Eigenlijk net als El Ahmadi. Die gaat gewoon nog lekker een paar jaar dat PL salaris vangen en daarna in de zandbak spelen. Die komt nu echt niet met de staart tussen de benen terug voor dat miljoentje per jaar.quote:
Nee klopt.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Eigenlijk net als El Ahmadi. Die gaat gewoon nog lekker een paar jaar dat PL salaris vangen en daarna in de zandbak spelen. Die komt nu echt niet met de staart tussen de benen terug voor dat miljoentje per jaar.
Koeman zit al maanden te zeiken om een versterking voorin en eigenlijk geven de investeerders hem nu pas gelijk. Zo zie ik het een beetje.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat Martin van Geel al heel lang heel intensief bezig is met contacten leggen etc.
Maar met een vrijwel lege portemonnee is het lastig zaken doen.
In deze situatie heeft van Geel ook geen andere keus.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Koeman zit al maanden te zeiken om een versterking voorin en eigenlijk geven de investeerders hem nu pas gelijk. Zo zie ik het een beetje.
Die investeerders kijken volgens mij ook eerst de kat uit de boom.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Koeman zit al maanden te zeiken om een versterking voorin en eigenlijk geven de investeerders hem nu pas gelijk. Zo zie ik het een beetje.
Tuurlijk. Maar ook zij zien denk ik wel in dat het vrij cruciaal is dat je die top 3 positie kan behouden.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:21 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Die investeerders kijken volgens mij ook eerst de kat uit de boom.
We moeten niet denken dat het allemaal 'liefdewerk oudpapier' is van die investeerders.
Die wegen ook af of een investering voor hun opweegt tegen wat het ze waarschijnlijk weer gaat opleveren.
Wat dat betreft wachten ze denk ik ook af met wat voor (creatieve) oplossingen Feyenoord zelf komt denk ik.
Nee man, beetje vertrouwen, tegen Kiev waren we ook zogenaamd kansloos en die speelden we thuis helemaal weg.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar ook zij zien denk ik wel in dat het vrij cruciaal is dat je die top 3 positie kan behouden.
Zelf vond ik voor dit seizoen het belangrijkste doel die poulefase bereiken. Maar dat gaat bijna een onmogelijke missie worden.
Een Russische schijtclub die er om bekend staan dat ze werkelijk niks doorlaten. Al een wedstrijd of 30. Ik ben er niet bijster positief over nee.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:29 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nee man, beetje vertrouwen, tegen Kiev waren we ook zogenaamd kansloos en die speelden we thuis helemaal weg.
En als daar de bekendste speler een 32-jarige ( HIJ IS VANDAAG JARIG) sisse is zal het nooit zo geweldig zijn
Bovendien, Manu mag meedoen
Maar goed dat de wedstrijd pas over 1.5 week gespeeld wordt.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:29 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nee man, beetje vertrouwen, tegen Kiev waren we ook zogenaamd kansloos en die speelden we thuis helemaal weg.
En als daar de bekendste speler een 32-jarige ( HIJ IS VANDAAG JARIG) sisse is zal het nooit zo geweldig zijn
Ach als wij met onze fenomenale verdediging - 5 internationals - ook niks doorlaten uit dan winnen we thuis wel want we zijn al 30 wedstrijden ongeslagen - oh wachtquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Een Russische schijtclub die er om bekend staan dat ze werkelijk niks doorlaten. Al een wedstrijd of 30. Ik ben er niet bijster positief over nee.
Vrij bizar ja. Echt alleen maar schijtclubs. Op eentje na.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:38 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ach als wij met onze fenomenale verdediging - 5 internationals - ook niks doorlaten uit dan winnen we thuis wel want we zijn al 30 wedstrijden ongeslagen - oh wacht![]()
Wel absurd dat wij uit 30 mogelijke ploegen nou net weer de allermoeilijkste loten
Conclusie men wil ons gewoon niet in Europa hebben. Of is dat conspiracy-gelul.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Vrij bizar ja. Echt alleen maar schijtclubs. Op eentje na.
Volgend seizoen weer ongeplaatst. Zal je wel Inter loten ofzo.
Ja. Alsof Europa zich druk maakt om Feijenoord.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Conclusie men wil ons gewoon niet in Europa hebben. Of is dat conspiracy-gelul.
Tot een paar jaar geleden was een bezoek van Feyenoord anders ook meteen een volledige renovatie van je binnenstad.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:20 schreef eight het volgende:
[..]
Ja. Alsof Europa zich druk maakt om Feijenoord.
Yes, ze kunnen de steun wel gebruikenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:34 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Gaat er nog iemand van hier naar de training zaterdag?
Ook Ajax en PSV zijn doorgaans niet heel gelukkig me de loting in Europa. Ajax treft drie keer Real Madrid en in de EL Manchester United. PSV loot nu AC Milan, ook niet echt makkelijk.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:38 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ach als wij met onze fenomenale verdediging - 5 internationals - ook niks doorlaten uit dan winnen we thuis wel want we zijn al 30 wedstrijden ongeslagen - oh wacht![]()
Wel absurd dat wij uit 30 mogelijke ploegen nou net weer de allermoeilijkste loten
Klopt.. ik las dat Feyenoord afhankelijk is van de markt en spelers die voor Feyenoord haalbaar zijn komen pas in een laat stadium beschikbaar..quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat Martin van Geel al heel lang heel intensief bezig is met contacten leggen etc.
Maar met een vrijwel lege portemonnee is het lastig zaken doen.
Nee, in Kralingen aan de Oudedijk.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:02 schreef Elan het volgende:
Hij had toch ook een winkeltje in Spangen, kledingzaak of iets dergelijks?
Dat is waar, maar desalniettemin toch verloren over 2 wedstrijden..quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:29 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Feyenoord heeft geen geld om te investeren, ze hebben enige ruimte in het salarisbudget. En ja, vreemd he, dat een aantal zeer vermogende investeerders 'altijd' wat op zak hebbenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:58 schreef fantasyboy het volgende:
Zoals ik zondag al zei: Feyenoord heeft gewoon geld om te investeren. De vrienden van Feyenoord hebben altijd wat op zak...
Hopelijk is het iemand die achter de spits kan spelen want ik ben die immers helemaal zat. Die heeft er vorig seizoen een stuk of 20 ballen die er in hadden gemoeten gemist en dit seizoen gaat die gewoon op die weg door. Ik ben alleen bang dat Koeman Immers niet zo snel gaat wisselen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |