Denk dat er wat fout is gegaan met het openen van een nieuwe topicquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:42 schreef Luni het volgende:
Als je een strafschop geeft is het rood ook.
Wat dan?quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:46 schreef Differ het volgende:
[..]
Denk dat er wat fout is gegaan met het openen van een nieuwe topic
Is meer omdat deze gereekst was. Ik weet niet precies wat er mis ging. Maar je mag van mij wel een TT aanpassing hoor.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:04 schreef Luni het volgende:
[..]
niet eerlijk, ik poste als laatste in die andere
Ado heeft ook nog 0 punten..quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:15 schreef DonRaja het volgende:
De kans is trouwens aanwezig, dat we daadwerkelijk onderaan komen te staan komend weekend:
17 aug 20.45 NEC - PEC Zwolle
18 aug 12.30 Ajax - Feyenoord
18 aug 14.30 sc Heerenveen - Heracles Almelo
18 aug 14.30 NAC Breda - ADO Den Haag
Misschien dan maar even wegblijven van FOK!
Niet te druk om maken de weken daarna wel thuis je punten pakken en je staat meteen weer in de subtop. Lang leve de Eredivisie.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:15 schreef DonRaja het volgende:
De kans is trouwens aanwezig, dat we daadwerkelijk onderaan komen te staan komend weekend:
17 aug 20.45 NEC - PEC Zwolle
18 aug 12.30 Ajax - Feyenoord
18 aug 14.30 sc Heerenveen - Heracles Almelo
Misschien dan maar even wegblijven van FOK!
Oh ja, die had ik even gemist.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:19 schreef Differ het volgende:
[..]
Ado heeft ook nog 0 punten..
Als we daadwerkelijk verliezen, dan moet Heracles met 1 doelpunt meer verliezen.
quote:De wedstrijd in de play-offs van de Europa League tussen Kuban Krasnodar en Feyenoord begint op donderdag 22 augustus om 20.00 uur lokale tijd. Dat is 18.00 uur Nederlandse tijd. Feyenoord werd vrijdag bij de loting gekoppeld aan het Russische Kuban Krasnodar.
Die ploeg, de huidige nummer acht van Rusland, schakelde in de vorige ronde het Schotse Motherwell uit. Na de wedstrijd in Krasnodar staat op donderdag 29 augustus de return in de Kuip op het programma. De winnaar van het tweeluik plaatst zich voor de poulefase van de Europa League.
Legioen stil zouden krijgen??quote:Kyle Ebecilio speelde zondagmiddag een ijzersterke wedstrijd voor FC Twente tegen Feyenoord. De Enschedeërs haalden met 1-4 uit in De Kuip en deelden zodoende een gevoelige tik uit aan de Rotterdammers. Voor Ebecilio was de wedstrijd een hele bijzondere, aangezien de negentienjarige speler zijn opleiding genoot bij Feyenoord.
"Als klein jongetje stond ik hier altijd op de tribune, in vak Y, met een patatje in de hand. En nu sta ik zelf op het veld. Toen we voor de wedstrijd op het veld stonden en de muziek door De Kuip knalde, ging er van alles door me heen. Ik wist niet wat ik meemaakte", vertelt de geboren Rotterdammer maandag aan het Eindhovens Dagblad. "Een dag voor de wedstrijd was ik gespannen. Ik dacht: hoe zou het zijn om in De Kuip te spelen? Het was genieten. Maar dat we het legioen zo stil zouden krijgen, dat had ik nooit verwacht."
Lees verder: http://www.soccernews.nl/(...)enoord#ixzz2blYBvtBX
Hij praat of hij op het Ibn Ghaldoun heeft gezeten.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:50 schreef Elan het volgende:
Wat een domme reactie van De Vrij na de wedstrijd zeg.
Dacht dat die jongen Gymnasium had gedaan. Daarbij stond hij ook nog met een domme glimlach op zijn bek alsof hij trots was op die rode kaart.
Nee dat scheelt echt helemaal niks.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:53 schreef Multiply het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)-in-ziekenhuis.dhtml
Dat scheelt weer.
Ik vind van wel, die jongen speelt altijd goed tegen ons..quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee dat scheelt echt helemaal niks.
Al was het grappiger geweest als het Vertonghen was.
Natuurlijk scheelt dat wel. Wie willen ze op zijn plek gaan zetten dan?quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:54 schreef Caland het volgende:
[..]
lasse schönequote:Op maandag 12 augustus 2013 16:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Natuurlijk scheelt dat wel. Wie willen ze op zijn plek gaan zetten dan?
Scoort ook vaak. Scheelt idd.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:55 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik vind van wel, die jongen speelt altijd goed tegen ons..
Die vind ik toch 3 klassen minder.quote:
Ja en wij spelen daar altijd kut. En die ene keer in de 5 jaar dat je er goed speelt wordt het gelijk of verlies je alsnog.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:55 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik vind van wel, die jongen speelt altijd goed tegen ons..
Schöne natuurlijk, ook niet slecht, maar De Jong brengt tegen ons altijd wat extra's.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Natuurlijk scheelt dat wel. Wie willen ze op zijn plek gaan zetten dan?
Die gast heeft al een keer of 6 /7 tegen ons gescoord toch?quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat we nu opeens kunnen winnen, maar als we geniepig kunnen gelijkspelen dan ben ik al erg blij.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja en wij spelen daar altijd kut. En die ene keer in de 5 jaar dat je er goed speelt wordt het gelijk of verlies je alsnog.
Ik hou dat soort dingen doorgaans niet bij, sorry.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die gast heeft al een keer of 6 /7 tegen ons gescoord toch?
Ik ook niet, maar dan nog weet ik dat het voor ons een voordeel is als hij niet meedoet. Maar in onze huidige vorm kunnen ze daar Sjaak Swart neerzetten en die blijft dan nog moeiteloos overeind.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hou dat soort dingen doorgaans niet bij, sorry.
Ik denk dat vooral Sjaak Swart het hier wel mee eens is.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dan nog weet ik dat het voor ons een voordeel is als hij niet meedoet. Maar in onze huidige vorm kunnen ze daar Sjaak Swart neerzetten en die blijft dan nog moeiteloos overeind.
Die heeft zich al gemeld bij FdB voor de uitlooptraining vandaag.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat vooral Sjaak Swart het hier wel mee eens is.
Als Eriksen nu gewoon midweeks vertrekt naar Liverpool, schelen het er nog 2.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:05 schreef satecl het volgende:
Zo, dat scheelt weer 2 tegengoals zondag.
Als dat gebeurt krijg ik misschien nog wel een heel klein beetje vertrouwen in een 0-0.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als Eriksen nu gewoon midweeks vertrekt naar Liverpool, schelen het er nog 2.
Zou mooi zijn.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als Eriksen nu gewoon midweeks vertrekt naar Liverpool, schelen het er nog 2.
De Snor?quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:54 schreef Grifte het volgende:
Vrienden van Feijenoord die weer gaan toeschieten, ben benieuwd (ook naar de voorwaarden)...
Misschien kunnen we onze grootste talenten in een soort poule stoppen en er aandelen van uitgeven in ruil voor een deel van de transferopbrengsten. Kan niet misgaan!quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:56 schreef Grifte het volgende:
[..]
Yes, werd net bij VI vertelt voor hen die niet kijken.
Is net de gemeente Eindhoven jaquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:59 schreef Knalerwtje het volgende:
Jullie boffen maar met die Vrienden van Feyenoord. Altijd weer een onbaatzuchtige rijkaard die jullie wil helpen als het even tegenzit.
Onbaatzuchtig is het nooit geweest.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:59 schreef Knalerwtje het volgende:
Jullie boffen maar met die Vrienden van Feyenoord. Altijd weer een onbaatzuchtige rijkaard die jullie wil helpen als het even tegenzit.
Nou, die willen er grond voor terug. Bij jullie doen ze het voor niets.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is net de gemeente Eindhoven ja
Jullie?quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:01 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Nou, die willen er grond voor terug. Bij jullie doen ze het voor niets.
Ow sorry, jij bent van dat andere randstad-clubje. Ja, het lijkt ook allemaal zo op elkaar, 010, 020.quote:
Al die schulden (waarbij zij hielpen) wordt met rente terugbetaald. Daarnaast natuurlijk de investeringspoules waar zij een graantje meepikken.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:01 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Nou, die willen er grond voor terug. Bij jullie doen ze het voor niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |