Niet zo stoer doen Happelquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Hij zegt eigenlijk dat je moet opkankeren.
Zelfde gaat op voor jouquote:
Loopt er niet wat in de jeugd rond? En wat is er met die Boetius?quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:53 schreef Elan het volgende:
Geen domme investeringen Koeman moet eerst lekker de boel op scherp zetten en de flanken optimaliseren.
Schaken en Cisse kunnen heus wel voorzetten geven is in het verleden (vorig seizoen) toch ook gebleken?
Eerste beste corner kopt Pelle er in dus die is het echt nog niet verleerd maar er moet wel aanvoer zijn.
Blessure. In de jeugd ook geen mooie flankspelers de jeugd is een beetje opgedroogd geen wonder als je ziet hoe belachelijk veel spelers er nu rondlopen en dan met name bij andere clubsquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Loopt er niet wat in de jeugd rond? En wat is er met die Boetius?
Wel typisch een speler die na een klote tijd in het buitenland weer lekker fris en fruitig wil laten zien wat hij kan in de eredivisie.. in het meest gunstige geval. En Koeman kent hem al, is wel een voordeel.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:52 schreef Caland het volgende:
El Hamdaoui. Tsja, geweldige voetballer. Ook in zijn Ajax tijd. Maar wel een gok.
Boetius heeft een overdosis milkshakes.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Loopt er niet wat in de jeugd rond? En wat is er met die Boetius?
Ik weet het niet. Weet nog wel dat hij echt de meest bizarre eisen had toen hij bij Ajax tekende.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:56 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wel typisch een speler die na een klote tijd in het buitenland weer lekker fris en fruitig wil laten zien wat hij kan in de eredivisie.. in het meest gunstige geval. En Koeman kent hem al, is wel een voordeel.
Kwiedettie is realistischer dan hij man.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Weet nog wel dat hij echt de meest bizarre eisen had toen hij bij Ajax tekende.
Klopt. Ajax heeft in die tijd zelfs die zaak van inkomsten voorzien vanwege inkomstenderving. Dat was een van die eisen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:02 schreef Elan het volgende:
Hij had toch ook een winkeltje in Spangen, kledingzaak of iets dergelijks?
Kalfquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:02 schreef Typisch het volgende:
Ik vind het nog steeds schrijnend dat er nu pas actie ondernomen wordt, daar kan ik slecht tegen.
Jezusquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt. Ajax heeft in die tijd zelfs die zaak van inkomsten voorzien vanwege inkomstenderving. Dat was een van die eisen.
Maarja, met Cabral en misschien Fernandez (?) hadden we juist de laatste mentaal rotte appels weggedaan. Als je om die reden (mentaliteit) vervolgens Drenthe niét neemt, terwijl die wel degelijk kan voetballen, en El Hamdaoui wel ben je nou ook niet echt consequent bezig..quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Jezus.
Eerste wat Frank de Boer deed was hem in het tweede neerpleuren maar ik vrees dat wij in onze positie in de klauwen mogen wrijven als zo'n speler überhaupt naar Feyenoord komt want voetballen kan die wel.
Kom op man. Drenthequote:Op maandag 12 augustus 2013 23:08 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Maarja, met Cabral en misschien Fernandez (?) hadden we juist de laatste mentaal rotte appels weggedaan. Als je om die reden (mentaliteit) vervolgens Drenthe niét neemt, terwijl die wel degelijk kan voetballen, en El Hamdaoui wel ben je nou ook niet echt consequent bezig..
rotte appels zonder talent ja.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:08 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Maarja, met Cabral en misschien Fernandez (?) hadden we juist de laatste mentaal rotte appels weggedaan. Als je om die reden (mentaliteit) vervolgens Drenthe niét neemt, terwijl die wel degelijk kan voetballen, en El Hamdaoui wel ben je nou ook niet echt consequent bezig..
Hij kan echt ziek goed voetballen daarom bij de namen die jij noemt schortte het daar ook nog wel aan. Naast het mentale zeg maar.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:08 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Waarom faalt hij dan in Italië?quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij kan echt ziek goed voetballen daarom bij de namen die jij noemt schortte het daar ook nog wel aan. Naast het mentale zeg maar.
Ik geloof wel dat Martin van Geel al heel lang heel intensief bezig is met contacten leggen etc.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:02 schreef Typisch het volgende:
Ik vind het nog steeds schrijnend dat er nu pas actie ondernomen wordt, daar kan ik slecht tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |