abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 augustus 2013 @ 23:12:39 #126
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_129999889
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 23:00 schreef PizzaGeit het volgende:
Op FR12:

[..]

:')
Eigenlijk net als El Ahmadi. Die gaat gewoon nog lekker een paar jaar dat PL salaris vangen en daarna in de zandbak spelen. Die komt nu echt niet met de staart tussen de benen terug voor dat miljoentje per jaar.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_129999971
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 23:12 schreef Caland het volgende:

[..]

Eigenlijk net als El Ahmadi. Die gaat gewoon nog lekker een paar jaar dat PL salaris vangen en daarna in de zandbak spelen. Die komt nu echt niet met de staart tussen de benen terug voor dat miljoentje per jaar.
Nee klopt.
Maar hopen is zo mooi :*
  maandag 12 augustus 2013 @ 23:13:59 #128
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_129999981
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 23:12 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik geloof wel dat Martin van Geel al heel lang heel intensief bezig is met contacten leggen etc.

Maar met een vrijwel lege portemonnee is het lastig zaken doen.
Koeman zit al maanden te zeiken om een versterking voorin en eigenlijk geven de investeerders hem nu pas gelijk. Zo zie ik het een beetje.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_130000059
Volgens wiki heeft ie trouwens meer bij Aston Villa gespeeld vorig seizoen dan bij ons in zijn beste jaar:

2011–12 Feyenoord Eredivisie 20 2 0 0 0 0 20 2
2012–13 Aston Villa Premier League 24 1 0 0 0 0 24 1
pi_130000168
Hij was erg vaak invaller, heeft zeker de tweede seizoenshelft weinig gespeeld, juist in de betere periode van Villa.
pi_130000169
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 23:13 schreef Caland het volgende:

[..]

Koeman zit al maanden te zeiken om een versterking voorin en eigenlijk geven de investeerders hem nu pas gelijk. Zo zie ik het een beetje.
In deze situatie heeft van Geel ook geen andere keus.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_130000437
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 23:13 schreef Caland het volgende:

[..]

Die investeerders kijken volgens mij ook eerst de kat uit de boom.

We moeten niet denken dat het allemaal 'liefdewerk oudpapier' is van die investeerders.

Die wegen ook af of een investering voor hun opweegt tegen wat het ze waarschijnlijk weer gaat opleveren.

Wat dat betreft wachten ze denk ik ook af met wat voor (creatieve) oplossingen Feyenoord zelf komt denk ik.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  maandag 12 augustus 2013 @ 23:25:50 #133
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_130000680
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 23:21 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Die investeerders kijken volgens mij ook eerst de kat uit de boom.

We moeten niet denken dat het allemaal 'liefdewerk oudpapier' is van die investeerders.

Die wegen ook af of een investering voor hun opweegt tegen wat het ze waarschijnlijk weer gaat opleveren.

Wat dat betreft wachten ze denk ik ook af met wat voor (creatieve) oplossingen Feyenoord zelf komt denk ik.
Tuurlijk. Maar ook zij zien denk ik wel in dat het vrij cruciaal is dat je die top 3 positie kan behouden.

Zelf vond ik voor dit seizoen het belangrijkste doel die poulefase bereiken. Maar dat gaat bijna een onmogelijke missie worden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_130000704
Zou wel echt geniaal zijn als El Hamdaoui nog zou komen vóór Ajax en er gewoon 2 keer tegen scoort ofzo.

Vraag is alleen van wie hij de ballen moet krijgen :')
pi_130000848
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 23:25 schreef Caland het volgende:

[..]

Tuurlijk. Maar ook zij zien denk ik wel in dat het vrij cruciaal is dat je die top 3 positie kan behouden.

Zelf vond ik voor dit seizoen het belangrijkste doel die poulefase bereiken. Maar dat gaat bijna een onmogelijke missie worden.
Nee man, beetje vertrouwen, tegen Kiev waren we ook zogenaamd kansloos en die speelden we thuis helemaal weg.

En als daar de bekendste speler een 32-jarige ( HIJ IS VANDAAG JARIG :o ) sisse is zal het nooit zo geweldig zijn

Bovendien, Manu mag meedoen _O_
  maandag 12 augustus 2013 @ 23:31:16 #136
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_130000946
quote:
14s.gif Op maandag 12 augustus 2013 23:29 schreef PizzaGeit het volgende:

[..]

Nee man, beetje vertrouwen, tegen Kiev waren we ook zogenaamd kansloos en die speelden we thuis helemaal weg.

En als daar de bekendste speler een 32-jarige ( HIJ IS VANDAAG JARIG :o ) sisse is zal het nooit zo geweldig zijn

Een Russische schijtclub die er om bekend staan dat ze werkelijk niks doorlaten. Al een wedstrijd of 30. Ik ben er niet bijster positief over nee. :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_130000969
quote:

[..]

Maar goed dat de wedstrijd pas over 1.5 week gespeeld wordt.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_130001299
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 23:31 schreef Caland het volgende:

[..]

Een Russische schijtclub die er om bekend staan dat ze werkelijk niks doorlaten. Al een wedstrijd of 30. Ik ben er niet bijster positief over nee. :')
Ach als wij met onze fenomenale verdediging - 5 internationals - ook niks doorlaten uit dan winnen we thuis wel want we zijn al 30 wedstrijden ongeslagen - oh wacht :{

Wel absurd dat wij uit 30 mogelijke ploegen nou net weer de allermoeilijkste loten :')
  maandag 12 augustus 2013 @ 23:41:25 #139
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_130001444
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 23:38 schreef PizzaGeit het volgende:

[..]

Ach als wij met onze fenomenale verdediging - 5 internationals - ook niks doorlaten uit dan winnen we thuis wel want we zijn al 30 wedstrijden ongeslagen - oh wacht :{

Wel absurd dat wij uit 30 mogelijke ploegen nou net weer de allermoeilijkste loten :')
Vrij bizar ja. Echt alleen maar schijtclubs. Op eentje na.

Volgend seizoen weer ongeplaatst. Zal je wel Inter loten ofzo.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_130002514
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 23:41 schreef Caland het volgende:

[..]

Vrij bizar ja. Echt alleen maar schijtclubs. Op eentje na.

Volgend seizoen weer ongeplaatst. Zal je wel Inter loten ofzo.
Conclusie men wil ons gewoon niet in Europa hebben. Of is dat conspiracy-gelul.
blablablabla
pi_130002924
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 00:09 schreef Elan het volgende:

[..]

Conclusie men wil ons gewoon niet in Europa hebben. Of is dat conspiracy-gelul.
Ja. Alsof Europa zich druk maakt om Feijenoord.
pi_130003385
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 00:20 schreef eight het volgende:

[..]

Ja. Alsof Europa zich druk maakt om Feijenoord.
Tot een paar jaar geleden was een bezoek van Feyenoord anders ook meteen een volledige renovatie van je binnenstad.
Kan me best voorstellen dat er mensen met hoge functies binnen de UEFA of uit de politiek zijn die Feyenoord liever niet in Europa zien.

Al heb ik daar verder ook geen bewijs voor hoor.
blablablabla
pi_130003462
Gaat er nog iemand van hier naar de training zaterdag?
Abracadabra, tapate guarra!
pi_130003965
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 00:34 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Gaat er nog iemand van hier naar de training zaterdag?
Yes, ze kunnen de steun wel gebruiken
pi_130004599
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 23:38 schreef PizzaGeit het volgende:

[..]

Ook Ajax en PSV zijn doorgaans niet heel gelukkig me de loting in Europa. Ajax treft drie keer Real Madrid en in de EL Manchester United. PSV loot nu AC Milan, ook niet echt makkelijk.
Maar ik denk vooral dat het te maken heeft met het feit dat we (Nederlandse ploegen) in Europa gewoon niet meer meetellen. Elke ploeg is wel lastig en we dalen steeds verder op de UEFA lijst dat we binnenkort wel altijd ongeplaatst zijn, onbeschermd en wellicht in koker 4 terecht komen.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_130007129
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 23:12 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik geloof wel dat Martin van Geel al heel lang heel intensief bezig is met contacten leggen etc.

Maar met een vrijwel lege portemonnee is het lastig zaken doen.
Klopt.. ik las dat Feyenoord afhankelijk is van de markt en spelers die voor Feyenoord haalbaar zijn komen pas in een laat stadium beschikbaar..
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 08:31:09 #147
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_130007304
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 23:02 schreef Elan het volgende:
Hij had toch ook een winkeltje in Spangen, kledingzaak of iets dergelijks?
Nee, in Kralingen aan de Oudedijk.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_130008671
quote:

[..]

Dat is waar, maar desalniettemin toch verloren over 2 wedstrijden..

Die Cisse was altijd behoorlijk goed. Met onze onzekere keeper en verdediging moet ik het nog zien. Maar het zou een mooie opsteker zijn als we naar de groepsfase gaan!
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_130008774
Zoals ik zondag al zei: Feyenoord heeft gewoon geld om te investeren. De vrienden van Feyenoord hebben altijd wat op zak...

Hopelijk is het iemand die achter de spits kan spelen want ik ben die immers helemaal zat. Die heeft er vorig seizoen een stuk of 20 ballen die er in hadden gemoeten gemist en dit seizoen gaat die gewoon op die weg door. Ik ben alleen bang dat Koeman Immers niet zo snel gaat wisselen..
Ajax is mijn leven!
pi_130008802
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 09:58 schreef fantasyboy het volgende:
Zoals ik zondag al zei: Feyenoord heeft gewoon geld om te investeren. De vrienden van Feyenoord hebben altijd wat op zak...

Hopelijk is het iemand die achter de spits kan spelen want ik ben die immers helemaal zat. Die heeft er vorig seizoen een stuk of 20 ballen die er in hadden gemoeten gemist en dit seizoen gaat die gewoon op die weg door. Ik ben alleen bang dat Koeman Immers niet zo snel gaat wisselen..
Feyenoord heeft geen geld om te investeren, ze hebben enige ruimte in het salarisbudget. En ja, vreemd he, dat een aantal zeer vermogende investeerders 'altijd' wat op zak hebben :')

Van mij hoeft Feyenoord trouwens geen gebruik te maken van die VvF.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')