplaatst garpje.quote:
Als hij een seizoenskaart heeft kan hij gewoon gratis naar binnen. Anders zal het wel ergens tussen de 20 en 40 liggen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik vermoed ergens een semi-misplaatst garpje.
Dank.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Als hij een seizoenskaart heeft kan hij gewoon gratis naar binnen. Anders zal het wel ergens tussen de 20 en 40 liggen.
Goedkoopste rond de 25 euro gok ik?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik vermoed ergens een semi-misplaatst garpje.
Moet je er wel vroeg bijzijn voor de goedkope vakken, omdat dus SCC houders gratis naar binnen mogen. Kaartverkoop is nog niks over bekend verder.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |