Behalve GGMM, die eet rustig waarschijnlijk weer een ijsjequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heel Amersfoort ligt momenteel in een scheur.
Is iedereen in Amersfoort dik?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Behalve GGMM, die eet rustig waarschijnlijk weer een ijsje
Ik heb er wel vorig jaar rond deze tijd een dikke hand aan over gehoudenquote:
Maar het was wel lekker.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb er wel vorig jaar rond deze tijd een dikke hand aan over gehouden
quote:
Jij staat weer op m'n shitlist.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:49 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Dik, dom en een beetje te agressief.
Ja.quote:
Verschrikkelijk druk, ja.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof hij zich daar druk om maakt.
Jij stond als gewone user met stip op de mijnequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij staat weer op m'n shitlist.
[..]
Ja.
Ach joh, zo erg was ik ook weer niet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij stond als gewone user met stip op de mijne
Heb jij ooit op een zwarte lijst gestaan als rasechte knuffelneger?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij stond als gewone user met stip op de mijne
Niet dat ik weet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb jij ooit op een zwarte lijst gestaan als rasechte knuffelneger?
Maar GGMM wel de reet van Amersfoort.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ho ho, Happel is niet het gezicht van Amersfoort hé.
Ik denk dat ik zelfs vaker aan de deur geweigerd benquote:
Ik kom hier te weinig om een shitlist te hebben.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
De enige user die voor de SC op mijn shitlist stond, was Davy.
Je was op bepaalde momenten een slimmere variant van Rens.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach joh, zo erg was ik ook weer niet.
Mooi volks zooitje in het Soesterkwartierquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:49 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Dik, dom en een beetje te agressief.
Rens gaat straks huilen in je DM-box.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je was op bepaalde momenten een slimmere variant van Rens.
Is al bekend tegen wie ze dan loten als ze doorgaan of is daar nog niets over te zeggen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja.
Ach, over 3 weken rinkelt de kassa voor Ajax.
Davy is best aardig, je moet alleen geen discussie met hem aangaan. Eigenlijk moet je het helemaal niet met hem over voetbal hebben. Dan gaat hij de discussie uit de weg met schijtirritante bijdehandte opmerkingen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
De enige user die voor de SC op mijn shitlist stond, was Davy.
Rens is altijd aan chillen in de lobby of aan het rellen bij Heerenveen dus ik snap de vergelijking nietquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je was op bepaalde momenten een slimmere variant van Rens.
Als Lyon en Zenit 'gewoon' hun ding doen. Moeten ze tegen Arsenal, Zenit, Schalleke, Lyon of AC Milan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Is al bekend tegen wie ze dan loten als ze doorgaan of is daar nog niets over te zeggen?
Schijnen alleen ploegen uit de Champions League te kunnen loten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Is al bekend tegen wie ze dan loten als ze doorgaan of is daar nog niets over te zeggen?
Sjeng?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Lyon en Zenit 'gewoon' hun ding doen. Moeten ze tegen Arsenal, Zenit, Schalleke, Lyon of AC Milan.
Schalken?quote:
Neen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:54 schreef Knalerwtje het volgende:
Gaat het hier eigenlijk wel eens ooit echt ergens over?
Het is hier heel lang over ziektes als kanker gegaan en over hoeren enzo maar tegenwoordig gaat het nergens meer over neequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:54 schreef Knalerwtje het volgende:
Ik ben 1x bijna geweigerd:quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zelfs vaker aan de deur geweigerd ben
Jazeker, wat dacht jij dan?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:54 schreef Knalerwtje het volgende:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben 1x bijna geweigerd:
Bouncer: 'Alleen voor leden vandaag jongens.'
Mijn mattie: 'Ja maar wij staan geboekt om op te treden straks, we zijn Replay.'
Bouncer: 'Oh ok loop maar door...'
Kankerhoeren dus. Leuk onderwerp.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is hier heel lang over ziektes als kanker gegaan en over hoeren enzo maar tegenwoordig gaat het nergens meer over nee
Tja, al die negers lijken dan ook op elkaar.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn mattie: 'Ja maar wij staan geboekt om op te treden straks, we zijn Replay.'
Kankahhoeruh neuke nooit meer werrekuh voor da cheldquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is hier heel lang over ziektes als kanker gegaan en over hoeren enzo maar tegenwoordig gaat het nergens meer over nee
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat filmpje heeft alleen al door dit topic een hit of 141.000 gehad zo vaak werd het gepostquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:55 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Kankahhoeruh neuke nooit meer werrekuh voor da cheld
Dan mag je als Ajacied wel vast de vlag uit hangenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Lyon en Zenit 'gewoon' hun ding doen. Moeten ze tegen Arsenal, Zenit, Schalleke, Lyon of AC Milan.
Kan er nog steeds om lachenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat filmpje heeft alleen al door dit topic een hit of 141.000 gehad zo vaak werd het gepost
Ik ookquote:
OOOOOHHHH!quote:
10 miljoen weer binnenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan mag je als Ajacied wel vast de vlag uit hangen
Ze kunnen die hele voorronde beter afschaffen en een ticket geven dat rechtstreekse plaatsing voor de EL geeft.
Als je 2 wedstrijden moet en dan ook tegen clubs van dat kaliber heb je toch nauwelijks een kans.
Die schoenen, godsammequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ookSamen met dat schoolreis filmpje en die schoenen
Godverdommequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ookSamen met dat schoolreis filmpje en die schoenen
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
10 miljoen weer binnen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee joh.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:59 schreef Knalerwtje het volgende:
Ik hoorde trouwens dat als PSV Zulte verslaat en de volgende ronde haalt, dat ze dan sowieso al 4 miljoen cashen.
Mochten ze willen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:59 schreef Knalerwtje het volgende:
Ik hoorde trouwens dat als PSV Zulte verslaat en de volgende ronde haalt, dat ze dan sowieso al 4 miljoen cashen.
Jawel. Dat twitterde die Rik Elfrink. Schijnt dat de playoffs voor de CL ook al behoorlijk geld opleveren.quote:
Zou me echt verbazen, want als je eruit geflikkerd wordt speel je nog steeds de G-variant van Europees voetbal...quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:00 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Jawel. Dat twitterde die Rik Elfrink. Schijnt dat de playoffs voor de CL ook al behoorlijk geld opleveren.
quote:
Nee, voor onze tijd.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:02 schreef Elan het volgende:
Zitten de moderators van voetbal ook in deze film:
Toen die film werd gemaakt waren wij nog niet eens geboren...quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:02 schreef Elan het volgende:
*Schok schok schok*quote:
Sorry.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
*Schok schok schok*
Good busy, knul.
Ligt aan je computer.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
*Schok schok schok*
Good busy, knul.
Is net je stream met voetbalquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
*Schok schok schok*
Good busy, knul.
Het enige dat ik hier kan uitdelen zijn notes...quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Geeft niet je weet het nu.
Bij een jubileum moet je wel trakteren he.
Dat stukje met die schoenen is toch het mooiste.quote:
Ga je zondag nog naar De Kuip ouwe reus?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het enige dat ik hier kan uitdelen zijn notes...
Grappigquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:02 schreef Elan het volgende:
Nee, zit in de Roompot met familie dit weekend.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:07 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ga je zondag nog naar De Kuip ouwe reus?
Dat is toch een skere variant van centerparcs?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, zit in de Roompot met familie dit weekend.
Ohja.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Notes en bans, jouw feestje.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het enige dat ik hier kan uitdelen zijn notes...
Wedstrijden van Feyenoord tegen Twente zijn toch altijd bagger, je mist niets.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat is toch een skere variant van centerparcs?
Nee, superluxe juist. Huisje met sauna en whirlpool en stuff.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wedstrijden van Feyenoord tegen Twente zijn toch altijd bagger, je mist niets.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, superluxe juist. Huisje met sauna en whirlpool en stuff.
Ja wat is het nouquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja.
Die huisjes zijn echt enorm smerig.
Gelijkspelletje denk ik.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Don gaat vast niet in een paupertoko zitten met zijn Evoque voor de deurquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ajax-Rkc is je enige wedstrijd tot nu toe geweest toch?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb toch een hele mooie live gezien in de Kuip. (2-1 winst voor de beker). Maar inderdaad ook de 0-0 van het afgelopen seizoen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cruijff Schaal.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ajax-Rkc is je enige wedstrijd tot nu toe geweest toch?
Ja daarom ben ik zo verbaasd dat hij roompot zei of ben ik in de war met Landal greenparcs?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Don gaat vast niet in een paupertoko zitten met zijn Evoque voor de deur
Ben er met schoonfamilie een maand of 2 geleden geweest en was heel netjes en luxe.quote:
Ik heb geen idee.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja daarom ben ik zo verbaasd dat hij roompot zei of ben ik in de war met Landal greenparcs?
Ja ik ben ook wel eens naar een schoon restaurant in Turkije geweest maar dat betekent niet dat alle turken schoon zijnquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ben er met schoonfamilie een maand of 2 geleden geweest en was heel netjes en luxe.
Ik ben er 1x eerder geweest en dat was goed bevallen. Nu kan mijn moeder nog niet ver reizen en dus was dit een goed alternatief om toch samen een weekendje weg te kunnen zijn.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja daarom ben ik zo verbaasd dat hij roompot zei of ben ik in de war met Landal greenparcs?
Als ze zo spelen als afgelopen week winnen ze niks met gemak.quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik ben ook wel eens naar een schoon restaurant in Turkije geweest maar dat betekent niet dat alle turken schoon zijn
Ik spreek dan ook alleen voor het park waar ik geweest was.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik ben ook wel eens naar een schoon restaurant in Turkije geweest maar dat betekent niet dat alle turken schoon zijn
Feyenoord speelt uit altijd bagger.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als ze zo spelen als afgelopen week winnen ze niks met gemak.
Ik veroordeel je verder niet als je naar een pauperpark gaat hoor maar gezien je auto was ik gewoon een beetje van mijn aprepoquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben er 1x eerder geweest en dat was goed bevallen. Nu kan mijn moeder nog niet ver reizen en dus was dit een goed alternatief om toch samen een weekendje weg te kunnen zijn.
Stijn, pourquoi?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord speelt uit altijd bagger.
Dan hebben wij de vorige keer misschien geluk gehad, hoop dat het dit keer niet tegenvalt...quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:14 schreef Elan het volgende:
In Duitsland heb je wel mooie huizen van Roompot. Dat park bij Cochem is echt supernetjes.
In Nederland is het echt pure armoede met gedateerde huisjes en gewoon niet schoon.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het viel me op dat Littlerabbit dezelfde FoBo heeft.
Deze blijft goedquote:

quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Deze blijft goed
[ afbeelding ]
Ronalstinho erbij
Er zijn nog steeds mensen die serieus daarvan dingen halen om te delen op een ander netwerkquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Deze blijft goed
[ afbeelding ]
Ronalstinho erbij
Mooi dat er een aantal ook meteen zijn gaan googlen op Don Raja.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Deze blijft goed
[ afbeelding ]
Ronalstinho erbij
Terecht.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:18 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik heb nog steeds een ip ban voor die geruchtensite
quote:
Is maar goed ook.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:19 schreef SjaakBauer het volgende:
Zometeen weer werken godverdomme#fml
Om de hoeveelheid drank die jij wegtikt te kunnen bekostigen moet je wel 2 banen hebben...quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:19 schreef SjaakBauer het volgende:
Zometeen weer werken godverdomme#fml
Dat zeg ik toch helemaal niet?quote:
Stijn is in de war, ineens is iedereen terug.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch helemaal niet?Wat een irrelevante posts heb jij vandaag zeg.
Ja, hij dm'de mij vanmiddag al dat z'n tijdmachine het deed.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Stijn is in de war, ineens is iedereen terug.
Dit weekend ga ik me gedragen denk ik. Vrijdagavond even terras, zaterdag op tijd tukken en zondag waarschijnlijk wel naar Varkenoord, maar dan zuip ik me toch niet klem. Denk ik.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Om de hoeveelheid drank die jij wegtikt te kunnen bekostigen moet je wel 2 banen hebben...
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:22 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dit weekend ga ik me gedragen denk ik. Vrijdagavond even terras, zaterdag op tijd tukken en zondag waarschijnlijk wel naar Varkenoord, maar dan zuip ik me toch niet klem. Denk ik.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, hij dm'de mij vanmiddag al dat z'n tijdmachine het deed.
Wat is daar te doen dan?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:24 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hey Loekie ga jij nog naar Varkenoord zondag?
Stokstaart sowieso niet en Arya ook nietquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou kunnen toch? Misschien is het wel Stokstaart of AryaMehr
AryaMehr niet manquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou kunnen toch? Misschien is het wel Stokstaart of AryaMehr
Aldo-MC was ook ritmo jaquote:
Daar verzamelt de elite zich voor de wedstrijd, sommigen (zoals Happel) al een dag vantevoren.quote:
Oh ja, die woont in Amerika toch?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:26 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
AryaMehr niet manDie gast was erg chill en woont tevens niet meer in Nederland.
Happel zuipt anderhalve fust weg voor een wedstrijd.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Daar verzamelt de elite zich voor de wedstrijd, sommigen (zoals Happel) al een dag vantevoren.
Nee.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh ja, die woont in Amerika toch?
Myanmar.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh ja, die woont in Amerika toch?
Toen was je nog lief en schattig en had je maar 50k aan postsquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Zat laatst wat topics uit 2010 terug te lezen.
Einde bericht
Op die manier.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Daar verzamelt de elite zich voor de wedstrijd, sommigen (zoals Happel) al een dag vantevoren.
Hier kwam je er achter dat het niemand boeit?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:28 schreef Elan het volgende:
Ik ging vroeger bier drinken bij DHL maar
Ik vond hem wel tof en hij zit niet in het buitenland want ik heb hem op PSNquote:
Zou hij mij komen slaan? Ik heb hem in 1 topic al Tito Jackson, dik en een zuiplap genoemd...quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:27 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Happel zuipt anderhalve fust weg voor een wedstrijd.
Dat zeg ik toch helemaal niet? Stijn.quote:
Laatste wat ik weet is dat hij Nederland is uitgekickedquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vond hem wel tof en hij zit niet in het buitenland want ik heb hem op PSN
Terecht.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:29 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Laatste wat ik weet is dat hij Nederland is uitgekicked
Neen. Davy.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch helemaal niet? Stijn.
Hij was vorige week nog online tenzij het een oude : 'dat was mijn broertje achter de pc'' verhaal wordtquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:29 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Laatste wat ik weet is dat hij Nederland is uitgekicked
Onder de gordel.quote:
Misschien weer terug? Hij was in elk geval een poosje weg.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij was vorige week nog online tenzij het een oude : 'dat was mijn broertje achter de pc'' verhaal wordt
Ja, teveel nutteloze details weer.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier kwam je er achter dat het niemand boeit?
Dat interesseert me vrij weinig, ik mis hem ook niet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:30 schreef stevenmac26 het volgende:
Waar is Davy zijn zwakzinnige vriendje doublepain eigenlijk?
Verplichte rustperiode.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:30 schreef stevenmac26 het volgende:
Kut allochtonenbeleid in Nederland ookquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Misschien weer terug? Hij was in elk geval een poosje weg.
Doublepain heeft een ban zag ik.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:30 schreef stevenmac26 het volgende:
quote:
Ah okequote:
Hij wacht al 3 uur, Davy sprak af om half zeven. Arme jongen, dit verdient hij niet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:32 schreef GGMM het volgende:
En Davy wacht met een roosje voor z'n voordeur totdat Sjaak hem oppikt om naar de bios te gaan.
Dan wordt Sjaak vanavond weer in elkaar geslagenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:32 schreef GGMM het volgende:
En Davy wacht met een roosje voor z'n voordeur totdat Sjaak hem oppikt om naar de bios te gaan.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan wordt Sjaak vanavond weer in elkaar geslagen
Gelukkig komen Rens en zijn matties je deze keer wel helpenquote:
In Olle is niets gek.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gelukkig komen Rens en zijn matties je deze keer wel helpen
Rens en zijn groepquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gelukkig komen Rens en zijn matties je deze keer wel helpen
Klappen uitdelen onder het genot van wat nieuwe TRAP muziek van yellow clawquote:
Ik ben er wel misschienquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:24 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hey Loekie ga jij nog naar Varkenoord zondag?
Daarna jonko poffen en rustig Keiz baby luisterenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Klappen uitdelen onder het genot van wat nieuwe TRAP muziek van yellow claw
Je komt niet zonder beveiliging in de buurt van Happel?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben er wel misschien
Wacht nog op antwoord van me broer
ja maar van wie?quote:
Heerlijke avonden ditquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:35 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Daarna jonko poffen en rustig Keiz baby luisteren
Nee vriend van mijn broer kan misschien niet, dus dan mag ik op zijn seizoenskaartquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:36 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Je komt niet zonder beveiliging in de buurt van Happel?
Nadal?quote:
Hoer van Amsterdam of Hamburg, veel zal het niet schelenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Van der Vaart toch.
Of neukt ze ook met iedereen zoals Sylvie.
In het voetbal zitten helemaal geen homo's.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:36 schreef Smoofie het volgende:
Raffa schijnt een homo te zijn, uit betrouwbare bronnen.
Rafael is die uitzondering.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
In het voetbal zitten helemaal geen homo's.
2 weken terug nog wat drankjes met hem gedaan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:37 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jij nog veel gesmoked met Nino Jack London dan?
Ik dacht dat je dit jaar sowieso seizoenskaart had?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee vriend van mijn broer kan misschien niet, dus dan mag ik op zijn seizoenskaart
#swagquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
2 weken terug nog wat drankjes met hem gedaan.
Wat een domme discussie was dat he. Gijp heeft nu allemaal homo's achter zich aan omdat hij een grap maakte.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
In het voetbal zitten helemaal geen homo's.
Priester en k k keizer waren er ook evenquote:
Nee W1 en W3 zaten volquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:37 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dit jaar sowieso seizoenskaart had?
Successupporter.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee W1 en W3 zaten vol
W3 eerste keus ingevuld en W1 tweede keus.
Kon wel op E, maar E
Speelt Priester nog in Bulgarije eigenlijk?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Priester en k k keizer waren er ook even
Het gaat echt nergens over dat zoiets groot nieuws wordt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een domme discussie was dat he. Gijp heeft nu allemaal homo's achter zich aan omdat hij een grap maakte.
Jupquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:39 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Speelt Priester nog in Bulgarije eigenlijk?
W4 niet slimmerd.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee W1 en W3 zaten vol
W3 eerste keus ingevuld en W1 tweede keus.
Kon wel op E, maar E
Jaquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:39 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Speelt Priester nog in Bulgarije eigenlijk?
Dat kan je van de mensen die dit seizoen een kaart hebben niet meer zeggen.quote:
Moet vaak 2 of 3 maanden wachten op zijn geldquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:40 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die man verdient wel lekker cashmoney daar. Maarja, racistisch kankerland is het wel.
Is 't je mattie?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Moet vaak 2 of 3 maanden wachten op zijn geldGa aankomend jaar een weekendje op bezoek bij hem dus ben benieuwd
Je gaat je wel vermaken daarquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Moet vaak 2 of 3 maanden wachten op zijn geldGa aankomend jaar een weekendje op bezoek bij hem dus ben benieuwd
Jupquote:
Ik vermaak me altijd wel, alleen jammer dat ik de enige blanke ben in een groep negers dan maar misschien denken ze wel dat ik een slavenhandel ben begonnen ofzoquote:
't is maar goed dat je ''tyron hier'' eronder zet, anders dacht ik dat de jostiband langs kwam.quote:
Ken hem al jaren van voor ie nog bij Ajax ging spelen en dus ook ver voordat ie bekend werd als rapperquote:
haha oke dan blijf ik het doenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
't is maar goed dat je ''tyron hier'' eronder zet, anders dacht ik dat de jostiband langs kwam.
Ik heb direct W4 gedaan terwijl ik geen scc had eerst. Raar dat jij dan geen kaart krijgt, terwijl ik nog later was volgens mij.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik bedoel W4 en W1. Je kon maar 2 keuzes opgeven
Tyron is toch geestelijk gehandicapt?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
't is maar goed dat je ''tyron hier'' eronder zet, anders dacht ik dat de jostiband langs kwam.
Hey!quote:
Dit is niet grappig.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat het je security is. Beetje interessant doen, beetje geld uitgeven en die wijven komen vanzelf. Welke stad woont hij?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vermaak me altijd wel, alleen jammer dat ik de enige blanke ben in een groep negers dan maar misschien denken ze wel dat ik een slavenhandel ben begonnen ofzo
Van voor 1994?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ken hem al jaren van voor ie nog bij Ajax ging spelen en dus ook ver voordat ie bekend werd als rapper
Past goed tussen al dat volk in De Kuip.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Tyron is toch geestelijk gehandicapt?
Daverend succes was dat ook.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ken hem al jaren van voor ie nog bij Ajax ging spelen en dus ook ver voordat ie bekend werd als rapper
net buiten razgradquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:44 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat het je security is. Beetje interessant doen, beetje geld uitgeven en die wijven komen vanzelf. Welke stad woont hij?
Ja, prima. Beetje moe, maar mag niet klagen.quote:
Misschien worden ze alsnog uit de Europa League gehaald.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Dirkie is lekker bezig
Ehh ja? jeugdvriendjes ken je dat? Jij zat toen al op fokquote:
echt origineel iemand op een forum beschuldigen dat hij gehandicapt is xDquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Tyron is toch geestelijk gehandicapt?
Hij doet het aardig ermee en zit nog steeds bij Nindoquote:
Ik hou van je.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
echt origineel iemand op een forum beschuldigen dat hij gehandicapt is xD
zie ik bijna nooit
Jaquote:
cool story.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Fiets altijd langs een hellas sport.
Ja hier ook alles goedquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, prima. Beetje moe, maar mag niet klagen.
En met jou?
Smoofie staat niet bekend om z'n complexe denkwijze.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
echt origineel iemand op een forum beschuldigen dat hij gehandicapt is xD
zie ik bijna nooit
Alleen in de late night discussies met insomnia komt mijn ware ik naar boven.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Smoofie staat niet bekend om z'n complexe denkwijze.
Ik heb geen idee joh, volg die lui totaal niet. Ken alleen shit van jaren terug.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij doet het aardig ermee en zit nog steeds bij Nindo
Er schijnt niet echt veel te doen te zijn daar in die omgeving maar dat is hier ook zo dus komt vast goed en hier zitten veel roemenen en die lijken toch op bulgarenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Gezellig. Je gaat er de meest belachelijk shit meemaken. Kutbulgaren
Laatst hadden ze een nieuwe 101barz sessiequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb geen idee joh, volg die lui totaal niet. Ken alleen shit van jaren terug.
Seehhhhhquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Laatst hadden ze een nieuwe 101barz sessie
Ik was vrij laat voor de W vakkeb, ik heb 2 aanvragen gedaan. 1 op S ook.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb direct W4 gedaan terwijl ik geen scc had eerst. Raar dat jij dan geen kaart krijgt, terwijl ik nog later was volgens mij.
Ik vond hem weinig aanquote:
Nee ik ken al zijn accounts want had gewoon contact met stokstaartquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, dat was Stokstaart. Althans...
Vraag het Rajaquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:53 schreef Happel het volgende:
Maarre, waarom zijn er hier een stel aidslijers die me in mijn afwezigheid belachelijk zitten te maken. Jammer weer. Achterbakse honden.
Altijd die dekselse stijn hequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:53 schreef Happel het volgende:
Maarre, waarom zijn er hier een stel aidslijers die me in mijn afwezigheid belachelijk zitten te maken. Jammer weer. Achterbakse honden.
Jij hebt met iedereen contacten zekerquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee ik ken al zijn accounts want had gewoon contact met stokstaart
Ik ben helemaal niet achterbaks, ik maak je als je er bent ook altijd belachelijk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:53 schreef Happel het volgende:
Hij heeft nog voor ons op doel gestaan. Onze reservedoelman toen was HMF...quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Hij was wel relaxed. Nog tijdje mee gesproken vorig jaar.
Nee, alleen met hem want kon het goed met hem vindenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij hebt met iedereen contacten zeker
Hadden jullie wel nog jullie portemonnees na afloop?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij heeft nog voor ons op doel gestaan. Onze reservedoelman toen was HMF...
We zijn geen joden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hadden jullie wel nog jullie portemonnees na afloop?
Waarom voel je je aangesproken?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet achterbaks, ik maak je als je er bent ook altijd belachelijk.
Ik vind het gewoon hypocriet om dan aardig over je te doen als je er niet bent.
Was echt apart. Hij stond gewoon naar de wedstrijden te kijken, maar zei verder niks. Totdat ik hem vroeg of hij mee wilde doen, toen bleek dat hij ook van Fok! was. Maar wel een aardige gast.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hadden jullie wel nog jullie portemonnees na afloop?
Ik ging vaak fifa tegen hem spelen onlinequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Was echt apart. Hij stond gewoon naar de wedstrijden te kijken, maar zei verder niks. Totdat ik hem vroeg of hij mee wilde doen, toen bleek dat hij ook van Fok! was. Maar wel een aardige gast.
Dan was je goud weggeweest kneusquote:
Goed punt. My bad.quote:
Gisteren? Dacht toch echt een paar dagen geleden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Zei ik gisteren al. Stijntje naait iedereen erbij. Die had niet misstaan in de jaren 40.
Spannend verhaal wel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ging vaak fifa tegen hem spelen online
Gisteren zei hij het ook, in het afgeschermde deel van VBL.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gisteren? Dacht toch echt een paar dagen geleden.
Moet ik verder gaan ja?quote:
Alsof hij op andere delen van het forum mag komen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gisteren zei hij het ook, in het afgeschermde deel van VBL.
Oke topquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |