Feitelijk hebben ze gewoon eigen geld gered tegen zeer gunstige voorwaarden.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:01 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Nou, die willen er grond voor terug. Bij jullie doen ze het voor niets.
Ik neem de trein wel weer naar een ander topicquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Met al die ovenjoden in dit topic vergis je je nog wel eens. No biggie.
A. Dus het zijn eigenlijk helemaal geen Vrienden van Feyenoord, maar meer Bankiers van Feyenoord?quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:02 schreef Grifte het volgende:
[..]
Al die schulden (waarbij zij hielpen) wordt met rente terugbetaald. Daarnaast natuurlijk de investeringspoules waar zij een graantje meepikken.
Exact.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:03 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
A. Dus het zijn eigenlijk helemaal geen Vrienden van Feyenoord, maar meer Bankiers van Feyenoord?
Ik sluit het niet uit. De VVF zitten ook vuistdiep in heel die nieuwe stadion kliek.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:04 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
En waarschijnlijk kunnen ze Feyenoord ook mooi gebruiken voor wat witwaspraktijken?
Tja, hoe duurder de oplossing, hoe meer geld ze kunnen witwassen. Klinkt niet onaannemelijk. Zijn zeker vooral vastgoedjongens en vervoerders?quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik sluit het niet uit. De VVF zitten ook vuistdiep in heel die nieuwe stadion kliek.
Ja, maar die moet je dan wel vinden. En hij moet willen. Wat jullie nodig hebben is een creatieve middenvelder/spelverdeler die het echt kan openbreken.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:06 schreef PIETR het volgende:
Gaan die VvF nou bijschieten om een modale speler als Armenteros te halen? Is hij beter dan Boetius of Manu? Ga dan voor een topspeler ..
Feyenoord heeft zelf wat ruimte over in het salarishuis volgens Van Geel. Daarvan zou je Armenteros kunnen huren. De VVF kunnen dan eventueel een andere speler 'kopen'quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:06 schreef PIETR het volgende:
Gaan die VvF nou bijschieten om een modale speler als Armenteros te halen? Is hij beter dan Boetius of Manu? Ga dan voor een topspeler ..
Mwua, als iemand het kan weten is hij het. Zal dit heus niet uit zn duim zuigen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord heeft zelf wat ruimte over in het salarishuis volgens Van Geel. Daarvan zou je Armenteros kunnen huren. De VVF kunnen dan eventueel een andere speler 'kopen'
Al vind ik het maar een beetje een onwaarschijnlijk verhaal van Krabby.
Armenteros is toch het beste maatje van Guidetti.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:09 schreef Scrummie het volgende:
Zal niet gebeuren gok ik, maar als je dan geld uit geeft, geef dan die paar miljoen uit voor Guidetti. Kopen dus, salarisje erbij, boel word weer wakker, shirtjes met "Guidetti" erop gaan als broodjes dus je investering krijg je nog wel een keer terug, legioen gek door die jongen, geloof in kunnen zal er direct weer zijn, en je verkoopt 't ventje over 2 jaar voor 15 miljoen.
Yep. 1+1 is tweeeeeee.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Armenteros is toch het beste maatje van Guidetti.
Ik zou niet weten hoe je Guidetti en Pelle samen kan laten spelen. Buiten dat ik me nog zo had voorgenomen niet op die Guidetti onzin in ga. Die gozer gaat toch niet komen.quote:
Immers bankie, Guidetti erin.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe je Guidetti en Pelle samen kan laten spelen. Buiten dat ik me nog zo had voorgenomen niet op die Guidetti onzin in ga. Die gozer gaat toch niet komen.
Zijn allebei teveel een mannetje en een te pure spits om op 10 te lopen.quote:
Ja ech welquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Middenveld met Clasie-Vilhena, natuurlijk joh.![]()
Gewoon 2 spitsen joh, goaltjes maken, lekker man.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn allebei teveel een mannetje en een te pure spits om op 10 te lopen.
Gewoon 3-3-4 ja. Schijt aan. Ja toch. Niet dan.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gewoon 2 spitsen joh, goaltjes maken, lekker man.
Nou steek je me de gek aan. Moet je niet doen hoorquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon 3-3-4 ja. Schijt aan. Ja toch. Niet dan.
Guidetti niet hoor. Imo juist het tegenovergestelde van een pure spits.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn allebei teveel een mannetje en een te pure spits om op 10 te lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |